Com puc recórrer una avaluació injusta?

Ara pots demanar que s'esborri una avaluació injusta, independentment del temps que faci que s'ha publicat.
Escrit per Airbnb el dia 16 de nov. de 2022
Lectura de 3 minuts
S'ha actualitzat el dia 11 de des. de 2023

Nota de l'editor: aquest article s'ha publicat com a part de l'edició d'hivern del 2022 d'Airbnb. La informació pot haver canviat des que es va publicar. Descobreix les darreres novetats d'Airbnb.

És habitual que els amfitrions es preocupin per la possibilitat de rebre una avaluació injusta. Es tracta d'avaluacions poc objectives que els hostes poden deixar després que hagis denunciat que han infringit normes de la casa, que han causat danys a la propietat o que han comès alguna altra infracció greu de les nostres polítiques.

El nostre sistema d'avaluacions et permet recórrer les avaluacions que creus que són injustes.

Protecció contra les avaluacions injustes

Creiem que hauries de poder allotjar hostes sense preocupar-te per si t'acaben deixant una avaluació negativa a conseqüència d'alguna cosa que no estava a les teves mans. Per això, tens l'opció de recórrer qualsevol avaluació injusta, independentment de quan s'hagi publicat, dels hostes que hagin incomplert les nostres polítiques de forma greu, com ara:

  • Danyant els teus béns.

  • Allotjant-se més temps del que havien reservat.

  • Infringint les normes de la casa.

  • Organitzant una festa o un esdeveniment al teu espai sense autorització.

Tingues present que el fet de recórrer una avaluació no significa necessàriament que l'eliminem. Quan recorris una avaluació, et demanarem que ens proporcionis proves, com fotos o fils de missatges amb els hostes.

Les proves hauran de demostrar que s'ha produït una infracció greu de la nostra política. Ha de quedar clar que el fet d'haver denunciat la infracció de la política a Airbnb i/o a l'hoste va ser la causa que va portar a escriure l'avaluació injusta.

Per això, et recomanem que desis tots els missatges que us intercanvieu amb els hostes a la safata d'entrada d'Airbnb, perquè el nostre equip d'atenció al client pugui revisar fàcilment qualsevol prova. Recorda que només poden recórrer les avaluacions l'amfitrió principal i l'hoste que hagi fet la reserva.

Més informació sobre la Política d'avaluacions

Com funciona aquesta política?

Per exemple, suposem que un hoste fuma al teu allotjament i infringeix una de les normes de la casa. Expliques a l'hoste que has trobat burilles de cigarretes a la sala d'estar i envies una sol·licitud de reembossament per la neteja addicional. Com a resposta, l'hoste es nega a fer el pagament i deixa una avaluació negativa. En aquest cas, pots recórrer l'avaluació i nosaltres ho investigarem i decidirem si es compleixen els requisits per poder-la eliminar.

Alguns amfitrions ens han fet saber que aquesta nova política contra les avaluacions injustes els ha ajudat a allotjar hostes amb més seguretat.
La Leanne és una amfitriona que va rebre una avaluació injusta al seu anunci. Ens explica que «quan vaig enviar la sol·licitud, van analitzar el cas de seguida i van eliminar l'avaluació. Vaig sentir que Airbnb em cobria les espatlles».

En Daniel, que també és amfitrió, afirma que «vaig rebre una avaluació que vaig considerar injusta». «Us asseguro que el servei d'atenció al client d'Airbnb va ser molt eficient en resoldre la meva petició.»

Airbnb
16 de nov. de 2022
T'ha resultat útil?