Com que aquest contingut no està disponible en l'idioma que has seleccionat, l'hem posat en l'idioma més similar de què disposem per ara.

Obtén més avaluacions de 5 estrelles

Els dissenyadors d'interiors i els Superhosts expliquen com creen allotjaments per recordar.
Escrit per Airbnb el dia 26 de maig de 2021
Lectura de 10 minuts
S'ha actualitzat el dia 26 de maig de 2021

Aspectes destacats

  • Defineix bé les expectatives dels hostes abans no facin la reserva.

  • Respon als hostes ràpidament i comunica-t'hi de forma clara.

  • Tingues l'espai net i endreçat, i fes que sigui acollidor.

  • Posa detalls de la zona on puguis, des d'obres d'art fins a productes de bany

  • Ofereix als hostes l'experiència que t'agradaria a tu si estiguessis allotjant-te al teu espai.

  • Consulta la nostra guia completa per fer un pas més i oferir unes estades fora de sèrie.

El negoci que han muntat la Catherine i en Bryan Williamson, Superhosts, emprenedors i dissenyadors d'interiors a Beginning in the Middle, consisteix a crear estades que es mereixin una puntuació de 5 estrelles. Havent allotjat més de 2000 hostes, ara volen compartir amb nosaltres la seva història i els seus consells com a experts sobre com fer del teu allotjament un espai per recordar.

La Catherine i en Bryan, Superhosts a Airbnb, comparteixen la seva fórmula per oferir una experiència de 5 estrelles.

Catherine: «Començar la nostra empresa de disseny i un negoci a Airbnb alhora va ser casualitat. L'any 2013 ens vam traslladar de Nova York a Columbus, Ohio, la ciutat on es va criar en Bryan. Volíem tenir més espai i cercàvem un lloc on poguéssim establir-nos i crear alguna cosa pròpia.»

Bryan: «Vam comprar una casa de tres habitacions i ens vam quedar amb algun deute pendent. D'altra banda, tampoc no ens agradava la idea de tenir un company de pis a temps complet.»

Catherine: «Un amic meu coneixia algú que anunciava una habitació que tenia lliure a Airbnb i ens va suggerir que ho provéssim. En aquell moment, no teníem gaire clar què era Airbnb. En Bryan i jo vam pensar: "Mira, si poguéssim aconseguir que es reservessin 10 nits aquest any, estaria la mar de bé..."».

Bryan: «Ho vam publicar i hi va haver una gran demanda. Poc després, vam publicar la casa sencera. Exploràvem i ens allotjàvem a diversos motels de Columbus, fins que vam trobar el menys dolent de tots. Va arribar un punt que ens hi quedàvem durant setmanes seguides. Coneixíem tot el personal. Però, òbviament, no era un pla sostenible.»

Allotjar hostes és una forma d'expressar-nos artísticament i creativament.
Bryan,
Columbus, Ohio

Catherine: «Vam pagar el deute i, al final, vam comprar una altra casa. En el parell d'anys que ha passat des d'aleshores, hem comprat i venut alguns allotjaments i ens hem quedat els que més ens agradaven per a Airbnb. Hem deixat les nostres feines, hem creat el nostre estudi de disseny d'interiors (Mix Design Collective), la nostra marca d'allotjaments de vacances (The Village Host) i hem començat el nostre blog (Beginning in the Middle)».

Bryan: «A nosaltres ens importa molt crear una experiència especial per a cada un dels nostres hostes. I aquesta passió per l'hospitalitat ens ha permès viure la vida que ens agrada de debò. Com a amfitrió, independentment de si tens un allotjament d'allò més elegant, si pots oferir una estada excepcional, veuràs que les avaluacions i els índexs d'ocupació pugen molt.»

1. Defineix les normes

Catherine: «Un dels secrets per aconseguir una avaluació de 5 estrelles és definir bé les expectatives dels hostes abans no facin clic al botó Reserva. Les nostres cases són antigues i hem dedicat molt d'esforç a fer que els hostes se sentin com a casa i que trobin els allotjaments bonics. Però no són perfectes i, per això, intentem donar la màxima informació per avançat. Per exemple, els terres i les portes grinyolen.»

