Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Com es fa?
Viatger

Si l'amfitrió et cancel·la la reserva

Tot i que no és habitual, de vegades l'amfitrió es veu obligat a cancel·lar la reserva. Si es dona el cas, som conscients que pot suposar-te un canvi de plans important. No et preocupis: si l'amfitrió cancel·la la reserva abans de l'arribada, rebràs un reembossament complet.

Rebré cap reembossament si l'amfitrió cancel·la la reserva?

Si l'amfitrió cancel·la la reserva abans de l'arribada i decideixes no fer cap altra reserva, rebràs un reembossament complet, incloent-hi les comissions de servei.

Si compleixes els requisits, és possible que rebis crèdit per a reserves a Airbnb, que podràs gastar en un altre allotjament de manera immediata. Si no el fas servir en un termini de 72 hores, rebràs un reembossament complet de forma automàtica. Si no compleixes els requisits per rebre el crèdit per a reserves, et farem arribar el reembossament immediatament. Més informació sobre com funciona el crèdit per a reserves.

El reembossament s'enviarà al mètode de pagament que vas fer servir per a la reserva. El temps que tardis a rebre els diners dependrà del teu banc o la teva entitat financera. Consulta els terminis habituals per als reembossaments.

Ajuda per fer una reserva nova en cas de cancel·lació de l'amfitrió

Totes les reserves que fas a Airbnb inclouen AirCover per a viatgers, una ajuda per als hostes que tenen problemes amb la reserva. Si l'amfitrió te la cancel·la, t'ajudarem a trobar un allotjament similar amb un preu comparable, tenint en compte la ubicació i l'equipament i serveis.

Com t'avisarem si l'amfitrió cancel·la la reserva?

En cas de cancel·lació, rebràs un correu electrònic amb tota la informació, incloent-hi les dades del reembossament.

Què has de fer si l'amfitrió et demana que cancel·lis la reserva?

Si l'amfitrió t'informa que no es podrà fer càrrec de la teva estada, no cancel·lis tu la reserva. Envia-li un missatge i demana-li que s'encarregui de la cancel·lació. D'aquesta manera, compliràs els requisits per rebre un reembossament íntegre.

T'hem ajudat amb aquest article?

Articles relacionats

Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't