Com funcionen les cancel·lacions per a les estades?
For stays under 28 nights, hosts can choose which cancellation options to offer guests. For stays of 28 nights or more, the Long Term cancellation policy automatically applies.
Flexible
- Cancel·lació gratuïta fins a 24 hores abans de l'arribada (l'hora s'indica al correu electrònic de confirmació).
- Si ho fas després però abans de l'arribada, rebràs un reembossament íntegre, sense incloure l'import de la primera nit ni la tarifa de servei.
1 dia abans
dj., 21 de gen.
15:00
Exemple
Per rebre un reembossament íntegre, l'hoste ha de cancel·lar la reserva com a mínim 24 hores abans de l'hora local d'arribada (indicada al correu electrònic de confirmació).
Arribada
dv., 22 de gen.
15:00
Si l'hoste cancel·la la reserva amb menys de 24 hores d'antelació a l'hora prevista d'entrada, no se li reembossarà l'import de la primera nit ni la tarifa de servei d'Airbnb.
Sortida
dl., 25 de gen.
11:00
Si l'hoste arriba i decideix marxar abans d'hora, se li reembossarà íntegrament la tarifa per nit corresponent a les nits que quedin 24 hores després de la cancel·lació.
Moderada
- Cancel·lació gratuïta fins a 5 dies abans de l'arribada (l'hora s'indica al correu electrònic de confirmació).
- Passat aquest termini, si cancel·la la reserva abans de l'arribada, rebrà un reembossament del 50 %, excloent-hi la primera nit i la tarifa de servei.
5 dies abans
dg., 17 de gen.
15:00
Exemple
Per rebre un reembossament íntegre, l'hoste ha de cancel·lar la reserva com a mínim 5 dies complets abans de l'hora local d'arribada (indicada al correu electrònic de confirmació).
Arribada
dv., 22 de gen.
15:00
Si l'hoste cancel·la la reserva quan falten menys de 5 dies per a l'arribada, no se li reembossarà la primera nit, ni el 50 % de l'import pagat per a les nits següents, ni tampoc la tarifa de servei d'Airbnb.
Sortida
dl., 25 de gen.
11:00
Si l'hoste arriba i decideix marxar abans d'hora, es reembossarà el 50 % de la tarifa per nit corresponent a les nits que quedin 24 hores després de la cancel·lació.
Estricta
- Cancel·lació gratuïta durant 48 hores, sempre que l'hoste faci la cancel·lació 14 dies abans de l'arribada com a mínim (l'hora s'indica al missatge de correu electrònic de confirmació)
- Després, els hostes poden cancel·lar-la fins a 7 dies abans de l'arribada i rebran un reembossament del 50 % del preu per nit i de les despeses de neteja, però no de la tarifa de servei
14 dies abans
48 hores posteriors a la reserva
Exemple
Per rebre un reembossament íntegre del preu per nit, l'hoste ha de cancel·lar la reserva durant les 48 hores posteriors a fer-la i com a mínim 14 dies complets abans de l'hora local d'arribada (indicada al correu electrònic de confirmació).
7 dies abans
dv., 22 de gen.
15:00
Per rebre un reembossament del 50 % del preu per nit, l'hoste ha de cancel·lar la reserva 7 dies complets abans de l'hora local d'arribada (indicada al correu electrònic de confirmació). En cas contrari, no tindrà dret a cap reembossament. Si només s'ha pagat el 50 % de la reserva, no s'emetrà cap reembossament i el 50 % restant simplement no es cobrarà.
Arribada
dv., 29 de gen.
15:00
Si l'hoste cancel·la la reserva amb menys de 7 dies d'antelació o decideix finalitzar la seva estada abans, no es reembossaran les nits reservades.
Molt estricta de 30 dies
- Els hostes poden cancel·lar la reserva com a mínim 30 dies abans de l'arribada i rebre un reembossament del 50 % de la tarifa per nit i de les despeses de neteja, però no de la tarifa de servei
- La tarifa de servei d'Airbnb no és reembossable.
- Aquesta política només està disponible per als amfitrions connectats mitjançant programari.
30 dies abans
dc., 23 de des.
15:00
Exemple
Per rebre un reembossament del 50 % del preu per nit, l'hoste ha de cancel·lar la reserva 30 dies complets abans de l'hora local d'arribada (indicada al correu electrònic de confirmació).
