Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Guia • Viatger

AirCover per a viatgers

Aquest article s'ha traduït automàticament.

Totes les reserves d'allotjaments inclouen AirCover per a viatgers. Si hi ha un problema greu amb l'allotjament a Airbnb que l'amfitrió no pot resoldre, t'ajudarem a trobar un espai semblant a un preu similar, segons la disponibilitat. Si un allotjament similar no està disponible o prefereixes no tornar a fer la reserva, t'enviarem un reembossament total o parcial.

Si sorgeix alguna cosa, l'amfitrió és el millor punt de contacte. És probable que pugui solucionar-ho. Pots enviar un missatge a l'amfitrió directament des de la safata d'entrada per posar-lo en situació.

Cancel·lacions de l'amfitrió

Si l'amfitrió de l'allotjament cancel·la la reserva abans de l'arribada, t'ajudarem a fer una reserva. El nostre equip pot ajudar-te a trobar un allotjament similar, tenint en compte la ubicació i els serveis, en funció de la disponibilitat a un preu similar. Si un allotjament similar no està disponible o prefereixes no tornar a fer una reserva, t'enviarem un reembossament íntegre, incloent-hi les tarifes de servei.

Més informació sobre què pots esperar si l'amfitrió cancel·la la reserva.

No s'ha pogut accedir a l'allotjament

Si tens una reserva confirmada, trobaràs el correu electrònic i el número de telèfon de l'amfitrió al fil de missatges del teu viatge. Si no pots accedir a Airbnb a l'arribada i l'amfitrió no respon o no pot resoldre el problema, t'ajudarem a trobar un allotjament semblant, en funció de la disponibilitat i amb un preu comparable. Si un allotjament similar no està disponible o prefereixes no tornar a fer una reserva, t'enviarem un reembossament íntegre, incloent-hi les tarifes de servei.

Descobreix què pots fer a continuació si no pots posar-te en contacte amb l'amfitrió.

Anuncis imprecisos

Si l'anunci és molt diferent de l'anunci, l'amfitrió és un recurs fantàstic per solucionar el problema. Si l'anunci és molt diferent de l'anunci i l'amfitrió no pot resoldre el problema, t'ajudarem a trobar un allotjament semblant, en funció de la disponibilitat i amb un preu comparable. Si un allotjament similar no està disponible o prefereixes no tornar a fer la reserva, t'enviarem un reembossament total o parcial.

Línia de seguretat les 24 hores

Si alguna vegada et sents insegur, estem aquí per ajudar-te a tenir accés prioritari a agents de seguretat especialitzats que t'ajudaran amb els problemes de seguretat o que et posaran en contacte directament amb les autoritats d'emergències locals, de dia o de nit.

Necessites posar-te en contacte amb nosaltres? Posa't en contacte amb nosaltres per telèfon, correu electrònic o xat.

Com funciona AirCover per als hostes

AirCover per als hostes ofereix ajuda per a problemes greus amb la reserva de l'allotjament (per exemple, l'amfitrió cancel·la la reserva abans de l'arribada) o durant l'estada (per exemple, la calefacció no funciona a l'hivern, l'allotjament té menys dormitoris de l'anunci, és un tipus d'allotjament diferent: una habitació privada en lloc d'un allotjament sencer, un servei important anunciat, com ara piscina o cuina), però no inclou més inconvenients menors, com ara una torradora trencada.

Si vols resoldre qualsevol assumpte, el més pràctic és posar-te en contacte amb l'amfitrió. Pots enviar un missatge a l'amfitrió directament des de la safata d'entrada per posar-lo en situació.

Si sorgeix algun problema durant l'estada:

  1. Fes fotos o vídeos del problema, si pots.
  2. Posa't en contacte amb l'amfitrió en un termini de 72 hores després de descobrir el problema i descriu-lo per veure si pot resoldre'l.
  3. Si l'amfitrió no pot resoldre el problema o no respon, posa't en contacte amb nosaltres al més aviat possible.
  4. L'avaluarem i, si creiem que és un problema que ofereix AirCover per als hostes i t'agradaria deixar l'allotjament, t'ajudarem a trobar un allotjament similar, en funció de la disponibilitat amb preus similars. Si un allotjament similar no està disponible o prefereixes no tornar a fer la reserva, t'enviarem un reembossament total o parcial.

AirCover per als hostes no és una pòlissa d'assegurança. No cobreix els problemes relacionats amb el viatge (per exemple: el teu viatge es retarda a causa d'una tempesta, el transportista danyarà l'equipatge). Més informació aquí

Si ets amfitrió, descobreix més informació sobre AirCover per als amfitrions i les millores recents que hem fet.

T'hem ajudat amb aquest article?

Articles relacionats

  • Polítiques per a la comunitat

    Regles fonamentals per a l'amfitrió d'allotjaments

    Consulta les nostres regles fonamentals per a l'amfitrió d'allotjaments.
  • Com es fa? • Viatger

    Quan rebré el reembossament?

    Gairebé tots els reembossaments s'emeten de manera immediata. La majoria arriben en un termini de 15 dies, però pot ser que aquest termini sigui més llarg segons el mètode de pagament i la regió del destinatari.
  • Com es fa? • Amfitrió

    AirCover per a amfitrions

    El programa AirCover per a amfitrions inclou la verificació de la identitat de l'hoste, l'anàlisi de reserves, la Protecció contra danys per a l'amfitrió per valor de 3 milions de dòlars, l'Assegurança de responsabilitat civil per a l'amfitrió per valor d'1 milió de dòlars, l'Assegurança de responsabilitat civil per a experiències per valor d'1 milió de dòlars i una línia de protecció les 24 hores.
Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't