Demanem als amfitrions que segueixin les nostres normes en aquestes zones, que ajuden a crear allotjaments còmodes i fiables per als hostes:
També s'espera que els amfitrions mantinguin una avaluació alta, ja que els viatgers esperen un nivell de qualitat coherent i utilitzen les avaluacions per compartir la seva experiència.
Els anuncis han de mantenir una puntuació general alta i evitar que hi hagi massa puntuacions baixes. Hem descobert que els amfitrions que reben bones avaluacions acostumen a centrar-se en quatre coses: el compromís de la reserva, la comunicació a temps, la informació precisa de l'anunci i la netedat.
Els amfitrions han d'acceptar les reserves acceptades i oferir una experiència d'arribada fiable.
Els amfitrions o els coamfitrions han d'estar disponibles per respondre a les consultes dels hostes o als problemes inesperats que puguin sorgir abans i durant les estades.
Reconeixem que els amfitrions tenen moltes exigències en el seu temps. El que es considera un temps de resposta raonable pot dependre de circumstàncies específiques, com ara la naturalesa de la consulta d'un viatger i l'etapa del seu viatge.
Per exemple, si un hoste es posa en contacte amb tu per fer-te una pregunta que sigui important per a la seva estada:
La pàgina de l'anunci en el moment de fer la reserva ha de descriure correctament l'allotjament i reflectir les prestacions i els serveis que estaran disponibles a l'anunci des de l'arribada fins a la sortida, com ara:
Tots els allotjaments han d'estar nets i sense riscos per a la salut abans de l'arribada dels hostes.
Airbnb anima els hostes a denunciar ràpidament les infraccions d'aquestes regles fonamentals. Quan un hoste tracta d'una infracció sospitosa o real d'aquestes regles fonamentals, li demanem que:
Ens comprometem a fer complir aquestes regles fonamentals. Quan es denuncii una infracció de les normes fonamentals, Airbnb intentarà posar-se en contacte amb l'amfitrió per entendre què ha passat.
Les accions que prenem poden incloure informació als amfitrions sobre aquesta política i emetre avisos. Quan s'informa d'incompliment repetit o greu d'aquestes regles fonamentals, és possible que els amfitrions o els seus allotjaments puguin ser suspesos o eliminats de la plataforma.
En funció de la naturalesa de la infracció, Airbnb també pot prendre altres accions, com ara cancel·lar una reserva propera o activa, reembossar un hoste del cobrament d'un amfitrió o demanar als amfitrions que proporcionin proves que han solucionat els problemes abans de poder tornar a fer d'amfitrió.
A més, un amfitrió que cancel·la una reserva confirmada o es considera responsable d'una cancel·lació pot tenir altres conseqüències segons la nostra Política de cancel·lació. Airbnb pot renunciar a les tarifes de cancel·lació i, en alguns casos, altres conseqüències si l'amfitrió cancel·la la reserva per un motiu vàlid que està fora del seu control.
Els amfitrions poden apel·lar les decisions d'acord amb aquesta política posant-se en contacte amb el servei d'atenció al client o a través de l'enllaç que proporcionem per començar el procés d'apel·lació. En revisar les sol·licituds, considerarem qualsevol informació addicional que l'amfitrió proporcioni, com ara informació nova o corregida, infraccions de la nostra Política d'avaluacions o altres circumstàncies rellevants relacionades amb les infraccions.