Com funcionen les cancel·lacions per a les estades?

For stays under 28 nights, hosts can choose which cancellation options to offer guests. For stays of 28 nights or more, the Long Term cancellation policy automatically applies.

Flexible

  • Cancel·lació gratuïta fins a 24 hores abans de l'arribada (l'hora s'indica al correu electrònic de confirmació).
  • Si ho fas després però abans de l'arribada, rebràs un reembossament íntegre, sense incloure l'import de la primera nit ni la tarifa de servei.
1 dia abans
dj., 21 de gen.
15:00
Exemple

Per rebre un reembossament íntegre, l'hoste ha de cancel·lar la reserva com a mínim 24 hores abans de l'hora local d'arribada (indicada al correu electrònic de confirmació).

Arribada
dv., 22 de gen.
15:00

Si l'hoste cancel·la la reserva amb menys de 24 hores d'antelació a l'hora prevista d'entrada, no se li reembossarà l'import de la primera nit ni la tarifa de servei d'Airbnb.

Sortida
dl., 25 de gen.
11:00

Si l'hoste arriba i decideix marxar abans d'hora, se li reembossarà íntegrament la tarifa per nit corresponent a les nits que quedin 24 hores després de la cancel·lació.



Nota: els hostes no rebran un reembossament de la tarifa de servei d'Airbnb si n'han rebut 3 en els 12 darrers mesos o si la reserva cancel·lada s'encavalca amb una reserva existent.


Preguntes freqüents

Els hostes reben un reembossament de les despeses de neteja?

Les despeses de neteja es reembossaran si l'hoste cancel·la la reserva abans de l'arribada.

Els hostes poden rebre un reembossament si l'allotjament no és el que esperaven?

Si els hostes no poden accedir a l'allotjament, aquest no és net, no és segur, o si hi ha un animal que l'amfitrió no ha esmentat en la descripció de l'anunci, els ajudarem a trobar un altre allotjament o els emetrem un reembossament. Més informació

Els hostes poden rebre un reembossament íntegre si l'amfitrió no pot o no vol solucionar un problema?

Els hostes han de contacta amb nosaltres en un termini de 24 hores després de trobar el problema. En els casos en què es compleixin els requisits, cancel·larem la reserva i farem un reembossament.

Què passa si un hoste ha de cancel·lar la reserva per una emergència?

Podem fer un reembossament si un hoste ha de cancel·lar la reserva a causa d'una emergència. Més informació

Quant de temps he d'esperar per rebre un reembossament?

Emetem els reembossaments immediatament després de la cancel·lació i normalment arriben en un termini de 3 a 5 dies, però de vegades poden trigar fins a 15 dies a reflectir-se en el mètode de pagament original. En alguns països, com ara el Brasil i l'Índia, el reembossament pot trigar fins a 2 mesos a arribar.

Què passa si no sé quina és la política de cancel·lació de la reserva o si la política no es mostra aquí?

De tant en tant permetem que els amfitrions provin les noves polítiques que estem desenvolupant. Consulta sempre les dades de la teva reserva: pots accedir a la política de cancel·lació que s'aplica a la teva estada en particular.