Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Polítiques per a la comunitat

Política de canvi de reserva i reembossament per a allotjaments

Aquest article s'ha traduït automàticament.

Data de vigència: 6 de febrer del 2025

Què passa si un amfitrió cancel·la la reserva abans de l'arribada?

Si un amfitrió cancel·la una reserva abans de l'arribada, l'hoste té dret a un reembossament íntegre i, si és necessari, Airbnb ajudarà a trobar un allotjament similar, en funció de la disponibilitat a un preu similar.

Normalment, Airbnb convertirà el pagament original de l'hoste en un crèdit de reserva per facilitar la reserva immediata, però els hostes sempre poden sol·licitar un reembossament al seu mètode de pagament original. Si el crèdit de la reserva no s'utilitza després de 72 hores, l'import del crèdit es reembossarà al mètode de pagament original de l'hoste.

Què passa si un altre problema amb la reserva afecta una estada?

Els hostes han de denunciar els problemes de reserva en un termini de 72 hores després del descobriment. Si determinem que un problema amb la reserva ha afectat l'estada d'un hoste, enviarem un reembossament total o parcial a l'hoste, o ajudarà l'hoste a trobar un allotjament similar, en funció de la disponibilitat a preus similars. L'ajuda per tornar a fer la reserva o reembossar l'import depèn de diversos factors, com ara la gravetat del problema amb la reserva, l'impacte en l'hoste, la part de l'estada afectada, si l'hoste abandona l'allotjament, si l'hoste abandona l'allotjament, altres factors atenuants i la força de les proves proporcionades del problema amb la reserva.

Quins problemes de reserva estan coberts?

El terme "Problema de reserva" fa referència a aquestes situacions:

  • L'amfitrió cancel·la la reserva abans de l'arribada.
  • L'amfitrió no proporciona accés als hostes a l'allotjament.
  • Els allotjaments no són habitables a l'arribada, incloent-hi, entre d'altres, qualsevol dels motius següents:
    • No està raonablement net i higiènic.
    • Conté riscos de seguretat o per a la salut.
  • Els allotjaments són molt diferents dels anunciats, incloent-hi, entre d'altres, qualsevol dels motius següents:
    • Tipus d'espai inexactes (per exemple, allotjament sencer, habitació privada o habitació compartida).
    • Tipus o nombre d'habitacions inexactes (per exemple, dormitoris, banys i cuines).
    • Ubicació imprecisa dels allotjaments.
    • L'anunci no indica que l'amfitrió, una altra persona o una mascota estaran presents durant l'estada.
    • L'equipament o prestació especials anunciats a l'anunci no funcionen o no funcionen (per exemple, piscina, banyera d'hidromassatge, electrodomèstics principals, calefacció i sistemes d'aire condicionat).

    Com sol·licitar una altra ajuda per fer una reserva o un reembossament

    Per sol·licitar una altra reserva o un reembossament, l'hoste que hagi fet la reserva ha de posar-se en contacte amb nosaltres o amb el seu amfitrió en un termini de 72 hores després de descobrir el problema de la reserva. Les sol·licituds han de ser recolzades per proves rellevants, com ara fotografies, vídeos o confirmació de les condicions per part de l'amfitrió, que utilitzarem per ajudar a determinar si s'ha produït un problema amb la reserva.

    Com afecta aquesta Política als amfitrions?

    Si un amfitrió cancel·la una reserva o un altre problema amb la reserva afecta l'estada, l'amfitrió no rebrà cap cobrament o es reduirà el seu cobrament per l'import reembossat a l'hoste.

    En la majoria de casos, intentarem confirmar la preocupació d'un hoste amb l'amfitrió. Els amfitrions també poden impugnar l'afirmació d'un hoste d'un problema amb la reserva posant-se en contacte amb nosaltres.

    Altres coses que has de tenir en compte

    Aquesta Política és aplicable en la mesura màxima permesa per la llei, cosa que pot implicar garanties que no es poden excloure. Quan s'aplica aquesta Política, controla i té precedència sobre la política de cancel·lació de la reserva. Abans d'enviar-nos una sol·licitud, sempre que sigui possible, l'hoste ha de notificar-ho a l'amfitrió i intentar resoldre el problema de la reserva directament amb l'amfitrió. En relació amb la resoldre el problema, els hostes poden sol·licitar un reembossament directament als amfitrions a través del Centre de resolucions. Podem reduir l'import de qualsevol reembossament o ajustar qualsevol assistència a la reserva en virtut d'aquesta Política per reflectir qualsevol reembossament o qualsevol altra compensació proporcionada directament per un amfitrió. Com a part de proporcionar ajuda per tornar a reservar, podem, però no estem obligats a pagar o contribuir al cost dels allotjaments nous. També podem oferir als hostes l'opció d'aplicar el valor d'una reserva cancel·lada a nous allotjaments o de rebre crèdit de viatge, en lloc d'un reembossament en efectiu.

    Si un hoste demostra que la denúncia puntual d'un problema de reserva no va ser factible, podem permetre informar tard del problema de reserva d'aquesta Política. Els problemes de reserva causats per l'hoste, els companys de viatge o els seus convidats o animals de companyia no estan coberts per aquesta Política. L'enviament d'una sol·licitud fraudulenta infringeix les nostres Condicions del servei i pot comportar la rescissió del compte.

    Les nostres decisions en virtut d'aquesta Política són vinculants, però no afecten altres drets contractuals o legals que puguin estar disponibles. Qualsevol dret que els hostes o els amfitrions hagin d'iniciar accions legals no es veuen afectats. Aquesta política no és una assegurança i cap hoste o amfitrió no ha pagat cap prima. Tots els drets i obligacions en virtut d'aquesta Política són personals per a l'hoste de la reserva i l'amfitrió de la reserva i no es poden transferir ni assignar. Qualsevol canvi en aquesta Política es farà d'acord amb les nostres Condicions del servei. Aquesta Política s'aplica a les estades, però no s'aplica a les reserves d'experiències.

    T'hem ajudat amb aquest article?

    Articles relacionats

    Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
    Inicia la sessió o registra't