La nostra comunitat es basa en els principis d'inclusió, pertinença i respecte, que inclouen acollir i donar suport a les persones amb discapacitat. Aquí tens informació que t'ajudarà a entendre millor la nostra política sobre com donar la benvinguda i donar suport a les persones amb discapacitat, incloent-hi les que viatgen amb animals d'assistència o animals de suport emocional, els usuaris amb necessitats d'accessibilitat més àmplies o les persones que busquen ajustos raonables durant la reserva.
Tingues en compte que els principis i les normes que s'indiquen a la nostra Política de Compromís i No Discriminació de la comunitat també s'apliquen a aquesta política.
En algunes jurisdiccions, els requisits legals poden ampliar o limitar els ajustos raonables que un amfitrió ha de proporcionar a un hoste més enllà dels que s'inclouen en aquesta política. Les nostres Condicions del servei requereixen que els usuaris entenguin i compleixin les lleis i normatives que s'apliquen a ells. Això vol dir que els amfitrions i els hostes són responsables individualment de comprendre i complir totes les lleis i normatives aplicables. Si aquesta política ofereix més proteccions i no entra en conflicte amb les lleis o normatives aplicables, esperem que els usuaris segueixin aquesta política.
Un animal de servei és generalment un gos entrenat individualment per dur a terme tasques o treballar per a una persona amb discapacitat. Un animal d'assistència no és un animal de companyia. Normalment, els hostes poden anar acompanyats d'un animal d'assistència durant la reserva d'un allotjament, un servei o una experiència a Airbnb, independentment de les normes que prohibeixin l'animal de companyia (per exemple, la política de «no s'admeten animals de companyia» en un allotjament). A continuació trobaràs més informació sobre les normes específiques dels allotjaments i els serveis i les experiències.
Un animal de suport emocional
és un animal que proporciona suport emocional o ajuda a una persona per ajudar a gestionar els símptomes o els efectes de la seva discapacitat. Els animals de suport emocional generalment són animals que es troben a les llars, com ara gossos o gats. A diferència d'un animal de servei, un animal de suport emocional no necessita estar entrenat per dur a terme tasques o treballar per a una persona amb discapacitat.
Els amfitrions només poden fer les preguntes següents sobre el animal d'assistència o el animal de suport emocional d'un hoste:
Si la resposta a la primera pregunta és «Sí» (o l'hoste indica que té una discapacitat)
Si la resposta a la primera pregunta és "No", l'amfitrió no està obligat a tractar l'animal de l'hoste com un animal de servei o un animal de suport emocional en virtut d'aquesta política.
Durant la reserva d'un allotjament, quan un hoste està acompanyat d'un animal d'assistència, els amfitrions no poden fer el següent a causa de l'animal d'assistència de l'hoste:
Per als serveis i les experiències, quan un hoste sol·licita anar acompanyat d'un animal d'assistència durant una experiència o un servei, els amfitrions han d'adaptar-se a la sol·licitud, llevat que això infringeixi la llei o les restriccions aplicables fora del control de l'amfitrió establertes per la ubicació del servei o l'experiència, o que no sigui raonable en les circumstàncies específiques del servei o l'experiència.
Els hostes amb un animal d'assistència han de seguir aquestes normes bàsiques. L'animal d'assistència no ha de ser:
Llevat que aquesta política prohibeixi el contrari, quan un hoste estigui acompanyat d'un animal de suport emocional, l'amfitrió pot cobrar tarifes normals per animals de companyia, cobrar despeses de neteja addicionals per pèl o caspa d'animal de companyia o rebutjar una reserva si no accepta animals de companyia.
En qualsevol lloc on la legislació aplicable o aquesta política requereix que els amfitrions allotgin hostes amb animals de suport emocional, els amfitrions no poden fer cap de les següents activitats perquè un hoste viatja amb un animal de suport emocional:
Quan els amfitrions estiguin obligats a acceptar animals de suport emocional d'acord amb aquesta política1, el animal de suport emocional d'un hoste no pot ser:
Exempció garantida per Airbnb: segons la seva discreció i en determinades circumstàncies, Airbnb pot concedir a un amfitrió una exempció a aquesta política si l'amfitrió ens notifica els motius de forma proactiva. Per exemple, si la presència d'un animal d'assistència constitueix una amenaça directa per a la salut d'un amfitrió si l'amfitrió viu en aquest allotjament.
Un hoste amb requisits d'accessibilitat pot sol·licitar un ajust raonable per ajudar-lo a accedir o gaudir d'un allotjament, un servei o una experiència. Aquests ajustos poden ser en forma de sol·licitud de modificació o ajustament a un allotjament, un servei, una experiència o unes normes o pràctiques relacionades.
Què permetem:
Què no permetem:
Consideracions addicionals:
Demanem a la nostra comunitat que col·labori per fer que Airbnb sigui el més accessible possible. Airbnb pot prendre mesures fins i tot eliminar un amfitrió o un hoste de la plataforma d'Airbnb si no compleix les nostres polítiques.
1 D'acord amb aquesta política, els amfitrions de Califòrnia i Nova York han d'acceptar reserves d'animals de suport emocional per a allotjaments. De la mateixa manera, aquesta política requereix que els amfitrions del Quebec i Ontario s'adaptin als animals de suport emocional per a totes les reserves.