Bryan: «Els banys són més aviat petits. Un dels allotjaments té veïns paret amb paret. Ho remarquem perquè la gent sigui considerada i vagi amb compte amb el soroll. NO hi volem festes.»

Catherine: «Tenim una banyera vella amb potes que és una mica més alta que una banyera estàndard. És important dir-ho per si els hostes tenen cap requisit d'accessibilitat.» Aquestes peculiaritats poden suposar un problema per a algunes persones i a d'altres potser els és igual; intentem parlar amb aquelles que pensem que gaudiran del barri i de la casa.»

2. Respon ràpidament

Bryan: «Respondre als hostes ràpidament i comunicar-s'hi de manera clara és una part important per a una experiència que es mereixi les 5 estrelles. Ajuda a mostrar als teus hostes que et preocupes per tot constantment.»

Catherine: «La gent s'allotja amb tu durant un període curt de temps i normalment és per algun motiu important, així que no crec que vulguis que algú es passi la meitat de la seva estada sense rebre una resposta teva o amb alguna cosa espatllada. Soc d'aquelles persones que responen en 5 minuts, però si creus que no podràs respondre en un temps raonable, considera la possibilitat de buscar un coamfitrió que t'ajudi a enviar els correus electrònics i els missatges. Fem tot el possible per demostrar-los que som aquí i que ens importen. I de vegades això vol dir deixar el que estàs fent per poder oferir una experiència de 5 estrelles.»

Més informació sobre com treballar amb un coamfitrió

3. Fes que se sentin com a casa

Catherine: «Pel que fa a la decoració i a l'espai, el més important és que els hostes se'l sentin seu mentre siguin allà. Dedica temps i esforç a decorar l'espai amb mobles que tinguin acabats i tocs únics.»

Bryan: «I això no vol dir que hagis de refer tota la cuina amb marbre o que tots els objectes siguin de la qualitat més alta. Crec que el més important és que estigui net i endreçat i que els hostes s'hi sentin còmodes.»

Catherine: «S'haurien de sentir com si l'haguéssiu preparat especialment per a ells. Treu les fotos personals, els records de família, els ornaments que sobrin, els trastos i qualsevol cosa que pugui fer sentir als hostes que són a casa d'algú altre.»

Bryan: «Un element important pel qual val la pena invertir uns quants diners és un bon llit. No cal que sigui un matalàs car, però hi podem posar un sobrematalàs i dos tipus de coixins: un de plomes i un que no ho sigui.»

Catherine: «Pel que fa als llençols, n'acostumem a posar de cotó de 300 fils, que és el que fan servir molts hotels. El tacte dels llençols ha de ser agradable i no com si fossin paper de vidre, perquè, al cap i a la fi, la gent reserva el teu allotjament per dormir-hi. I, com bé sabem (sobretot perquè som pares), descansar bé de nit és un luxe.»

4. Afegeix un toc local

Catherine: «Quan la gent vingui a algun dels teus allotjaments, recorda que no només comparteixes casa teva, també comparteixes una experiència a la teva ciutat. Ens agrada fer-ho tan personalitzat com ens és possible. Les petites empreses són una part important del nostre ADN a Columbus i per això ens divertim fent que tothom hi participi.»

Bryan: «De vegades deixem als hostes una petita mostra de productes locals que ens agraden, com per exemple xecs regal per a una cafeteria de la zona, per animar-los a explorar el barri. Tenim xampú, condicionador i sabó per a la cara fabricats per una empresa local que es diu Cliff Original. Tenim sabó de mans natural d'una marca que es diu Glenn Avenue. Tenim una col·lecció de llibres del projecte The Columbus Book Project, que va fer un empresari de la zona per donar visibilitat a alguns artistes locals. Columbus és una ciutat una mica desemparada, però és un lloc fantàstic per viure, créixer i visitar, i té moltes coses a oferir.»

