Gestionar les desavinences després d'una estada
Disagreements don’t have to be disagreeable when you have a way to address the issues. Here’s how we can help:
Money-related issues
You can use our Resolution Center within 60 days of your reservation's checkout date to request or send money for things related to your Airbnb trip. It helps to have any photos or other relevant evidence ready when you submit a Resolution Center request.
Staying at a hotel? The Resolution Center may not be available for use with some hotel stays. In those cases, you will need to resolve issues directly with the hotel. You may also contact us to help mediate issues where helpful.
Reviews issues
If you’d like to respond to a review with your perspective of the situation, or to address feedback given, you can leave a response within 30 days of when the review was written. It will post directly below the review and will be visible to the rest of the Airbnb community. If the review is against our policies, you can report it.
Articles relacionats
Ajuda en cas de problemes després de l'estada
El viatge s'ha acabat, però potser ha quedat algun tema pendent, com ara que t'hagis descuidat alguna cosa a l'allotjament o que l'amfitrió …- Viatger
Com em pot ajudar el Centre de resolucions?
El Centre de resolucions et permet sol·licitar o enviar un pagament en relació amb la teva estada a Airbnb. Tant els hostes com els amfitrio… - Viatger
Què he de fer si l'amfitrió em demana més diners?
Quan fas una reserva a través d'Airbnb, et detallem tota la informació relativa al preu. No obstant això, hi ha algunes excepcions.