Novetats del 2022

Lluita contra la discriminació i millora de la inclusió

Projecte Lighthouse

El projecte Lighthouse, que es va posar en marxa el 2020, ajuda a descobrir i a corregir les desigualtats en la manera en què les persones racialitzades interactuen a Airbnb. Hem desenvolupat la iniciativa en col·laboració amb Color Of Change i amb l'assessorament d'una sèrie d'organitzacions de drets civils i privacitat. Més informació
Ús de les dades reals
Analitzem com els hostes i els amfitrions fan servir la nostra plataforma. Les anàlisis d'estadístiques ens ajuden a trobar oportunitats per construir experiències més equitatives a la nostra comunitat.
Protegim la privacitat
Analitzem les tendències a gran escala i no associem la informació sobre l'origen percebut amb persones o comptes específics.
Millora constant
El nostre equip continua identificant maneres noves d'aconseguir que Airbnb sigui més just, equitatiu i inclusiu.

Què hem canviat?

Eliminem les fotos de perfil dels hostes abans de fer la reserva
El 2018 vam implementar alguns canvis per assegurar-nos que els amfitrions només poguessin veure la foto de l'hoste en el procés de reserva un cop haguessin acceptat la sol·licitud. Vam poder comprovar que aquest canvi va fer augmentar lleugerament l'índex d'èxit de les reserves (és a dir, el percentatge d'hostes dels Estats Units de diferents grups racials que completen la reserva d'un allotjament a Airbnb) per als hostes que es perceben com a negres.
Més avaluacions per a més hostes
Els hostes amb avaluacions tenen un índex d'èxit de reserves més alt. No obstant això, les nostres estadístiques ens mostren que els hostes que es perceben com a negres o llatins/hispans tenen menys avaluacions que els hostes que es perceben com a blancs o asiàtics. Estem implementant canvis que facilitaran que tots els hostes rebin una avaluació quan viatgin.
Fem que més persones compleixin els requisits per a les reserves immediates
Amb la funció de reserva immediata, els hostes poden reservar un allotjament sense necessitat de l'aprovació d'un amfitrió. És una eina eficaç per reduir la discriminació perquè crea reserves més objectives. Hem introduït canvis per facilitar l'ús de la funció de reserva immediata a 5 milions de persones més.
Creem una comunitat de viatges més inclusiva
Viatjar més enllà dels nuclis turístics tradicionals pot aportar oportunitats econòmiques a les comunitats que històricament no s'han beneficiat del turisme. L'any vinent continuarem desenvolupant i ampliant programes internacionals, com l'Airbnb Entrepreneurship Academy, per garantir un accés més ampli als avantatges d'allotjar hostes a Airbnb. Entre altres coses, estem treballant de valent per ampliar els programes que ajuden a incloure més amfitrions racialitzats.
Ampliem la formació per als amfitrions
La nostra comunitat d'amfitrions juga un paper important en la creació d'una experiència equitativa i acollidora. Aquest any, hem publicat una Guia per allotjar hostes de manera inclusiva amb articles i vídeos educatius per ajudar els amfitrions a rebre hostes de totes les edats, gèneres i procedències, especialment els de les comunitats històricament marginades. Esperem poder desplegar més programes educatius i funcions de productes per ser encara més inclusius.
Analitzem les reserves rebutjades per minimitzar els casos de discriminació
Sabem que hi ha motius legítims pels quals una reserva pot no funcionar: pot ser que hi hagi canvis d'última hora en la disponibilitat de l'amfitrió o l'hoste pot tenir una necessitat específica (com arribar abans d'hora o viatjar amb més hostes dels especificats a l'anunci) que l'amfitrió no pot acomodar. Estem treballant per millorar la manera com analitzem les reserves rebutjades perquè les nostres polítiques i productes siguin millors i puguem combatre la discriminació.
Millorem l'experiència a l'hora de reservar allotjaments alternatius
D'acord amb la nostra Política de portes obertes, que vam llançar el 2016, els hostes que tinguin una reserva actual o futura i que denunciïn haver patit alguna discriminació poden rebre ajuda per reservar un allotjament alternatiu. Recentment, hem posat en marxa una línia de protecció les 24 hores perquè els hostes que viatgen puguin rebre ajuda urgent, també en cas que hagin de reservar un allotjament alternatiu.
Continuem amb el nostre compromís amb els hostes amb mobilitat reduïda
Els nostres filtres de cerca de prestacions d'accessibilitat permeten als hostes trobar i reservar allotjaments que s'ajustin a les seves necessitats. Els anuncis passen per un procés de revisió, en el qual verifiquem les prestacions d'accessibilitat per garantir que s'anunciïn amb precisió. La categoria Espais adaptats, que es va posar en marxa el novembre del 2022, inclou centenars d'allotjaments adaptats per a persones que fan servir cadires de rodes, amb accés sense esglaons a l'entrada de l'allotjament, al dormitori i al bany, i com a mínim amb una prestació d'accessibilitat al bany. Totes les prestacions passen per un procés de verificació. Els allotjaments adaptats fins i tot s'escanegen en 3D per confirmar-ne les funcions i les mides.

El Compromís de la comunitat d'Airbnb

Des del 2016 demanem a tots els usuaris d'Airbnb que es comprometin a tractar els altres amb respecte i sense idees preconcebudes ni prejudicis, de conformitat amb el Compromís de la comunitat d'Airbnb. Qualsevol usuari que no hi estigui d'acord s'elimina de la nostra plataforma (parlem de 2,5 milions de persones fins al 2022).

Llegeix l'informe complet

Dins del projecte d'Airbnb per combatre la discriminació i millorar la inclusió, presentem tota la informació que tenim dels darrers sis anys, com són les conclusions del projecte Lighthouse, les dades que hem recopilat i totes les millores que hem assolit des del 2016.
Consulta l'informe

Coneix les entitats amb què col·laborem

Des del 2016, hem parlat i col·laborat amb grups de drets civils, experts racials i organitzacions especialitzades en temes de privacitat.