Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Com es fa?
Viatger

Què faig si l'allotjament no està net a l'arribada?

En primer lloc, cal que enviïs un missatge a l'amfitrió per mirar de trobar una solució al problema. Amb tota probabilitat, podrà ajudar-te a posar-hi remei. De tota manera, si no et pot ajudar o si prefereixes sol·licitar un reembossament, volem que sàpigues que ens tens al teu costat.

Enviar una sol·licitud de reembossament

T'expliquem quins passos has de seguir:

  1. Recull proves: si és possible, fes fotos o vídeos per documentar el problema; per exemple, si falta algun equipament o servei, o si no funciona.
  2. Envia la sol·licitud: hauràs de descriure el problema i, si és possible, adjuntar fotos o vídeos. Tens l'opció de demanar a l'amfitrió que hi posi remei o de sol·licitar un reembossament de les despeses de neteja. Si el problema és greu, pots cancel·lar la reserva; en aquest cas et reembossarem l'import íntegre de les nits que quedin per completar l'estada.
  3. Espera una resposta: si l'amfitrió rebutja la teva sol·licitud o no et dona cap resposta, pots demanar-nos que intervinguem en el cas per ajudar-te. Per determinar de quina manera et podem ajudar, ens regirem per la Política de canvi de reserva i reembossament.

Sol·licitar la mediació d'Airbnb

Sempre ens agrada que amfitrions i hostes solucionin els problemes directament. Ara bé, som conscients que de vegades no és possible. Si sorgeix algun contratemps i no pots posar-hi remei amb l'amfitrió (o bé l'amfitrió rebutja la teva sol·licitud de reembossament o no respon), posa't en contacte amb nosaltres i un membre del nostre equip intervindrà en el cas per ajudar-te.

Si es tracta d'un cas previst a AirCover, et reembossarem l'import de la reserva, sigui de manera total o parcial, o, en funció de les circumstàncies, t'ajudarem a trobar un allotjament similar o millor.

Recorda que tens 72 hores per informar-nos de qualsevol problema des del moment que en tinguis coneixement.

Si tens algun problema que pugui posar en risc la teva salut de manera imminent, com ara que hi hagi xinxes o fongs o altres al·lèrgens, posa't en contacte amb els serveis d'emergència locals quan sigui necessari. Si necessites ajuda amb la reserva, pots enviar-nos una sol·licitud i la resoldrem de la manera més convenient d'acord amb la Política de canvi de reserva i reembossament.

T'hem ajudat amb aquest article?

Articles relacionats

Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't