Per ajudar a oferir estades còmodes i segures als viatgers, demanem als amfitrions que segueixin les nostres normes sobre:
Quan els amfitrions reben puntuacions baixes, és possible que enviem missatges per animar-los a complir les expectatives de qualitat dels hostes. Les puntuacions baixes repetides indiquen que és possible que un anunci o un amfitrió no compleixin les expectatives de qualitat dels hostes.
Els comptes i els anuncis han de mantenir una avaluació general alta i evitar que les avaluacions siguin massa baixes. Els amfitrions que reben bones avaluacions acostumen a centrar-se en quatre aspectes: detalls precisos de l'anunci, compliment de les reserves i reembossaments, comunicació a temps i netedat.
La pàgina de l'anunci en el moment de fer la reserva i les declaracions addicionals de l'amfitrió sobre l'anunci han de descriure amb precisió l'allotjament i reflectir les característiques i els serveis que hi haurà disponibles a l'allotjament des de l'arribada fins a la sortida, com ara:
Els amfitrions han d'acceptar les reserves acceptades, oferir una experiència d'arribada fiable i complir les seves promeses de reembossar o compensar els hostes a temps.
Els amfitrions o els coamfitrions han d'estar disponibles per respondre a les consultes dels hostes o als problemes inesperats que puguin sorgir abans i durant les estades.
Reconeixem que els amfitrions tenen moltes exigències en el seu temps. El que es considera un temps de resposta raonable pot dependre de circumstàncies específiques, com ara la naturalesa de la consulta d'un viatger i l'etapa del seu viatge.
Per exemple, si un hoste es posa en contacte amb tu per fer-te una pregunta que sigui important per a la seva estada:
Tots els allotjaments han d'estar nets i sense riscos per a la salut abans de l'arribada dels hostes.
Ens comprometem a fer complir aquestes regles fonamentals. Quan s'informa d'una infracció de les normes fonamentals, Airbnb intentarà posar-se en contacte amb l'amfitrió per entendre què ha passat.
Les accions que prenem poden incloure educar els amfitrions sobre aquesta política, emetre avisos i demanar als amfitrions que eliminin contingut que tergiversi l'anunci o enganyin els hostes. Quan es denuncien infraccions reiterades o greus d'aquestes regles fonamentals, els amfitrions o els seus anuncis poden ser suspesos o eliminar-los de la plataforma, és possible que els amfitrions no puguin publicar anuncis nous o perdre la categoria de Superhost. És possible que els coamfitrions no participin a la xarxa de coamfitrions o que siguin coamfitrions en anuncis nous, i és possible que s'ajustin el temps de cobrament de l'amfitrió i del coamfitrió.
En funció de la naturalesa de la infracció, Airbnb també pot prendre altres accions, com ara cancel·lar una reserva propera o activa, reembossar un hoste del cobrament d'un amfitrió o demanar als amfitrions que proporcionin proves que han solucionat els problemes abans de poder tornar a fer d'amfitrió.
A més, un amfitrió que cancel·la una reserva confirmada o es considera responsable d'una cancel·lació pot tenir altres conseqüències segons la nostra Política de cancel·lació. Airbnb pot renunciar a les tarifes de cancel·lació i, en alguns casos, altres conseqüències si l'amfitrió cancel·la la reserva per un motiu vàlid que està fora del seu control.
Airbnb anima els hostes a denunciar ràpidament les infraccions d'aquestes regles fonamentals. Quan un hoste es tracti d'una infracció d'aquestes regles fonamentals, li demanem que:
Els amfitrions poden apel·lar les decisions d'acord amb aquesta política posant-se en contacte amb el servei d'atenció al client o a través de l'enllaç que proporcionem per començar el procés d'apel·lació. En revisar les sol·licituds, considerarem qualsevol informació addicional que l'amfitrió proporcioni, com ara informació nova o corregida, infraccions de la nostra Política d'avaluacions o altres circumstàncies rellevants relacionades amb les infraccions.