Crear un món on tothom pugui sentir-se com a casa requereix una base de confiança basada en les expectatives coherents del comportament dels amfitrions i dels hostes. Hem establert aquests estàndards de la comunitat per ajudar a orientar el comportament i a codificar els valors que formen part de la nostra comunitat global.
Per garantir estades, experiències i interaccions segures, la seguretat, la justícia, l'autenticitat i la fiabilitat continuen sent els pilars centrals en els nostres esforços per garantir la seguretat i fomentar la pertinença. Treballem contínuament per assegurar-nos que es mantinguin i s'apliquin.
La teva experiència a Airbnb comença en el moment en què gaudeixes de l'aventura. Això només és possible quan confies en aquesta comunitat i et sents segur. Per aquest motiu, et demanem que t'abstinguis de posar en contacte amb tu. Llegeix la nostra política de seguretat per a amfitrions i hostes per obtenir més informació.
No has de cometre agressions físiques o sexuals, abusos sexuals, assetjament sexual, violència domèstica, robatori, tràfic de persones, altres actes de violència ni retenir a ningú en contra de la seva voluntat. Els membres d'organitzacions perilloses, incloent-hi grups terroristes, criminals organitzats i racistes violents, no són benvinguts en aquesta comunitat. Airbnb es compromet a treballar amb les autoritats, segons correspongui, i a respondre a les sol·licituds vàlides per a les autoritats.
Ens prenem molt seriosament el suïcidi, lesions, els trastorns alimentaris i l'abús de drogues dures i treballem per ajudar les persones en crisi.
No has de transmetre cap intenció de fer mal a ningú amb les teves paraules o accions físiques. També ens prenem les amenaces de cenar-nos tan seriosament com les accions i podem intervenir si som conscients d'una amenaça.
No has de mantenir armes sense protecció, riscos de malalties o animals perillosos al teu allotjament, ni has de crear condicions que augmentin la probabilitat d'un incendi o que impedeixin fugir en cas d'emergència.
Els membres de la nostra comunitat d'Airbnb comparteixen els seus allotjaments, els seus barris i les seves experiències. Tant si estàs obrint el teu allotjament com si gaudeixes de l'hospitalitat d'un amfitrió com a hoste, has de confiar que et sentiràs segur. Et demanem que respectis la propietat, la informació i les pertinences personals dels altres.
No has de portar una propietat que no sigui teva, utilitzar la propietat d'algú sense el seu permís, copiar les claus o els documents d'identitat d'altres, danyar la propietat d'altres persones, romandre als allotjaments després de concloure una estada o amenaçar qualsevol persona amb puntuacions negatives o qualsevol altra penalització o dany per obtenir una compensació o altres beneficis. Llegeix més informació sobre la Política d'extorsió d'Airbnb per obtenir més informació.
No has de fer transaccions fora del sistema de pagaments d'Airbnb; cometre frau de reserves, frau de targetes de crèdit o rentar diners; intentar dirigir el trànsit a altres llocs o productes del mercat no relacionats; desviar pagaments destinats a altres persones; abusar del nostre sistema de recomanacions; o fer reclamacions falses contra altres membres de la comunitat. Llegeix la nostra política per obtenir consells per evitar fraus, estafes i abusos.
No has d'espiar altres persones; no es permeten càmeres a l'allotjament, llevat que s'hagin comunicat prèviament i siguin visibles, i no es permeten en espais privats (com ara banys o dormitoris). No has d'accedir als comptes d'altres persones sense autorització ni infringir la privacitat, els drets d'autor o les marques comercials d'altres.
La comunitat global d'Airbnb és tan diversa, única i vibrant com el món que ens envolta. La justícia és el que ens manté junts, el que ens permet confiar els uns als altres, integrar-nos a la perfecció dins de les comunitats i sentir-nos com si poguéssim sentir-nos com si poguéssim sentir-nos com si poguéssim sentir-nos com si pog
Has de tractar tothom amb respecte en totes les interaccions. Per tant, has de seguir totes les lleis aplicables i no tractar els altres de manera diferent a causa de la seva raça, ètnia, origen nacional, afiliació religiosa, orientació sexual, sexe, gènere, identitat de gènere, discapacitat o malalties greus. De la mateixa manera, no està permès insultar altres en aquestes bases. Més informació sobre la Política contra la discriminació d'Airbnb per obtenir més informació.
No has de compartir informació personal per avergonyir o xantajar altres persones, dirigir-te a altres amb comportaments no desitjats, difamar els altres o infringir els nostres estàndards d'avaluació i contingut.
No has de molestar els espais comuns, tractar els veïns com a «personal de recepció», crear una molèstia generalitzada per als que t'envolten o no respondre persistentment a les preocupacions dels veïns o de la comunitat.
Les teves experiències a Airbnb han d'estar plenes de moments encantadors i aventures sorprenents. Com que la nostra comunitat es basa en la confiança, l'autenticitat és essencial: requereix un equilibri entre expectatives compartides, interaccions honestes i detalls precisos.
No has de proporcionar un nom o data de naixement fals, utilitzar els anuncis amb finalitats comercials sense el permís de l'amfitrió, organitzar esdeveniments o festes sense l'aprovació de l'amfitrió, mantenir comptes duplicats o crear un compte si ets menor de 18 anys. Més informació sobre per què necessitem un perfil.
No has de proporcionar informació inexacta sobre la ubicació, tenir una disponibilitat incorrecta, enganyar les persones sobre el tipus, la natura o els detalls del teu allotjament, substituir un anunci per un altre, configurar anuncis falsos o fraudulents, deixar avaluacions fraudulentes, participar en preus enganyosos o no revelar problemes per als riscos i l'habitabilitat. Més informació sobre la seguretat dels anuncis per obtenir més informació.
Cada experiència a Airbnb és única i cada detall és específic per a un allotjament, un barri i un amfitrió. Com que la nostra comunitat assumeix els compromisos basats en aquests detalls, hem de poder confiar en la fiabilitat dels altres, ja sigui en la comunicació puntual, en les condicions de l'allotjament o en les expectatives que hem establert. Més informació sobre les nostres normes fonamentals per als amfitrions i les normes fonamentals per als hostes.
No has de proporcionar espais amb una neteja per sota de les normes o la manca d'aigua corrent o electricitat. No has de proporcionar espais que no siguin legítims per dormir (per exemple, equip d'acampada), que no estiguin fixos durant la durada de l'estada (per exemple, embarcacions en moviment) o que no tinguin accés a les instal·lacions exclusives del bany (per exemple, que indiquin als hostes que facin servir els banys públics).
En cas de força major, no has de cancel·lar la reserva després de la data límit establerta a la política de cancel·lació corresponent. Tampoc no hauries de fer que l'arribada sigui possible, no pagar ni infringir les normes de la casa de l'amfitrió.
No hauries de tenir puntuacions persistent i generalment baixes, no haver de respondre durant la reserva o durant tota una estada, no proporcionar un punt de contacte adequat per allotjar hostes o negar-te a participar en el nostre procés de resolució.