Totes les reserves inclouen AirCover per als hostes. Si hi ha algun problema greu amb Airbnb que el teu amfitrió no pugui resoldre, t'ajudarem a trobar un allotjament similar, en funció de la disponibilitat a preus similars. Si un allotjament similar no està disponible o prefereixes no tornar a fer la reserva, t'enviarem un reembossament total o parcial.
Si sorgeix alguna cosa, el teu amfitrió és la millor persona de contacte. És probable que pugui solucionar-ho. Pots enviar un missatge a l'amfitrió directament per informar-li què passa.
Si l'amfitrió cancel·la la reserva abans de l'arribada, t'ajudarem a tornar a fer reserves. El nostre equip pot ajudar-te a trobar un allotjament similar, tenint en compte la ubicació i els serveis, en funció de la disponibilitat a un preu similar. Si un allotjament similar no està disponible o prefereixes no tornar a fer una reserva, t'enviarem un reembossament íntegre, incloent-hi les tarifes de servei.
Més informació sobre què pots esperar si l'amfitrió cancel·la la reserva.
Si tens una reserva confirmada, trobaràs el correu electrònic i el número de telèfon de l'amfitrió al fil de missatges del teu viatge. Si no pots entrar a Airbnb a l'arribada i l'amfitrió no respon o no pot resoldre el problema, t'ajudarem a trobar un allotjament similar, en funció de la disponibilitat a un preu similar. Si un allotjament similar no està disponible o prefereixes no tornar a fer una reserva, t'enviarem un reembossament íntegre, incloent-hi les tarifes de servei.
Descobreix què pots fer a continuació si no pots posar-te en contacte amb l'amfitrió.
Si l'allotjament és molt diferent del anunci, l'amfitrió és un gran recurs per solucionar el problema. Si l'anunci és molt diferent del que s'anuncia i l'amfitrió no pot resoldre el problema, t'ajudarem a trobar un allotjament similar, en funció de la disponibilitat a preus similars. Si un allotjament similar no està disponible o prefereixes no tornar a fer la reserva, t'enviarem un reembossament total o parcial.
Si alguna vegada et sents insegur, estem aquí per ajudar-te a tenir accés prioritari a agents de seguretat especialitzats que t'ajudaran amb els problemes de seguretat o que et posaran en contacte directament amb les autoritats d'emergències locals, de dia o de nit.
Necessites posar-te en contacte amb nosaltres? Posa't en contacte amb nosaltres per telèfon, correu electrònic o xat.
AirCover per als hostes ofereix suport per a problemes greus amb la reserva (per exemple, l'amfitrió cancel·la la reserva abans de l'arribada) o durant l'estada (per exemple, la calefacció no funciona a l'hivern, l'allotjament té menys dormitoris dels anunciats, és un tipus d'allotjament diferent: una habitació privada en lloc d'un allotjament sencer, un servei important anunciat, com ara una piscina o una cuina), però no inclou inconvenients més petits, com ara una torradora trencada.
L'amfitrió és la millor persona de contacte per posar-te en contacte amb tu si sorgeix alguna cosa. Pots enviar un missatge a l'amfitrió directament per informar-li què passa.
Si sorgeix algun problema durant l'estada:
AirCover per als hostes no és una pòlissa d'assegurança. No cobreix els problemes relacionats amb el viatge (per exemple: el teu viatge es retarda a causa d'una tempesta, el transportista danyarà l'equipatge). Més informació aquí.
Si ets amfitrió, descobreix més informació sobre AirCover per als amfitrions i les millores recents que hem fet.