Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Guia • Viatger

AirCover per a viatgers

Aquest article s'ha traduït automàticament.

Totes les reserves inclouen AirCover per als hostes. Si hi ha algun problema greu amb Airbnb que el teu amfitrió no pugui resoldre, t'ajudarem a trobar un allotjament similar, en funció de la disponibilitat a preus similars. Si un allotjament similar no està disponible o prefereixes no tornar a fer la reserva, t'enviarem un reembossament total o parcial.

Si sorgeix alguna cosa, el teu amfitrió és la millor persona de contacte. És probable que pugui solucionar-ho. Pots enviar un missatge a l'amfitrió directament per informar-li què passa.

Cancel·lacions de l'amfitrió

Si l'amfitrió cancel·la la reserva abans de l'arribada, t'ajudarem a tornar a fer reserves. El nostre equip pot ajudar-te a trobar un allotjament similar, tenint en compte la ubicació i els serveis, en funció de la disponibilitat a un preu similar. Si un allotjament similar no està disponible o prefereixes no tornar a fer una reserva, t'enviarem un reembossament íntegre, incloent-hi les tarifes de servei.

Més informació sobre què pots esperar si l'amfitrió cancel·la la reserva.

No s'ha pogut accedir a l'allotjament

Si tens una reserva confirmada, trobaràs el correu electrònic i el número de telèfon de l'amfitrió al fil de missatges del teu viatge. Si no pots entrar a Airbnb a l'arribada i l'amfitrió no respon o no pot resoldre el problema, t'ajudarem a trobar un allotjament similar, en funció de la disponibilitat a un preu similar. Si un allotjament similar no està disponible o prefereixes no tornar a fer una reserva, t'enviarem un reembossament íntegre, incloent-hi les tarifes de servei.

Descobreix què pots fer a continuació si no pots posar-te en contacte amb l'amfitrió.

Anuncis imprecisos

Si l'allotjament és molt diferent del anunci, l'amfitrió és un gran recurs per solucionar el problema. Si l'anunci és molt diferent del que s'anuncia i l'amfitrió no pot resoldre el problema, t'ajudarem a trobar un allotjament similar, en funció de la disponibilitat a preus similars. Si un allotjament similar no està disponible o prefereixes no tornar a fer la reserva, t'enviarem un reembossament total o parcial.

Línia de seguretat les 24 hores

Si alguna vegada et sents insegur, estem aquí per ajudar-te a tenir accés prioritari a agents de seguretat especialitzats que t'ajudaran amb els problemes de seguretat o que et posaran en contacte directament amb les autoritats d'emergències locals, de dia o de nit.

Necessites posar-te en contacte amb nosaltres? Posa't en contacte amb nosaltres per telèfon, correu electrònic o xat.

Com funciona AirCover per als hostes

AirCover per als hostes ofereix suport per a problemes greus amb la reserva (per exemple, l'amfitrió cancel·la la reserva abans de l'arribada) o durant l'estada (per exemple, la calefacció no funciona a l'hivern, l'allotjament té menys dormitoris dels anunciats, és un tipus d'allotjament diferent: una habitació privada en lloc d'un allotjament sencer, un servei important anunciat, com ara una piscina o una cuina), però no inclou inconvenients més petits, com ara una torradora trencada.

L'amfitrió és la millor persona de contacte per posar-te en contacte amb tu si sorgeix alguna cosa. Pots enviar un missatge a l'amfitrió directament per informar-li què passa.

Si sorgeix algun problema durant l'estada:

  1. Fes fotos o vídeos del problema, si pots.
  2. Posa't en contacte amb l'amfitrió en un termini de 72 hores després de descobrir el problema i descriu-li el problema per veure si pot resoldre'l.
  3. Si l'amfitrió no pot resoldre el problema o no respon en absolut, posa't en contacte amb nosaltres al més aviat possible.
  4. L'avaluarem i, si creiem que és un problema que ofereix AirCover per als hostes i t'agradaria deixar l'allotjament, t'ajudarem a trobar un allotjament similar, en funció de la disponibilitat amb preus similars. Si un allotjament similar no està disponible o prefereixes no tornar a fer la reserva, t'enviarem un reembossament total o parcial.

AirCover per als hostes no és una pòlissa d'assegurança. No cobreix els problemes relacionats amb el viatge (per exemple: el teu viatge es retarda a causa d'una tempesta, el transportista danyarà l'equipatge). Més informació aquí

Si ets amfitrió, descobreix més informació sobre AirCover per als amfitrions i les millores recents que hem fet.

T'hem ajudat amb aquest article?

Articles relacionats

  • Com es fa?

    Demana ajuda o posa't en contacte amb l'equip d'atenció al client d'Airbnb

    La majoria d'hostes i amfitrions poden resoldre els problemes ràpidament entre ells. Descobreix maneres de rebre l'ajuda que necessites abans, durant o després d'una estada.
  • Com es fa? • Viatger

    Si l'amfitrió et cancel·la la reserva

    Si l'amfitrió cancel·la la reserva, rebràs un reembossament íntegre. Si la cancel·lació es produeix quan falten menys de 30 dies per a l'arribada, t'ajudarem a reservar un allotjament similar a un preu comparable, en funció de la disponibilitat.
  • Com es fa? • Viatger

    Si tens cap problema durant l'estada

    Si sorgeix algun imprevist durant l'estada, primer pots enviar un missatge a l'amfitrió perquè hi trobi una solució. Amb tota probabilitat, podrà ajudar-te a posar-hi remei. De tota manera, si no et pot ajudar o si vols sol·licitar un reembossament, som aquí pel que necessitis.
Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't