Salta
Navega cap endavant per accedir als resultats suggerits

    Què és el Centre de resolucions?

    El Centre de resolucions et permet sol·licitar o enviar diners en relació amb el teu viatge d'Airbnb. Per obrir una sol·licitud de pagament o reembossament, ves a www.airbnb.com/resolutions.

    Disposes de 60 dies després de la data de sortida de l'allotjament per enviar una sol·licitud a través del Centre de resolucions per qüestions no relacionades amb el dipòsit de seguretat.

    Si vols reclamar el dipòsit de seguretat, pots fer-ho a través del Centre de resolucions fins a 14 dies després de la sortida de l'hoste o bé abans que arribi el proper hoste (l'opció que passi abans).

    Sol·licitar l'ajuda d'Airbnb

    Si no pots arribar a un acord, pots demanar a Airbnb que prengui la decisió final 72 hores després que s'hagi obert la sol·licitud. Sol·licitar la intervenció d'Airbnb:

    1. Deixa passar 72 hores després d'enviar la sol·licitud.
    2. Accedeix a www.airbnb.com/resolutions.
    3. Selecciona la reserva correcta.
    4. Fes clic a l'opció Posa't en contacte amb nosaltres.

    Si et poses en contacte amb nosaltres, el nostre equip rebrà una notificació i assignarà el teu cas a un membre. Aquesta persona s'encarregarà de comprovar la informació que proporcionen totes dues parts i de prendre una decisió final. En alguns casos, ens posarem en contacte amb tu per demanar-te més dades abans de prendre una decisió.

    Avís: en alguns casos, és possible que hagis d'afegir un mètode de pagament abans d'enviar o sol·licitar diners a través del Centre de resolucions.

    Si necessites consell per saber com afrontar els reptes de la teva activitat com amfitrió i estar a punt pel que pugui venir, consulta el Centre de recursos.

    Has rebut l'ajuda que buscaves?

    Articles relacionats