Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Com es fa? • Viatger

Si tens cap problema durant la reserva

Si tens cap problema amb l'allotjament, el servei o l'experiència que has reservat, disposes de 72 hores per comunicar-ho a l'amfitrió o a Airbnb des del moment en què en tinguis constància.

Documentar el problema i enviar un missatge a l'amfitrió

Aquests són els passos que has de seguir:

  • Documenta el problema: si pots, fes fotos o vídeos, per exemple, de les prestacions que falten o que no funcionen.
  • Envia un missatge a l'amfitrió o parla-hi: si vols resoldre qualsevol problema que tinguis durant la reserva d'un allotjament, un servei o una experiència, el més pràctic és posar-te en contacte amb l'amfitrió. El més probable és que pugui ajudar-te a posar-hi remei. Pots enviar un missatge a l'amfitrió directament des de la safata d'entrada per posar-lo en situació.
  • Demana un reembossament: si, arran d'aquest problema, has de sol·licitar un reembossament, és més probable que l'amfitrió accepti la petició si primer en pacteu l'import. Envia una sol·licitud de reembossament a l'amfitrió des del Centre de resolucions i fes-li arribar els detalls del problema juntament amb les fotos o el vídeo.

Demana ajuda a Airbnb per resoldre el problema

Ens agrada que els amfitrions i els hostes ho resolgueu tot pel vostre compte, però som conscients que no sempre és possible. Si l'amfitrió no pot resoldre el problema, no respon o rebutja la sol·licitud de reembossament, fes-nos-ho saber: selecciona l'opció Demana ajuda a la pàgina de la reserva. Un membre del nostre equip intervindrà per ajudar-vos a resoldre el problema.

Quan podem ajudar-te a tornar a reservar un allotjament?

Per a reserves d'allotjaments: si detectem que el problema està cobert per AirCover per a viatgers, t'ajudarem a trobar un allotjament semblant, en funció de la disponibilitat que hi hagi i amb un preu comparable. Si no hi ha cap allotjament similar disponible o prefereixes no fer cap altra reserva, et farem un reembossament total o parcial.

Si et trobes en una situació d'emergència o corres perill

Si et trobes en una situació d'emergència o si la teva seguretat personal es veu amenaçada, posa't en contacte immediatament amb la policia o amb emergències. Si no saps el telèfon dels serveis d'emergència locals, pots fer servir Airbnb per trucar-los.

Si tens qualsevol altre problema de seguretat, pots comunicar-te amb nosaltres a través de la línia de protecció les 24 hores. Contacta amb nosaltres per telèfon, correu electrònic o xat per obtenir suport prioritari per part d'agents de seguretat especialitzats.

Si hi ha algun problema relacionat amb els allotjaments compartits a la teva comunitat

Per qüestions relacionades amb els allotjaments compartits a la teva comunitat, posa't en contacte amb el nostre servei d'assistència al veïnat.

T'hem ajudat amb aquest article?

Articles relacionats

  • Guia • Viatger

    AirCover per a viatgers

    Totes les reserves d'allotjaments inclouen AirCover per a viatgers. Si hi ha un problema greu amb l'allotjament a Airbnb que l'amfitrió no pot resoldre, t'ajudarem a trobar un espai semblant a un preu similar, segons la disponibilitat, o bé t'enviarem un reembossament total o parcial.
  • Com es fa? • Viatger

    Cancel·lar la reserva durant l'estada

    La Política de canvi de reserva i reembossament pot aplicar-se en situacions en què l'allotjament o l'equipament i els serveis no són els que esperaves.
  • Polítiques per a la comunitat

    Política de canvi de reserva i reembossament per a allotjaments

    Consulta la Política de canvi de reserva i reembossament per a allotjaments.
Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't