Salta
Navega cap endavant per accedir als resultats suggerits
    Informació per entendre les últimes novetats en la Política per a casos de força major

    Informació per entendre les últimes novetats en la Política per a casos de força major

    Descobreix com funcionen les cancel·lacions a partir d'ara d'acord amb aquesta política.
    Escrit per Airbnb el dia 23 de set. de 2020
    Lectura de 6 minuts
    S'ha actualitzat el dia 15 de febr. de 2021

    Aspectes destacats

    • Modifiquem el funcionament de les cancel·lacions a la nostra Política per a casos de força major per a les reserves d'allotjaments i experiències a Airbnb amb data d'arribada o d'inici posterior al 20 de gener del 2021.

    • La política segueix cobrint les catàstrofes naturals i tots els esdeveniments similars que no es puguin preveure i estiguin fora de tot control.

    Avís: la nova Política per a casos de força major s'aplica a totes les reserves que comencin a partir del 20 de gener del 2021.

    Des de l'inici de la pandèmia, hem rebut molts comentaris dels amfitrions sobre com han funcionat les cancel·lacions d'acord amb la nostra Política per a casos de força major. Molts amfitrions ens han fet saber que creien que la política que aplicàvem fins ara no era justa per a ells. Per això, l'hem actualitzat, amb la voluntat d'equilibrar millor les necessitats dels amfitrions i dels viatgers.

    La nova política s'aplica a les reserves d'allotjaments i experiències a Airbnb amb data d'arribada o d'inici igual o posterior al 20 de gener del 2021.*

    Un cop s'apliquin les actualitzacions, els casos en què els viatgers tinguin un imprevist personal, com haver de fer de jurat en un judici o que els cancel·lin el vol, ja no estaran coberts per la Política per a casos de força major.

    Pots llegir tots els canvis que farem al Centre d'ajuda, però volem donar-te alguns exemples de quines situacions estaran cobertes a partir del gener i quines no.

    Quines circumstàncies dels viatgers cobria la Política per a casos de força major?
    Amb la política anterior, els viatgers podien cancel·lar la reserva i rebre'n un reembossament per dos motius:

    • Imprevistos personals
    • Catàstrofes a gran escala, com un terratrèmol o una pandèmia

    Què cobreix la nova política?
    La nova Política per a casos de força major, que s'aplicarà a les reserves d'allotjaments i experiències a Airbnb amb data d'arribada o d'inici a partir del 20 de gener del 2021, continuarà cobrint els casos en què es produeixin catàstrofes naturals o esdeveniments similars que siguin imprevisibles i estiguin fora de tot control.

    La política ja no cobrirà els casos en què els viatgers pateixin algun incident comú durant el viatge, com un retard en els vols. En aquests casos, tindran dret a un reembossament en funció de la política de cancel·lació que tinguis establerta.

    Què no cobreix la nova política?
    La política no inclourà problemes en el viatge causats per la majoria d'imprevistos personals.

    Per exemple, si a una persona li han cancel·lat el vol o té l'obligació de fer de jurat i ha de cancel·lar la reserva a última hora, Airbnb no ho considerarà un cas de força major. En aquesta ocasió, s'aplicarà la política de cancel·lació que tinguis establerta.

    La política també exclourà els problemes de viatge causats per fenòmens meteorològics i malalties endèmiques que siguin prou freqüents per poder-se preveure. Si vols més informació i una llista d'exemples, consulta el Centre d'ajuda.

    Sabem que la relació amb els hostes és important i per això volem que tinguis l'opció de decidir si vols enviar un reembossament als viatgers que han sofert algun imprevist, com ara un problema personal, fenòmens meteorològics que es podien haver previst o una malaltia, entre d'altres. Com sempre, podràs resoldre la situació directament amb l'hoste si així ho prefereixes, sense intermediaris de l'equip d'atenció al client.

    Quines reserves estaran cobertes per la nova política?
    La nova política s'aplicarà a les reserves d'allotjaments i experiències a Airbnb amb data d'arribada o d'inici igual o posterior al 20 de gener del 2021, excepte les reserves Luxe.*

    Què passa si he de cancel·lar la reserva d'un viatger?
    Sabem que, de vegades, els amfitrions han de cancel·lar alguna reserva per un imprevist personal. Si no pots rebre els viatgers a causa d'algun motiu que no depèn de tu, com una lesió que no et permeti allotjar ningú o que hagi passat alguna cosa a l'allotjament, pots cancel·lar la reserva sense penalitzacions, ni econòmiques ni que afectin la teva categoria de Superhost.

    Et demanem que, abans de fer cap cancel·lació, t'ho pensis bé. Com bé ja deus saber per experiència, que et cancel·lin una reserva pot ser una de les pitjors experiències per a un viatger, tot i que entenem que de vegades no hi pots fer més.

