Allotjament
Hospitalitat
Rebre els primers viatgers
Comunica't de manera més eficient amb les millores dels missatges
Què puc fer si rebo una avaluació injusta?
Evitar les cancel·lacions
Per què són importants les avaluacions
Aprofita al màxim la temporada alta
Consells per simplificar les tasques com a amfitrió durant la temporada alta
Capejar la temporada baixa
Crear una guia per als viatgers
Estableix unes normes de la casa útils
Aprofitar la demanda alta per augmentar els ingressos
Estalvia temps amb les respostes ràpides
Simplifica les arribades amb un pany intel·ligent connectat a Airbnb
Programar missatges per guanyar temps
Sorprèn els teus hostes amb una benvinguda que mai oblidaran
Maneres ben senzilles de complaure els hostes que fan estades llargues
Pràctiques inclusives perquè tots els hostes se sentin com a casa
Com puc aconseguir la categoria de Superhost?
Com puc gestionar una avaluació negativa?
Intercanviar missatges amb els viatgers
Practicar l'hospitalitat inclusiva i combatre els prejudicis
Prepara el teu espai per rebre-hi els hostes
Què passa quan els hostes cancel·len o modifiquen una reserva?
Escriu una guia de la casa amb informació sobre el teu espai
Com oferir accés independent a l'allotjament per estalviar maldecaps amb les arribades
Com pots anticipar-te als contratemps com a amfitrió?
Afegeix detalls que agradin als hostes
Detalls que els hostes valoren molt
Fes que l'estada dels hostes sigui especial
Un procés d'arribada que sigui bufar i fer ampolles