Salta
    Navega cap endavant per accedir als resultats suggerits
    Brot de coronavirus
    L'Organització Mundial de la Salut ha declarat el brot de coronavirus emergència sanitària global. Els amfitrions i hostes afectats pel brot poden trobar informació a la pàgina de la nostra Política per a casos de força major relativa al coronavirus.

    Quina és la política de reembossament a l'hoste per a estades a Airbnb?

    Si es produeix un problema durant l'estada, tens la Política de reembossament a l'hoste a disposició per assegurar-te que la resta del viatge va bé.

    Durant una estada poden sorgir problemes ben diversos, com ara que l'amfitrió faci una cancel·lació d'última hora o que el nombre d'habitacions no sigui el correcte. Airbnb t'ajudarà a fer que el viatge vagi sobre rodes si et trobes amb qualsevol problema que compleixi els requisits i que afecti greument l'estada o t'impedeixi finalitzar-la.

    Les situacions que compleixen els requisits per rebre un reembossament segons la Política de reembossament a l'hoste s'inclouen, generalment, en una d'aquestes dues categories:

    • Durant les 24 hores següents a l'arribada
      Si tens algun problema que compleix els requisits i ha passat en el moment de l'arribada, posa't en contacte amb nosaltres i et tornarem a reservar un allotjament igual o millor, o bé et reembossarem el 100 % de l'import que has pagat.
    • Durant l'estada
      Si tens qualsevol altre problema que compleix els requisits i ha passat més tard, posa't en contacte amb nosaltres i et reembossarem parcialment o et farem una altra reserva, en funció de la naturalesa del problema.

    Problemes durant el viatge que compleixen els requisits

    La Política de reembossament a l'hoste indica quins problemes compleixen els requisits per rebre un reembossament i quins estàndards mínims de qualitat ha d'oferir cada estada. A continuació detallem què cobreix aquesta política i de quina manera pot ajudar-te Airbnb:

    L'amfitrió és evasiu o no respon.

    L'amfitrió anul·la la reserva durant el viatge, no respon als missatges o no pot resoldre un problema durant l'arribada.

    Això pot incloure:

    • L'amfitrió anul·la la reserva durant les 24 hores posteriors a l'arribada.
    • L'amfitrió canvia la reserva a un altre allotjament sense el teu consentiment.
    • El codi de la caixa forta per a claus que t'ha proporcionat l'amfitrió és incorrecte i no pots entrar a l'allotjament.

    L'espai no és segur o està brut abans de començar l'estada.

    L'estat de l'allotjament en el moment de l'arribada suposa un risc per a la salut o la seguretat, requereix un servei professional per solucionar el problema o sembla que no s’ha netejat entre una estada i l'altra.

    El problema podria ser:

    • Sofreixes una reacció al·lèrgica greu.
    • Hi ha un problema greu de fongs.
    • La roba dels llits és bruta.
    • Se senten olors fortes.
    • Hi ha una plaga que pot contagiar malalties.
    • Hi ha insectes verinosos que piquen.
    • Hi ha puces o paràsits.

    La descripció de l'anunci era incorrecta.

    Les prestacions importants que es van descriure en el moment de la reserva són defectuoses o no estan disponibles.

    Una descripció és inexacta si:

    • El nombre d'habitacions o de llits és incorrecte.
    • Falten les prestacions d'accessibilitat que es van enumerar.
    • Falta el detector de monòxid de carboni que figura a l'anunci.

    Falten l'equipament i els serveis bàsics.

    L'allotjament no disposa de l'equipament i els serveis principals i que eren el principal reclam de l'espai, cosa que fa que l'estada no es pugui dur a terme.

    Exemples:

    • La piscina està en mal estat durant els mesos d’estiu.
    • La cuina està en obres.
    • La caldera no funciona durant l’hivern.

    Com presentar una reclamació

    Si tens algun problema en qualsevol moment del viatge i ets l'hoste que ha fet la reserva a Airbnb, posa't en contacte amb nosaltres per presentar una reclamació. Hauràs de fer tot això:

    1. Enviar un missatge o fer una trucada a Airbnb durant les 24 hores després d'adonar-te que succeeix el problema.
    2. Compartir fotos o vídeos per documentar el problema, per exemple, si els llençols estan bruts o el codi d'accés és incorrecte.
    3. Intenta estar disponible per si ens hem de posar en contacte amb tu per explicar-te què més has de fer.

    Per a més informació sobre què cobreix aquesta política, llegeix la secció Condicions de la política de reembossament a l'hoste. Si durant la teva estada tens qualsevol altre problema que no aparegui aquí, posa't en contacte amb nosaltres en qualsevol hora i des de qualsevol lloc del món.