Totes les reserves d'allotjaments inclouen AirCover per a viatgers. Si hi ha un problema greu amb l'allotjament a Airbnb que l'amfitrió no pot resoldre, t'ajudarem a trobar un espai semblant a un preu similar, segons la disponibilitat. Si un allotjament similar no està disponible o prefereixes no tornar a fer la reserva, t'enviarem un reembossament total o parcial.
Si sorgeix alguna cosa, l'amfitrió és el millor punt de contacte. És probable que pugui solucionar-ho. Pots enviar un missatge a l'amfitrió directament des de la safata d'entrada per posar-lo en situació.
Si l'amfitrió de l'allotjament cancel·la la reserva abans de l'arribada, t'ajudarem a fer una reserva. El nostre equip pot ajudar-te a trobar un allotjament similar, tenint en compte la ubicació i els serveis, en funció de la disponibilitat a un preu similar. Si un allotjament similar no està disponible o prefereixes no tornar a fer una reserva, t'enviarem un reembossament íntegre, incloent-hi les tarifes de servei.
Més informació sobre què pots esperar si l'amfitrió cancel·la la reserva.
Si tens una reserva confirmada, trobaràs el correu electrònic i el número de telèfon de l'amfitrió al fil de missatges del teu viatge. Si no pots accedir a Airbnb a l'arribada i l'amfitrió no respon o no pot resoldre el problema, t'ajudarem a trobar un allotjament semblant, en funció de la disponibilitat i amb un preu comparable. Si un allotjament similar no està disponible o prefereixes no tornar a fer una reserva, t'enviarem un reembossament íntegre, incloent-hi les tarifes de servei.
Descobreix què pots fer a continuació si no pots posar-te en contacte amb l'amfitrió.
Si l'anunci és molt diferent de l'anunci, l'amfitrió és un recurs fantàstic per solucionar el problema. Si l'anunci és molt diferent de l'anunci i l'amfitrió no pot resoldre el problema, t'ajudarem a trobar un allotjament semblant, en funció de la disponibilitat i amb un preu comparable. Si un allotjament similar no està disponible o prefereixes no tornar a fer la reserva, t'enviarem un reembossament total o parcial.
Si alguna vegada et sents insegur, estem aquí per ajudar-te a tenir accés prioritari a agents de seguretat especialitzats que t'ajudaran amb els problemes de seguretat o que et posaran en contacte directament amb les autoritats d'emergències locals, de dia o de nit.
Necessites posar-te en contacte amb nosaltres? Posa't en contacte amb nosaltres per telèfon, correu electrònic o xat.
AirCover per als hostes ofereix ajuda per a problemes greus amb la reserva de l'allotjament (per exemple, l'amfitrió cancel·la la reserva abans de l'arribada) o durant l'estada (per exemple, la calefacció no funciona a l'hivern, l'allotjament té menys dormitoris de l'anunci, és un tipus d'allotjament diferent: una habitació privada en lloc d'un allotjament sencer, un servei important anunciat, com ara piscina o cuina), però no inclou més inconvenients menors, com ara una torradora trencada.
Si vols resoldre qualsevol assumpte, el més pràctic és posar-te en contacte amb l'amfitrió. Pots enviar un missatge a l'amfitrió directament des de la safata d'entrada per posar-lo en situació.
Si sorgeix algun problema durant l'estada:
AirCover per als hostes no és una pòlissa d'assegurança. No cobreix els problemes relacionats amb el viatge (per exemple: el teu viatge es retarda a causa d'una tempesta, el transportista danyarà l'equipatge). Més informació aquí.
Si ets amfitrió, descobreix més informació sobre AirCover per als amfitrions i les millores recents que hem fet.