Actualització del 2024

Lluitem contra la discriminació i fem que els viatges siguin més inclusius

Projecte Lighthouse

El projecte Lighthouse, que es va posar en marxa el 2020, és una eina que fem servir als Estats Units per descobrir i corregir les possibles desigualtats en la manera en què els usuaris de diferents races poden sentir-se a Airbnb. Hem desenvolupat el projecte Lighthouse amb l'assessorament d'una sèrie d'organitzacions líders en drets civils i privacitat. Més informació

Fem servir dades reals

Analitzem com els hostes i els amfitrions fan servir la nostra plataforma. Les anàlisis estadístiques ens ajuden a descobrir oportunitats perquè Airbnb sigui una plataforma més inclusiva.

Protegim la privacitat

Analitzem les tendències en conjunt i no associem la informació sobre l'origen percebut amb persones o comptes específics.

Millorem constantment

El nostre equip continua trobant maneres noves de fer d'Airbnb un entorn més obert i equitatiu.

La nostra feina del dia a dia

Fem que la funció de reserva immediata sigui accessible per a més persones

La reserva immediata, una funció que permet que els hostes puguin reservar un allotjament sense que els amfitrions aprovin la sol·licitud, és una eina important per reduir la possibilitat de discriminació, ja que afavoreix que el procés de reserva sigui més objectiu. Els últims canvis, que permeten definir de manera més completa què és un historial positiu a Airbnb, han ajudat a augmentar el nombre d'hostes que troben allotjament a través de la funció de reserva immediata.

Ajudem els amfitrions a respondre a les sol·licituds de reserva

Les noves mesures que hem pres per ajudar els hostes a respondre aviat a les sol·licituds de reserva també han fet augmentar l'índex d'èxit de les reserves. Per exemple, les sol·licituds de reserva pendents ara es presenten d'una manera més destacada per als amfitrions. Aquest canvi ha reduït el nombre de sol·licituds de reserva que quedaven sense resposta i, en conseqüència, el nombre d'hostes que aconsegueixen reservar un allotjament ha augmentat.

Ajudem els hostes a tenir una bona reputació a Airbnb

Els hostes amb avaluacions tenen un índex d'èxit de reserves més alt. Ara hem fet que sigui més fàcil per als hostes afegir a la seva reserva companys de viatge que tinguin compte d'Airbnb. Això permet que aquests usuaris rebin una avaluació encara que no hagin reservat l'estada.

Ajudem els amfitrions i els hostes durant tota l'estada

Hem introduït una nova funció que permet als amfitrions i als hostes mostrar els noms que prefereixen als seus perfils, després de confirmar el seu nom legal. També estem millorant el procés per als amfitrions o els hostes que han estat identificats amb els pronoms incorrectes en una avaluació. Si un amfitrió o un hoste expressa aquesta preocupació, el pronom es reemplaça pel nom que l'usuari prefereixi.

Reforcem les nostres polítiques i els procediments

Hem perfeccionat el procés per rebutjar sol·licituds de reserva per part dels amfitrions a fi d'informar-los sobre els motius acceptables i inacceptables. També hem actualitzat la nostra Política contra la discriminació per fer-la més eficaç i hem incorporat noves proteccions contra la discriminació per raó de casta. Per últim, estem implementant una sèrie de canvis per assegurar-nos que els amfitrions cancel·len les reserves per motius justificats.

Compartim més informació sobre les oportunitats d'empoderament econòmic disponibles a Airbnb

Estem ampliant l'Airbnb Entrepreneurship Academy, que ajuda les persones de comunitats diverses i històricament poc representades a allotjar hostes a la nostra plataforma en col·laboració amb organitzacions com Hispanic Wealth Project, Brotherhood Crusade i United Spinal Association. També continuem participant en la iniciativa 1 Million Black Businesses (1MBB) d'Operation HOPE, que ofereix suport i formació perquè emprenedors negres puguin iniciar, fer créixer o ampliar els seus negocis.

Continuem donant suport als hostes amb mobilitat reduïda

Els nostres filtres de cerca de prestacions d'accessibilitat permeten als hostes trobar i reservar allotjaments que s'ajustin a les seves necessitats. Els anuncis passen per un procés de revisió, en el qual verifiquem les prestacions d'accessibilitat per garantir que s'anunciïn amb precisió.

El nostre compromís de lluitar contra la discriminació

Aquesta iniciativa és tan sols un exemple de tot el que fem per lluitar contra la discriminació. Altres accions que hem dut a terme inclouen una de les primeres auditories pels drets civils el 2016, a més d'una posada al dia addicional el 2019, l'anunci del projecte Lighthouse el 2020 i la publicació de les seves dades el 2022. Aquestes esmenes van cobrir una sèrie d'iniciatives en evolució i esforços per ajudar tothom a tenir èxit a Airbnb.

El Compromís de la comunitat d'Airbnb

Des del 2016 demanem a tots els usuaris d'Airbnb que es comprometin a tractar els altres amb respecte i sense idees preconcebudes ni prejudicis, de conformitat amb el Compromís de la comunitat d'Airbnb. Qualsevol usuari que no hi estigui d'acord no podrà accedir a la nostra plataforma o en serà expulsat.
Em comprometo a tractar tots els membres de la comunitat amb respecte i sense judicis o prejudicis, independentment de la seva raça, religió, nacionalitat, grup ètnic, color de pell, discapacitat, sexe, identitat de gènere, orientació sexual o edat.

Llegeix l'informe del 2024

L'actualització del projecte Lighthouse del 2024 inclou les conclusions del projecte, les dades que hem recopilat i totes les millores que hem assolit des del 2016.
L'informe segueix les novetats que hem publicat el 2016, el 2019 i el 2022.

Coneix les entitats amb què col·laborem

Contactem i col·laborem amb els principals grups de drets civils i organitzacions de privacitat, inclosos aquests col·laboradors que ens han assessorat sobre el projecte Lighthouse.