Com es fa?
•
Viatger
Gestionar les desavinences després d'una estada
Gestionar les desavinences després d'una estada
Disagreements don’t have to be disagreeable when you have a way to address the issues. Here’s how we can help:
Money-related issues
You can use our Resolution Center within 60 days of your reservation's checkout date to request or send money for things related to your Airbnb trip. It helps to have any photos or other relevant evidence ready when you submit a Resolution Center request.
Reviews issues
If you’d like to respond to a review with your perspective of the situation, or to address feedback given, you can leave a response within 30 days of when the review was written. It will post directly below the review and will be visible to the rest of the Airbnb community. If the review is against our policies, you can report it.
T'hem ajudat amb aquest article?
Articles relacionats
- Ajuda en cas de problemes després de l'estadaEl viatge s'ha acabat, però potser ha quedat algun tema pendent, com ara que t'hagis descuidat alguna cosa a l'allotjament o que l'amfitrió …
- ViatgerQuè he de fer si l'amfitrió em demana més diners?Quan fas una reserva a través d'Airbnb, et detallem tota la informació relativa al preu. No obstant això, hi ha algunes excepcions.
- Seguiment dels reembossaments i els rebutsNingú no vol passar-se mitja hora remenant la cartera per trobar un rebut. És una llauna! Som aquí per posar-t'ho tot més fàcil.
Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't