Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Com es fa? • Viatger

Cancel·lar la reserva durant l'estada

Aquest article s'ha traduït automàticament.

Si sorgeix alguna cosa inesperada durant l'estada, primer et recomanem que enviïs un missatge a l'amfitrió per parlar d'una solució. És probable que t'ajudin a arreglar-ho immediatament. Si vols sol·licitar un reembossament o cancel·lar la reserva, podem ajudar-te a iniciar una sol·licitud amb l'amfitrió.

Envia un missatge a l'amfitrió

En general, et recomanem que primer parlis amb l'amfitrió. Pots enviar un missatge a l'amfitrió directament per parlar d'una solució. Si arribes a un acord amb l'amfitrió en relació amb una resolució, és més probable que s'aprovi la teva sol·licitud. Si l'amfitrió ja ha solucionat el problema i pots continuar amb l'estada, omet els passos següents.

Inicia una sol·licitud en un termini de 72 hores

Si encara has de cancel·lar la reserva durant l'estada, podem ajudar-te a iniciar una sol·licitud per resoldre el problema amb l'amfitrió. Quan ho facis, pots demanar a l'amfitrió que solucioni el problema, sol·licita un reembossament parcial o sol·licitar la cancel·lació de la reserva i rebre un reembossament íntegre. Si accepta la teva sol·licitud, el reembossament s'enviarà al mètode de pagament que vas utilitzar quan vas fer la reserva. Si l'amfitrió ho rebutja o no respon, pots demanar a Airbnb que t'ajudi.

  1. Recull proves: si és possible, fes fotos o vídeos per documentar problemes, com ara un servei que falta o està trencat.
  2. Envia una sol·licitud a l'amfitrió: descriuràs el problema, proporcionaràs fotos si pots i explica a l'amfitrió com vols resoldre'l. És important demanar ajuda en un termini de 72 hores després d'haver notat el problema per poder rebre un reembossament. 
  3. Espera la seva resposta: si rebutja la sol·licitud o no la respon, pots demanar a Airbnb que t'ajudi. Airbnb es referirà a la Política de canvi de reserva i reembossament per ajudar-te a resoldre el problema.

Principals esdeveniments disruptius

En les circumstàncies excepcionals en què un esdeveniment a gran escala a la teva destinació impedeixi completar la reserva, és possible que compleixis els requisits per rebre un reembossament d'acord amb la Política d'esdeveniments importants d'Airbnb.

T'hem ajudat amb aquest article?

Articles relacionats

Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't