Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Com es fa? • Amfitrió

Polítiques de cancel·lació per al teu anunci

De vegades hi ha imprevistos i els hostes han de cancel·lar la reserva. Per garantir que tot vagi sobre rodes, pots triar les polítiques de cancel·lació del teu allotjament: una per a les estades curtes i una altra per a les estades llargues. Quan ho tinguis tot a punt, descobreix com configurar la política de cancel·lació de l'allotjament.

Quan triïs una política de cancel·lació per al teu anunci, assegura't que compleixi la normativa local.

«Reembossament íntegre» només fa referència al preu per nit. Els reembossaments de les comissions de l'hoste a Airbnb depenen de diversos factors. A més, no se't pagaran les despeses de neteja si l'hoste cancel·la la reserva abans de l'arribada.

Nota: visita aquesta pàgina si allotges hostes a Argentina, Canadà, Colòmbia, Filipines, Marroc, Països Baixos, Polònia, Sud-àfrica, Suècia, Turquia o Xile, ja que els anuncis corresponents estan subjectes a polítiques de cancel·lació diferents.

Política de cancel·lació estàndard per a les estades curtes

La teva política de cancel·lació estàndard s'aplica a totes les reserves de fins a un màxim de 27 nits consecutives. Pots triar una de les polítiques de cancel·lació estàndard següents:

  • Flexible
    • Els hostes poden cancel·lar la reserva fins a 24 hores abans de l'arribada i obtenir un reembossament íntegre. En aquest cas, no et correspon cap cobrament.
    • En canvi, si cancel·len la reserva després, cobraràs cada nit que passin a l'allotjament més l'import d'una altra nit.
  • Moderada
    • Els hostes poden cancel·lar la reserva fins a 5 dies abans de l'arribada i obtenir un reembossament íntegre. En aquest cas, no et correspon cap cobrament.
    • Si la cancel·len després, cobraràs cada nit que passin a l'allotjament més l'import corresponent a una nit addicional i el 50 % de l'import corresponent a totes les nits restants.
  • Semiestricta
    • Per poder obtenir un reembossament íntegre, els hostes han de cancel·lar la reserva fins a 30 dies abans de l'arribada.
    • Si la cancel·len entre 7 i 30 dies abans de l'arribada, cobraràs el 50 % de l'import corresponent a totes les nits.
    • Si la cancel·len quan faltin menys de 7 dies per a l'arribada, cobraràs el 100 % de l'import corresponent a totes les nits.
    • L'hoste també rebrà un reembossament íntegre si cancel·la la reserva durant les 48 hores posteriors a fer-la, sempre que la cancel·lació s'hagi fet quan falten, com a mínim, 14 dies per a l'arribada.
  • Estricta
    • Per poder obtenir un reembossament íntegre, els hostes han de cancel·lar la reserva durant les 48 hores posteriors al moment d'haver-la fet, sempre que faltin, com a mínim, 14 dies per a l'arribada.
    • Si la cancel·len 14 dies o més abans de la data d'arribada, però no durant les 48 hores posteriors a la reserva, cobraràs el 50 % de l'import corresponent a totes les nits.
    • Si la cancel·len entre 7 i 14 dies abans de l'arribada, cobraràs el 50 % de l'import corresponent a totes les nits.
    • Si la cancel·len després, cobraràs el 100 % de l'import corresponent a totes les nits.

Les següents polítiques de cancel·lació estàndard només estan disponibles per a alguns amfitrions mitjançant invitació:

  • Molt estricta de 30 dies
    • Els hostes han de cancel·lar la reserva, com a mínim, 30 dies abans de l'arribada per rebre un reembossament del 50 % de totes les nits.
    • Si la cancel·len després, cobraràs el 100 % de l'import corresponent a totes les nits.
  • Molt estricta de 60 dies
    • Els hostes han de cancel·lar la reserva, com a mínim, 60 dies abans de l'arribada per rebre un reembossament del 50 % de totes les nits.
    • Si la cancel·len després, cobraràs el 100 % de l'import corresponent a totes les nits.

Polítiques de cancel·lació per a estades llargues

La política de cancel·lació per a estades llargues s'aplica a les estades llargues, que són reserves de 28 nits consecutives com a mínim. Pots triar una de les polítiques de cancel·lació per a estades llargues següents:

  • Semiestricta
    • Per poder obtenir un reembossament íntegre, els hostes han de cancel·lar la reserva fins a 30 dies abans de l'arribada.
    • Si la cancel·len després d'aquest termini, cobraràs cada nit que passin a l'allotjament més l'import corresponent a 30 nits addicionals.
    • Si la cancel·len quan quedin menys de 30 nits per a la data de sortida, cobraràs el 100 % de l'import corresponent a totes les nits restants.
  • Estricta
    • Per poder obtenir un reembossament íntegre, els hostes han de cancel·lar la reserva durant les 48 hores posteriors al moment d'haver-la fet, sempre que faltin, com a mínim, 28 dies per a l'arribada.
    • Si la cancel·len després, cobraràs el 100 % de les nits que ja hagin passat a l'allotjament, a més de les 30 nits posteriors a la data de la reserva.
    • Si la cancel·len quan quedin menys de 30 nits per a la data de sortida, cobraràs el 100 % de l'import corresponent a totes les nits restants.

Ofereix als hostes una opció no reembossable amb un descompte per a estades curtes

Quan estableixis la teva política de cancel·lació estàndard per a estades de menys de 28 nits, podràs oferir una opció no reembossable. L'opció no reembossable permet que els hostes facin la reserva amb un descompte i no està subjecta a la teva política de cancel·lació estàndard. Per tant, si cancel·len la reserva, no rebran cap reembossament.

Descobreix més informació sobre com oferir als hostes una opció no reembossable amb un descompte.

En quins casos es pot anul·lar la teva política de cancel·lació perquè l'hoste rebi un reembossament?

En algunes situacions, és possible que anul·lem la teva política de cancel·lació i que l'hoste pugui cancel·lar la reserva i rebre'n un reembossament. Consulta aquest article per saber en quins casos es pot anul·lar la teva política de cancel·lació.

Casos especials en què es pot aplicar una altra política de cancel·lació

Si la teva política de cancel·lació no apareix en aquest article

De vegades provem noves polítiques de cancel·lació. Si no trobes la política de cancel·lació que es descriu en aquest article, consulta la informació de la reserva.

T'hem ajudat amb aquest article?

Articles relacionats

Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't