Catherine: «Ens encanta ensenyar Columbus des de la nostra perspectiva i també quan podem crear una experiència que faci que la gent digui: "M'encantaria venir a viure a Columbus".»

Bryan: «Una altra idea que estem explorant per portar a la comunitat de Columbus és fer servir els allotjaments com a galeries d'art o clubs socials per exposar obres dels artistes locals que, d'altra manera, ningú no veuria. Volem exposar un parell de peces a cada casa i anar-les canviant d'allotjament cada pocs mesos. Deixa't endur per la creativitat i pensa en com el teu allotjament pot reflectir el sabor local.»

5. Prepara't per a les emergències

Bryan: «Malgrat tenir les millors intencions i fer tots els esforços per crear una experiència de 5 estrelles, has de saber que hi haurà emergències i que hauràs de resoldre-les: pot ser que l'aire condicionat s'espatlli o que uns hostes no quedin contents. Una de les pitjors situacions que hem viscut va ser quan va explotar una canonada. La casa va quedar tota inundada mentre s'hi allotjaven uns hostes. No paraven de trucar-nos...».

Catherine: «... però m'havia quedat sense bateria al mòbil».

Bryan: «… i era la seva nit de noces.»

Catherine: «Va ser horrible. En vam aprendre molt, d'aquesta situació. Quan us passi alguna cosa així, demaneu disculpes i plantegeu-vos si creieu que s'han de compensar els hostes d'alguna manera o si pot ser d'ajuda regalar-los unes galetes, una ampolla de vi o un xec regal per sortir a sopar. Si els hostes ho han passat molt malament, els fem un reembossament, però no acostuma a ser el cas.»

Bryan: «Intentem seguir la regla d'or de crear l'experiència que ens agradaria tenir a nosaltres si ens quedéssim a dormir al nostre allotjament. Allotjar hostes és una forma d'expressar-nos artísticament i creativament. Posem tot el nostre cor en aquests espais i després els obrim al món perquè la gent en pugui gaudir. Sentir l'estimació dels hostes és molt important per a nosaltres.»

Catherine: «Les avaluacions de 5 estrelles l'únic que fan és validar tot el que fem. Quan et poses a fer reformes, esperes que algú apreciï tot l'esforç addicional que hi dediques. I crec que si només et centres en els números d'una inversió immobiliària, és fàcil deixar-se alguns d'aquests detalls addicionals.»

Bryan: «Allotjar hostes no és fàcil. Cal molt d'esforç.»

Catherine: «Però també ha estat molt gratificant i ens ha canviat la vida. Ens ha permès gaudir de la nostra passió pel disseny d'interiors i descobrir com ens agrada tractar amb els hostes. Hem pogut començar el nostre negoci i no parar de créixer. Crec que si no fos per Airbnb, ens hauria estat molt més difícil endinsar-nos al món de les petites empreses i sortir-nos-en. Ens ha ajudat a descobrir el nostre nínxol de mercat, que és que ens encanta renovar espais perquè altres persones els puguin gaudir.»

Bryan: «Hem pogut exercir el nostre esperit emprenedor i la nostra creativitat. Podem gaudir de fer una cosa que ens apassiona i, alhora, de fer-la pel nostre compte.»

Catherine: «Esperem que aquests suggeriments t'ajudin a aconseguir encara més avaluacions de 5 estrelles.»

Esperem que en gaudeixis molt!
Catherine, Bryan + Bianca

Aspectes destacats

  • Defineix bé les expectatives dels hostes abans no facin la reserva.

  • Respon als hostes ràpidament i comunica-t'hi de forma clara.

  • Tingues l'espai net i endreçat, i fes que sigui acollidor.

  • Posa detalls de la zona on puguis, des d'obres d'art fins a productes de bany

  • Ofereix als hostes l'experiència que t'agradaria a tu si estiguessis allotjant-te al teu espai.

  • Consulta la nostra guia completa per fer un pas més i oferir unes estades fora de sèrie.
Airbnb
26 de maig de 2021
T'ha resultat útil?