Salta
Salta al contingut d'ajuda principal

Com funcionen les cancel·lacions sense penalitzacions per als amfitrions que utilitzen la funció de reserva immediata?

Els amfitrions que tenen la reserva immediata activada al seu anunci sempre poden cancel·lar, sense penalització, si estan incòmodes amb una reserva.

Alguns exemples de quan un amfitrió pot cancel·lar sense penalització inclouen:

  • L'hoste té diverses avaluacions desfavorables que afecten l'amfitrió
  • L'hoste no ha contestat a les preguntes que l'amfitrió necessita saber sobre el seu viatge
  • L'hoste deixa clar que és probable que trenqui alguna de les normes de la casa de l'amfitrió, com portar una mascota o fumar

Cancel·lació de la reserva sense penalització

Per cancel·lar una reserva amb la qual et trobis incòmode:

  1. Ves a Les teves reserves a airbnb.com
  2. Troba la reserva que vols cancel·lar
  3. Selecciona Canvia o cancel·la per iniciar el procés de cancel·lació
  4. Quan se't demani que seleccionis un motiu per a la cancel·lació, tria "No estic còmode amb la reserva o l'hoste ha incomplert les normes de casa meva".

Quan cancel·les per aquest motiu, s'eliminen totes les penalitzacions.

Límits

Pots cancel·lar-la en línia 3 vegades l'any si estàs incòmode amb una reserva; després d'això, has de trucar al nostre equip de suport comunitari per fer la cancel·lació sense penalització.

Si cancel·les una gran quantitat de reserves immediates, és possible que se't demani que desactivis aquesta opció. Recorda que no es pot cancel·lar una reserva per un motiu que infringeixi la política contra la discriminació d'Airbnb .