L'accessibilitat a Airbnb
A continuació t'expliquem què fem perquè viatjar amb nosaltres sigui més fàcil.

Filtres de cerca més eficients
Hem simplificat els filtres d'accessibilitat per facilitar les cerques.
Revisió de les prestacions d'accessibilitat
Revisem les prestacions d'accessibilitat que indiquen els amfitrions dels allotjaments per garantir-ne la precisió.


Comunicació directa amb els amfitrions
Pots escriure directament a l'amfitrió per demanar-li més informació sobre les prestacions d'accessibilitat de l'allotjament o l'experiència que ofereix.

Escolta la declaració d'accessibilitat digital d'Airbnb
L'accessibilitat digital a Airbnb
Fem tots els possibles per complir la Llei europea d'accessibilitat i el nivell AA de les Directrius d'accessibilitat del contingut web (WCAG) 2.1 al lloc web i a les aplicacions mòbils d'Airbnb.
Com treballem?
- Incorporem les millors pràctiques d'accessibilitat digital en els nostres processos de disseny i d'enginyeria.
- Posem a disposició dels nostres treballadors formació contínua i recursos sobre accessibilitat.
- Contractem verificadors de qualitat interns i externs.
- Disposem d'un equip pluridisciplinari que s'encarrega de supervisar i resoldre els problemes d'accessibilitat digital relacionats amb el nostre lloc web i les nostres aplicacions.
- Formem el nostre equip d'assistència sobre temes d'accessibilitat digital.
Comentaris
Ens agradaria rebre els teus comentaris sobre les pràctiques d'accessibilitat digital d'Airbnb. Ens els pots fer arribar a digital-accessibility@airbnb.com.
Equips especialitzats
A Airbnb tenim equips que treballen exclusivament per crear productes que tothom pugui fer servir. Estan formats per enginyers, dissenyadors i altres professionals i tenen l'objectiu de garantir que la plataforma creixi tenint en compte l'accessibilitat.
Les nostres especificacions d'accessibilitat digital
Ens comprometem a dissenyar una experiència accessible en tots els navegadors i dispositius.
Usabilitat per a navegadors, ajuda tècnica i dispositius
Fem proves i optimitzacions periòdiques per a les experiències d'accessibilitat següents:
Lectors de pantalla- VoiceOver
- VoiceOver per a ordinadors amb macOS: proves de navegació web amb el navegador Safari
- VoiceOver per a mòbils iOS: proves de navegació web amb el navegador Safari
- VoiceOver per a mòbils iOS: proves amb l'aplicació nativa
- TalkBack
- TalkBack per a mòbils Android: proves de navegació web amb el navegador Chrome
- TalkBack per a mòbils Android: proves amb l'aplicació nativa
- JAWS amb Microsoft Edge
- NVDA amb Mozilla Firefox
- Ordres només amb teclat
- Navegador web per a ordinadors amb Windows
- Navegador web per a ordinadors amb macOS
- Ampliació de la lletra: mòbils Android
- Dynamic Type: mòbils iOS
- Mides de lletra ajustables: la funció per personalitzar la mida de la lletra del navegador web en ordinadors es prova amb Chrome i, en dispositius mòbils amb iOS, amb Safari.
- El telèfon iOS més antic amb què s'han fet proves és l'iPhone 7.
- Els dispositius Android de les proves inclouen Google i Samsung. Els models més antics que s'han fet servir per a les proves són el Pixel 3 i el Galaxy S8.
- Quan detectem un error en un dispositiu antic o en una versió anterior del sistema operatiu, verifiquem la versió actual de l'aplicació i, si també el presenta, li assignem un nivell de prioritat per solucionar-lo.
- Si no trobem el mateix problema a la versió actual, segons la seva gravetat, pot ser que li donem prioritat per sobre d'altres incidències més recents que hàgim identificat.
Limitacions i alternatives
Tot i que fem tot el possible per garantir l'accessibilitat a Airbnb, encara queden algunes limitacions. A continuació, t'expliquem les que hem identificat i les possibles solucions. Posa't en contacte amb nosaltres si detectes un problema que no apareix a la llista següent.
Limitacions detectades a Airbnb: Imatges que puja el client- És possible que les imatges de l'anunci, les fotos de perfil i altres imatges que hagi pujat el client no tinguin descripció. Els amfitrions pugen les seves pròpies imatges als anuncis i tenen l'opció de proporcionar descripcions al navegador web per a ordinadors, però no és obligatori.
- Estem explorant opcions per generar descripcions automàtiques de les imatges dels anuncis. Aquesta solució es podria aplicar més endavant a altres imatges pujades.
- És possible que el contingut que apareix a les plataformes d'Airbnb a través de proveïdors externs no sigui accessible, ja que aquests no sempre compleixen els nostres estàndards d'accessibilitat. Quan es detecta algun problema d'aquest tipus durant el nostre procés intern de control de qualitat, el notifiquem al proveïdor i li demanem que el solucioni.
- Els nous contractes de proveïdors inclouen el requisit de conformitat amb el nivell AA de les WCAG 2.1, però aquesta condició no s'aplica amb caràcter retroactiu.
- No provem la compatibilitat de la nostra plataforma amb tauletes. Per aquest motiu, les persones que en facin servir poden tenir una experiència d'usuari menys satisfactòria i trobar problemes inesperats.
- No provem la compatibilitat de la nostra plataforma amb l'ús del teclat o de línia Braille en aplicacions mòbils natives. Per aquest motiu, les persones que fan servir aquestes combinacions de dispositius amb les nostres aplicacions natives podrien tenir una experiència d'usuari menys satisfactòria.
- Actualment, no disposem de cap pla per incloure les proves d'ús del teclat ni de línia Braille en el nostre procés de garantia de qualitat.
- Des del web, cal iniciar la sessió per accedir a la configuració d'accessibilitat. En canvi, des de les aplicacions mòbils, s'hi pot accedir tant amb la sessió iniciada com sense haver-la iniciat.
Prestacions d'accessibilitat
Tot i que sabem que l'accessibilitat és dinàmica, t'expliquem alguns dels àmbits en què hem treballat per millorar la d'Airbnb.
Visual- Compatibilitat amb lectors de pantalla
- Nivells mínims de contrast de color
- Disseny web responsiu
- Ampliació de la lletra, tipografia dinàmica i mida de lletra ajustable
- Subtítols incrustats en els vídeos
- Descripcions de les imatges dels continguts creats per Airbnb
- Dreceres del teclat al web
- Controls del zoom dels mapes
- Controls panoràmics dels mapes
- Configuració per reduir el moviment
- Desactivació de la reproducció automàtica dels vídeos
- Botó Mostra més opcions (en lloc de desplaçament infinit)
- So desactivat per defecte
Per defensar activament l'accessibilitat, treballem en els aspectes següents:




