Modificacions i cancel·lacions
Modificacions i cancel·lacions
- Com es fa?
Com cancel·lar una reserva com a amfitrió d'experiències
Pots cancel·lar una sessió de la teva experiència des del calendari. Els viatgers rebran una notificació i un reembossament íntegre. S'hi po… - Com es fa?
Què passa si el meu hoste cancel·la la reserva de l'experiència?
Si un viatger cancel·la la reserva 24 hores després de fer-la o si ho fa fins a 7 dies abans no comenci l'experiència, se li reembossarà l'i… - Com es fa?
Troba la política de cancel·lació de la reserva de l'experiència
L'import del reembossament depèn de la política de cancel·lació de l'amfitrió i del dia i l'hora en què cancel·lis la reserva. - Com es fa?
Què he de fer si el mal temps afecta l'experiència que he organitzat?
Si les condicions meteorològiques suposen un problema de seguretat per als participants, sigui abans o en el transcurs d'una experiència, po… - Com es fa?
Afegir participants addicionals a una experiència
Si es presenten més persones sense avisar a una sessió d'una experiència, l'amfitrió pot decidir si vol acceptar-les perquè hi participin o … - Polítiques per a la comunitat
Política de cancel·lació per circumstàncies extraordinàries
Consulta com es gestionen les cancel·lacions quan es produeixen circumstàncies imprevistes que queden fora del teu control després de fer la… - Polítiques per a la comunitat
Política per a casos de força major en relació amb el coronavirus (COVID-19)
Troba informació detallada sobre la cobertura que ofereix la Política per a casos de força major relacionats amb la COVID-19.