Assegurança per a l'amfitrió al Japó

Assegurança per a l'amfitrió al Japó

Protecció per a tots els amfitrions. Per a tots els allotjaments. Sempre.

Què cobreix?

L'Assegurança per a l'amfitrió al Japó pot proporcionar una cobertura de fins a 100 milions de iens en cas de danys a la propietat o a l'allotjament de l'amfitrió a causa de l'estada d'un hoste. També pot oferir cobertura quan l'amfitrió ha d'assumir una responsabilitat o despeses en relació amb danys a la propietat o lesions personals sofertes per un hoste o un tercer.

Què cobreix?

L'Assegurança per a l'amfitrió al Japó pot proporcionar una cobertura de fins a 100 milions de iens en cas de danys a la propietat o a l'allotjament de l'amfitrió a causa de l'estada d'un hoste. També pot oferir cobertura quan l'amfitrió ha d'assumir una responsabilitat o despeses en relació amb danys a la propietat o lesions personals sofertes per un hoste o un tercer.

Què cobreix?

L'Assegurança per a l'amfitrió al Japó pot proporcionar una cobertura de fins a 100 milions de iens en cas de danys a la propietat o a l'allotjament de l'amfitrió a causa de l'estada d'un hoste. També pot oferir cobertura quan l'amfitrió ha d'assumir una responsabilitat o despeses en relació amb danys a la propietat o lesions personals sofertes per un hoste o un tercer.

L'Assegurança per a l'amfitrió al Japó pot cobrir:

  • Casos en què l'allotjament de l'amfitrió resulti danyat a causa de l'estada d'un hoste.
  • Casos en què l'amfitrió sigui responsable de lesions personals de l'hoste o d'una tercera persona.
  • Casos en què l'amfitrió sigui responsable dels danys a la propietat de l'hoste o d'una tercera persona.
  • Cobertura de les despeses en els casos en què l'amfitrió hagi de fer front a certes despeses derivades de danys a la propietat o lesions personals de l'hoste o una tercera persona.
  • Despeses derivades de solucionar els danys a béns personals que s'hagin tacat o que requereixin un procés d'eliminació d'olors.

L'Assegurança per a l'amfitrió al Japó no cobreix:

  • Diners en metàl·lic i valors de l'amfitrió.
  • Danys causats per un acte intencionat de l'amfitrió.
  • Desgast per un ús ordinari.
  • Despeses habituals de neteja.
Aquesta assegurança està limitada als amfitrions que tenen allotjaments al Japó. Perquè s'apliqui la cobertura, els amfitrions han de tenir la llicència o el permís corresponents per dur a terme activitats relacionades amb els allotjaments compartits d'acord amb la normativa vigent. Els amfitrions que sol·licitin un pagament segons l'Assegurança per a l'amfitrió al Japó accepten cooperar amb Airbnb i amb la companyia d'assegurances (la qual cosa pot incloure proporcionar documentació per justificar el dany que es reclama) i accepten que es dugui a terme una inspecció en el cas improbable que sigui necessari.

Alguns tipus de propietats estan subjectes a proteccions limitades. Recomanem als amfitrions que, quan lloguin el seu espai, guardin en un lloc segur els objectes de valor o bé els retirin, i que es plantegin la possibilitat de contractar una assegurança independent que cobreixi aquests objectes.

Els pagaments de l'Assegurança per a l'amfitrió al Japó estan subjectes a certes condicions, limitacions i exclusions. Si en vols més informació, visita la pàgina de resum de l'Assegurança per a l'amfitrió al Japó.

Per sol·licitar una còpia de tota la pòlissa de l'assegurança, posa't en contacte amb Aon Japan Ltd. i inclou la informació del teu compte d'Airbnb.

Com puc presentar una reclamació?

Com puc presentar una reclamació?

Per als amfitrions que fan una reclamació per danys als seus béns personals o a l'allotjament que gestionen:

Per als amfitrions que fan una reclamació per danys als seus béns personals
o a l'allotjament que gestionen:

Per als amfitrions que fan una reclamació per danys als seus béns personals
o a l'allotjament que gestionen:

1. Reuneix proves dels danys

Poden ser fotos, vídeos, pressupostos o rebuts dels articles en qüestió.

2. Posa't en contacte amb l'hoste a través del Centre de resolucions

Quan et demanin que triïs un motiu per a la resolució, selecciona: «Elements danyats o desapareguts». L'hoste podrà enviar una resposta. Si l'hoste no respon en 72 hores, pots demanar la mediació d'Airbnb.

3. Obtén el reembossament o sol·licita la mediació d'Airbnb

Si l'hoste no vol pagar la totalitat de l'import, pots tenir dret a un reembossament segons l'Assegurança per a l'amfitrió al Japó. Un especialista d'atenció al client et guiarà durant tot el procés un cop et posis en contacte amb Airbnb.

Per als amfitrions que tinguin responsabilitat civil o hagin de fer front a altres
despeses:


En el cas poc probable que un hoste o una tercera persona es lesioni, sofreixi danys a les seves propietats o les hi robin, i tu en siguis legalment responsable o hagis d'incórrer en pagaments per compensar-los, has de posar-se en contacte amb el servei d'assistència a la comunitat. Després de rebre la documentació i la informació justificativa, el cas es transferirà d'Airbnb a la nostra companyia d'assegurances externa i al seu administrador extern de reclamacions.
Posa't en contacte amb l'equip d'assistència a la comunitat

Per als amfitrions que tinguin responsabilitat civil o hagin de fer front a altres
despeses:


En el cas poc probable que un hoste o una tercera persona es lesioni, sofreixi danys a les seves propietats o les hi robin, i tu en siguis legalment responsable o hagis d'incórrer en pagaments per compensar-los, has de posar-se en contacte amb el servei d'assistència a la comunitat. Després de rebre la documentació i la informació justificativa, el cas es transferirà d'Airbnb a la nostra companyia d'assegurances externa i al seu administrador extern de reclamacions.
Posa't en contacte amb l'equip d'assistència a la comunitat

Responem a les teves preguntes

Responem a les teves preguntes

img

Estàs a punt per publicar el teu espai a Airbnb?