Si tens cap problema amb l'allotjament, el servei o l'experiència que has reservat, disposes de 72 hores per comunicar-ho a l'amfitrió o a Airbnb des del moment en què en tinguis constància.
Aquests són els passos que has de seguir:
Ens agrada que els amfitrions i els hostes ho resolgueu tot pel vostre compte, però som conscients que no sempre és possible. Si l'amfitrió no pot resoldre el problema, no respon o rebutja la sol·licitud de reembossament, fes-nos-ho saber: selecciona l'opció Demana ajuda a la pàgina de la reserva. Un membre del nostre equip intervindrà per ajudar-vos a resoldre el problema.
Per a reserves d'allotjaments: si detectem que el problema està cobert per AirCover per a viatgers, t'ajudarem a trobar un allotjament semblant, en funció de la disponibilitat que hi hagi i amb un preu comparable. Si no hi ha cap allotjament similar disponible o prefereixes no fer cap altra reserva, et farem un reembossament total o parcial.
Si et trobes en una situació d'emergència o si la teva seguretat personal es veu amenaçada, posa't en contacte immediatament amb la policia o amb emergències. Si no saps el telèfon dels serveis d'emergència locals, pots fer servir Airbnb per trucar-los.
Si tens qualsevol altre problema de seguretat, pots comunicar-te amb nosaltres a través de la línia de protecció les 24 hores. Contacta amb nosaltres per telèfon, correu electrònic o xat per obtenir suport prioritari per part d'agents de seguretat especialitzats.
Per qüestions relacionades amb els allotjaments compartits a la teva comunitat, posa't en contacte amb el nostre servei d'assistència al veïnat.