Demanem als amfitrions que segueixin les nostres normes en aquestes zones, que ajuden a crear estades còmodes i fiables per als hostes:
També s'espera que els amfitrions mantinguin valoracions amb avaluacions altes, ja que els hostes esperen un nivell de qualitat constant i utilitzen les avaluacions per compartir la seva experiència.
Els anuncis han de mantenir una puntuació general alta i evitar massa puntuacions baixes. Hem descobert que els amfitrions que reben bones avaluacions acostumen a centrar-se en quatre coses: el compromís de la reserva, la comunicació oportuna, els detalls precisos de l'anunci i la neteja.
Els amfitrions han de respectar les reserves acceptades i oferir una experiència d'arribada de confiança.
Els amfitrions o coamfitrions han d'estar disponibles per respondre a les consultes dels hostes o problemes inesperats que puguin sorgir abans i durant les estades.
Som conscients que els amfitrions tenen moltes demandes en el seu temps. El que es considera un temps de resposta raonable pot dependre de circumstàncies específiques, com ara la naturalesa de la consulta d'un hoste i l'etapa del seu viatge.
Per exemple, si un hoste es posa en contacte amb tu per fer-te una pregunta sobre la seva estada:
La pàgina de l'anunci en el moment de fer la reserva ha de descriure amb precisió l'allotjament i reflectir les característiques i els serveis que estaran disponibles a l'allotjament des de l'arribada fins a la sortida, incloent-hi:
Tots els anuncis han d'estar nets i sense riscos per a la salut abans de l'arribada dels hostes.
Airbnb anima els hostes a denunciar ràpidament les infraccions d'aquestes normes fonamentals. Quan un hoste està tractant una sospitosa o una infracció real d'aquestes normes fonamentals, li demanem que:
Ens comprometem a fer complir aquestes normes fonamentals. Quan s'informa d'una infracció de les normes fonamentals, Airbnb intentarà posar-se en contacte amb l'amfitrió per entendre què ha passat.
Les accions que prenem poden incloure proporcionar informació als amfitrions sobre aquesta política i emetre avisos. Quan es notifiquin infraccions reiterades o greus d'aquestes normes fonamentals, els amfitrions o els seus anuncis poden ser suspesos o eliminats de la plataforma.
En funció de la naturalesa de la infracció, Airbnb també pot prendre altres mesures, com ara cancel·lar una reserva propera o activa, reembossar el cobrament d'un hoste o demanar als amfitrions que proporcionin proves que han solucionat els problemes abans que pugui tornar a fer d'amfitrió.
A més, un amfitrió que cancel·li una reserva confirmada o sigui responsable d'una cancel·lació, pot enfrontar-se a altres conseqüències de la nostra Política de cancel·lació per a amfitrions. Airbnb pot renunciar a les tarifes de cancel·lació i, en alguns casos, altres conseqüències si l'amfitrió cancel·la la reserva per certs motius vàlids fora del control de l'amfitrió.
Els amfitrions poden recórrer les decisions d'aquesta política posant-se en contacte amb el servei d'atenció al client o a través de l'enllaç que proporcionem per iniciar el procés de reclamació. En revisar les reclamacions, considerarem qualsevol detall addicional que proporcioni l'amfitrió, com ara informació nova o corregida, infraccions de la nostra Política d'avaluacions o altres circumstàncies rellevants relacionades amb la infracció.