Si tens cap problema durant l'estada
Tens 72 hores per comunicar qualsevol problema a l'amfitrió o a Airbnb des del moment en què en passis a tenir constància.
Documenta el problema i envia un missatge a l'amfitrió
T'expliquem quins passos has de seguir:
- Documenta el problema: si pots, fes fotos o vídeos, per exemple, dels equipaments o serveis que falten o que no funcionen.
- Envia un missatge a l'amfitrió: si vols resoldre qualsevol assumpte durant l'estada, el més pràctic és posar-te en contacte amb l'amfitrió. El més probable és que pugui ajudar-te a posar-hi remei. Pots enviar un missatge al teu amfitrió directament des de la safata d'entrada per posar-lo en situació.
- Demana un reembossament: si, arran d'aquest problema, has de sol·licitar un reembossament, és més probable que l'amfitrió accepti la petició si primer en pacteu l'import. Envia una sol·licitud de reembossament a l'amfitrió des del Centre de resolucions i fes-li arribar els detalls del problema juntament amb les fotos o el vídeo.
Demana ajuda a Airbnb per resoldre el problema
Ens agrada que els amfitrions i els hostes ho resolgueu tot pel vostre compte, però som conscients que no sempre és possible. Si el teu amfitrió no pot resoldre el problema, no respon o rebutja la sol·licitud de reembossament, fes-nos-ho saber: clica o toca l'opció Demana ajuda a la pàgina de la reserva. Un membre del nostre equip intervindrà per ajudar-vos a resoldre el problema.
Si detectem que el problema està cobert per AirCover per a viatgers, t'ajudarem a trobar un allotjament semblant, en funció de la disponibilitat que hi hagi i amb un preu comparable. Si no hi ha cap allotjament similar disponible o prefereixes no fer cap altra reserva, t'enviarem un reembossament total o parcial.
Si et trobes en una situació d'emergència o corres perill
Si et trobes en una situació d'emergència o si la teva seguretat personal es veu amenaçada, posa't en contacte immediatament amb la policia o amb emergències. Si no saps el telèfon dels serveis d'emergència locals, pots fer servir Airbnb per trucar-los.
Si tens qualsevol altre problema de seguretat, pots posar-te en contacte amb nosaltres a través de la línia de protecció les 24 hores. Contacta'ns per telèfon, correu electrònic o xat per obtenir suport prioritari per part d'agents de seguretat especialitzats.
Si hi ha algun problema relacionat amb els allotjaments compartits a la teva comunitat
Per qüestions relacionades amb els allotjaments compartits a la teva comunitat, posa't en contacte amb el nostre servei d'assistència al veïnat.
Articles relacionats
- Viatger
AirCover per a viatgers
Totes les reserves inclouen AirCover per a viatgers. Si hi ha un problema greu amb l'allotjament a Airbnb que l'amfitrió no pot resoldre, t'… - Viatger
Cancel·lar la reserva durant l'estada
La Política de canvi de reserva i reembossament pot aplicar-se en situacions en què l'allotjament o l'equipament i els serveis no són els qu… - Viatger
Política de canvi de reserva i reembossament
Consulta la Política de canvi de reserva i reembossament.