Arribada
dv., 22 de gen.
15:00
Si l'hoste cancel·la amb menys de 30 dies d'antelació, les nits no gaudides no seran reemborsables.
Sortida
dl., 25 de gen.
11:00
Si l'hoste arriba i decideix marxar abans d'hora, les nits no gaudides no seran reemborsables.
Molt estricta de 60 dies
- Els hostes poden cancel·lar la reserva com a mínim 60 dies abans de l'arribada i rebre un reembossament del 50 % de la tarifa per nit i de les despeses de neteja, però no de la tarifa de servei
- La tarifa de servei d'Airbnb no és reembossable.
- Aquesta política només està disponible per als amfitrions connectats mitjançant programari.
60 dies abans
dl., 23 de nov.
15:00
Exemple
Per rebre un reembossament del 50 % del preu per nit, l'hoste ha de cancel·lar la reserva 60 dies complets abans de l'hora local d'arribada (indicada al correu electrònic de confirmació).
Arribada
dv., 22 de gen.
15:00
Si l'hoste cancel·la l'estada amb menys de 60 dies d'antelació, no es farà un reembossament per les nits reservades.
Sortida
dl., 25 de gen.
11:00
Si l'hoste arriba i decideix marxar abans d'hora, les nits no gaudides no seran reemborsables.
Per a estades llargues
- S'aplica automàticament en les reserves de 28 nits com a mínim.
- Reembossem l'import íntegre de la reserva si es cancel·la durant les 48 hores posteriors a la confirmació, sempre que la cancel·lació es faci, com a mínim, 28 dies abans de l'arribada (a les 15:00, hora local, si no s'ha especificat cap hora)
- Quan hagin passat més de 48 hores de la confirmació de la reserva, els hostes poden cancel·lar-la abans de l'arribada i rebre un reembossament íntegre, menys els 30 primers dies i la tarifa de servei.
28 dies abans
48 hores posteriors a la reserva
Exemple
Si cancel·les la reserva en les 48 hores posteriors al moment en què l'has feta i, com a mínim, 28 dies abans del dia i hora d'arribada (o, si no s'ha especificat cap hora, abans de les 15:00 h), segons zona horària de la destinació, rebràs un reembossament complet de les tarifes d'allotjament.
Arribada
dv., 22 de gen.
15:00
Si l'hoste cancel·la la reserva abans de la data d'inici, el primer mes de la reserva es pagarà íntegrament a l'amfitrió i no es reembossarà a l'hoste.
Sortida
dg., 21 de febr.
15:00
Si l'hoste cancel·la la reserva durant l'estada, ha de fer servir l'eina de modificació en línia d'Airbnb per acordar una nova data de sortida. Independentment de la data de sortida que esculli, l'hoste està obligat a pagar l'import corresponent als 30 dies posteriors a la data de cancel·lació o, si li quedaven menys dies a l'allotjament, l'import corresponent als dies que resten fins a la data de sortida de la reserva original.
Nota: els hostes no rebran un reembossament de la tarifa de servei d'Airbnb si n'han rebut 3 en els 12 darrers mesos o si la reserva cancel·lada s'encavalca amb una reserva existent.
Preguntes freqüents
Les despeses de neteja es reembossaran si l'hoste cancel·la la reserva abans de l'arribada.
Si els hostes no poden accedir a l'allotjament, aquest no és net, no és segur, o si hi ha un animal que l'amfitrió no ha esmentat en la descripció de l'anunci, els ajudarem a trobar un altre allotjament o els emetrem un reembossament.
Més informació
Els hostes han de contacta amb nosaltres en un termini de 24 hores després de trobar el problema. En els casos en què es compleixin els requisits, cancel·larem la reserva i farem un reembossament.
Podem fer un reembossament si un hoste ha de cancel·lar la reserva a causa d'una emergència.
Més informació
Emetem els reembossaments immediatament després de la cancel·lació i normalment arriben en un termini de 3 a 5 dies, però de vegades poden trigar fins a 15 dies a reflectir-se en el mètode de pagament original. En alguns països, com ara el Brasil i l'Índia, el reembossament pot trigar fins a 2 mesos a arribar.
De tant en tant permetem que els amfitrions provin les noves polítiques que estem desenvolupant. Consulta sempre les dades de la teva reserva: pots accedir a la política de cancel·lació que s'aplica a la teva estada en particular.