Airbnb i PICC (People's Insurance Company of China)

Pla de protecció per a l'amfitrió a la Xina

Volem capacitar els amfitrions d'allotjaments i d'experiències a la Xina continental perquè puguin treballar de manera eficient, autònoma i amb èxit a través d'Airbnb. A més, col·laborem amb l'asseguradora PICC (People’s Insurance Company of China) per oferir un pla de protecció per a l'amfitrió a la Xina. Aquest pla inclou tres programes: ** l'Assegurança de la propietat de l'amfitrió a la Xina **, ** l'Assegurança de protecció per a l'amfitrió a la Xina * * i ** l'Assegurança de protecció per a experiències a la Xina **, que permeten que el procés de reclamació a l'asseguradora sigui més fàcil i segur. Si has d'omplir una sol·licitud de reclamació per a l'Assegurança de la propietat de l'amfitrió a la Xina, ves a l'aplicació d'Airbnb, posa't en contacte amb nosaltres des de la pàgina d'informació de la comanda i introdueix la paraula clau «assegurança de la propietat». Si has d'omplir una sol·licitud de reclamació per a l'Assegurança de protecció per a l'amfitrió a la Xina o l'Assegurança de protecció per a experiències a la Xina, ves a l'aplicació d'Airbnb, posa't en contacte amb nosaltres des de la pàgina d'informació de la comanda i introdueix la paraula clau «assegurança de protecció» per a conèixer el procés de reclamació. El Pla de protecció per a l'amfitrió a la Xina s'aplica a les comandes d'estades o experiències nacionals confirmades amb data d'arribada o d'inici de l'experiència a partir de l'1 d'agost del 2020 i data de sortida o de finalització de l'experiència d'abans del 29 de juliol del 2022 (inclòs).