Salta
    Navega cap endavant per accedir als resultats suggerits

    Què he de fer si quan arribo a l'allotjament falta alguna cosa o no és com esperava?

    Si et trobes alguna cosa que no esperaves, com ara que hi falta algun servei o que alguna cosa no funciona, segueix aquests passos:

    1. Posa't en contacte amb l'amfitrió: et recomanem que li enviïs un missatge a través d'Airbnb i no d'una altra plataforma. La forma més ràpida d'aconseguir el que et cal és donar-li l'oportunitat de resoldre el problema. Fet això, podràs continuar amb els teus plans. Descobreix com posar-te en contacte amb l'amfitrió.
    2. Posa't en contacte amb nosaltres: si no aconsegueixes posar-te en contacte amb l'amfitrió o no et respon, pots sol·licitar ajuda a Airbnb. Assegura't de documentar el problema fent una fotografia o gravant un vídeo (o totes dues coses) perquè puguem entendre millor la situació.

    També pots consultar la nostra Política de reembossament a l'hoste per obtenir una explicació completa sobre els nostres estàndards i requisits per sol·licitar un reembossament.

    Si cancel·les la reserva, l'import del reembossament està determinat per la política de cancel·lació del teu amfitrió. Més informació.

    Nota: en una situació d'emergència, o si la teva seguretat personal es veu amenaçada, posa't en contacte immediatament amb la policia o el servei d'emergències locals.

    Has rebut l'ajuda que buscaves?
    Articles relacionats