Som aquí per ajudar-te
Consulta el Centre d'ajuda per a més informació.
Com puc fer servir els filtres de cerca?
Fer servir els nostres filtres de cerca perquè només et mostrem els anuncis que tinguin les prestacions d'accessibilitat que necessites és bufar i fer ampolles. Més informació sobre com cercar allotjaments o experiències amb prestacions d'accessibilitat.
Com revisem les prestacions d'accessibilitat?
Els amfitrions d'allotjaments han d'enviar fotos de les prestacions d'accessibilitat que ofereixen i els d'experiències n'han d'enviar una descripció per escrit. Un cop les rebem, un equip especialitzat d'Airbnb fa una revisió manual per comprovar que les fotografies siguin precises i que les descripcions estiguin ben redactades.
Pot acompanyar-me a l'experiència el meu assistent personal o la persona que m'ajuda?
Els amfitrions d'experiències poden permetre que els assistents personals acompanyin la persona que ajuden de franc. A Airbnb, considerem que els assistents personals són persones majors de 18 anys que ajuden de manera regular una persona amb una discapacitat, una malaltia mental o una malaltia de llarga durada amb les activitats quotidianes. Més informació sobre els assistents personals i les polítiques relatives a les experiències per a participants i amfitrions.
Puc portar el meu animal d'assistència?
Som conscients que els animals d'assistència compleixen una funció essencial per als seus amos. Per això, els viatgers no tenen l'obligació de notificar si en portaran abans de fer la reserva. Tot i això, sempre recomanem que la comunicació entre els viatgers i els amfitrions sigui transparent per garantir una experiència positiva per a tothom. Més informació sobre les polítiques relatives als animals d'assistència per als viatgers i els amfitrions.
Com poden ajudar els amfitrions les persones amb requisits d'accessibilitat?
Les prestacions que fan que un espai sigui accessible varien en funció de les necessitats de cada viatger. Per aquest motiu, expliquem als amfitrions com poden proporcionar informació clara i precisa a l'anunci. A més a més, els animem a comunicar-se amb els viatgers. Més informació sobre com allotjar hostes amb requisits d'accessibilitat. Més informació sobre com acollir viatgers amb requisits d'accessibilitat.
Com es poden afegir prestacions d'accessibilitat als anuncis?
Pot ser que el teu espai sigui més accessible del que et penses. Pots modificar l'anunci i confirmar les prestacions d'accessibilitat de cada habitació pujant, com a mínim, una foto en què es vegi bé. Més informació sobre com afegir prestacions d'accessibilitat als anuncis d'allotjaments. Més informació sobre com afegir prestacions d'accessibilitat als anuncis d'experiències.