Totes les reserves d'allotjaments inclouen AirCover per a viatgers. Si hi ha un problema greu amb el teu allotjament a Airbnb que l'amfitrió no pot resoldre, som aquí per ajudar-te.
És aleshores quan podem ajudar-te:
El nostre equip pot ajudar-te a trobar un allotjament similar, tenint en compte la ubicació i l'equipament i serveis, en funció de la disponibilitat i amb un preu comparable. Si no hi ha cap allotjament similar disponible o prefereixes no fer cap altra reserva, et farem un reembossament total o parcial, incloent-hi les tarifes de servei.
AirCover per a hostes ofereix ajuda per a problemes greus amb la reserva de l'allotjament, per exemple:
AirCover per als hostes no inclou més inconvenients menors, com una torradora trencada.
Si vols resoldre qualsevol assumpte, el més pràctic és posar-te en contacte amb l'amfitrió. Pots enviar un missatge a l'amfitrió directament des de la safata d'entrada per posar-lo en situació. Si sorgeix algun problema durant l'estada:
Necessites posar-te en contacte amb nosaltres? Posa't en contacte amb nosaltres per telèfon, correu electrònic o xat.
Si alguna vegada et sents perill, som aquí per ajudar-te a tenir accés prioritari a agents de seguretat especialitzats que t'ajudaran amb els problemes de seguretat o que et posaran en contacte directament amb les autoritats d'emergències locals, de dia o de nit.
AirCover per a viatgers no és cap pòlissa d'assegurança. No cobreix els problemes relacionats amb el viatge (per exemple: el viatge es retarda a causa d'una tempesta o l'equipatge està fet malbé per part del transportista). Més informació sobre AirCover per a viatgers i l'assegurança de viatge, de reserva o de protecció per a estades.
Si fas d'amfitrió, consulta més informació sobre AirCover per a amfitrions i les millores que hem fet.