    Què passa si hi ha una altra pandèmia?
    En primer lloc, esperem que mai hi hagi una altra pandèmia com aquesta. Però si passés de nou, volem que els viatgers que hagin fet reserves abans que es desencadeni la pandèmia puguin cancel·lar-les i rebre un reembossament: per això hem fet aquests canvis en la Política per a casos de força major.

    Per què s'han exclòs les circumstàncies personals inesperades en l'última actualització de la política?
    En una situació normal (i no durant una pandèmia), les circumstàncies personals inesperades són la causa de la gran majoria de les cancel·lacions dels viatgers que cobreix la Política per a casos de força major.

    Per tal d'oferir una solució adequada a llarg termini, ens hem centrat en aquest tipus de cancel·lacions. A partir del 20 de gener del 2021, els viatgers ja no podran acollir-se a la Política per a casos de força major a l'hora de cancel·lar la reserva i rebre un reembossament per circumstàncies personals imprevistes. Això sí, si vols, podràs fer una excepció a la teva política de cancel·lació i oferir-los un reembossament.

    Quins tipus d'esdeveniments de gran magnitud no estaran coberts per la nova política?
    Quant als esdeveniments de gran magnitud, la nostra política no canviarà. Els viatgers seguiran tenint dret a un reembossament si, per exemple, una catàstrofe natural imprevisible els impedeix viatjar. L'actualització de la política implica que les reserves dels viatgers estaran subjectes a la política de cancel·lació que hagis establert amb més freqüència que abans.

    Quin tipus d'assegurança oferirà Airbnb i com es posarà a disposició dels viatgers?
    El nostre objectiu és oferir opcions d'assegurança de viatge als viatgers, primer als Estats Units i després a altres regions del món. Així, doncs, els viatgers podran contractar una assegurança de viatge a través d'una asseguradora de prestigi que col·labora amb nosaltres.

    Mentrestant, hem creat una pàgina d'assegurances de viatge per informar els viatgers sobre aquest tipus de producte i proporcionar enllaços a alguns comparadors d'assegurances de viatge, per tal que els hostes de determinats països i determinades regions puguin comparar els preus i contractar una assegurança de viatge que s'adapti a les seves necessitats. Més informació sobre com expliquem als viatgers la importància de tenir una assegurança de viatge

    La nova política permetrà que els viatgers cancel·lin una reserva per circumstàncies relacionades amb la COVID-19?
    Els canvis que hem aplicat a la política no afectaran la forma en què es gestionen els casos relacionats amb la COVID-19. Les cancel·lacions relacionades amb la COVID-19 per a reserves d'allotjaments i experiències a Airbnb fetes després del 14 de març del 2020 seguiran quedant excloses de la Política per a casos de força major, tret que tu o el viatger hàgiu contret aquesta malaltia. Tingues en compte que s'apliquen polítiques diferents per a les reserves Luxe.

    Les reserves d'allotjaments i experiències a Airbnb fetes fins al 14 de març del 2020 seguiran estant cobertes. Més informació sobre la Política per a casos de força major i la COVID-19

    Quines diferències hi ha entre aquesta nova política i altres polítiques similars del sector de l'hostaleria?
    Amb aquests canvis, creiem que la nostra Política per a casos de força major serà una de les més transparents del sector i proporcionarà l'equilibri adequat entre les necessitats dels amfitrions i les dels viatgers.

    A partir d'ara, els viatgers no rebran cap reembossament en molts dels casos en què els amfitrions han hagut de fer un reembossament amb anterioritat, però per contra tindran la possibilitat de contractar assegurances de viatge. Les actualitzacions no començaran a aplicar-se fins d'aquí a un temps, però volíem fer-te cinc cèntims de com serà tot plegat.

    Consulta la política actualitzada al Centre d'ajuda i posa't en contacte amb nosaltres a través del Centre de la comunitat si tens qualsevol dubte o vols fer-nos algun comentari. També pots veure l'últim vídeo de les Novetats per a amfitrions, en què Catherine Powell, responsable mundial d'hostalatge d'Airbnb, parla sobre els canvis en la política.

    Et volem donar les gràcies per fer d'amfitrió a Airbnb i et demanem que continuïs compartint la teva opinió amb nosaltres. Les idees, els missatges i els comentaris que ens envies ens inspiren a l'hora de treballar. En les pròximes setmanes, compartirem més novetats.

    * Aquesta política no s'aplica a les reserves Luxe, que estan subjectes a una Política de reembossament a l'hoste Luxe independent.

    La informació que conté aquest article pot haver canviat des que es va publicar.

    Aspectes destacats

    • Modifiquem el funcionament de les cancel·lacions a la nostra Política per a casos de força major per a les reserves d'allotjaments i experiències a Airbnb amb data d'arribada o d'inici posterior al 20 de gener del 2021.

    • La política segueix cobrint les catàstrofes naturals i tots els esdeveniments similars que no es puguin preveure i estiguin fora de tot control.

    Airbnb
    23 de set. de 2020
    T'ha resultat útil?

    Potser també t'interessa

    Potser també t'interessa