Si sorgeix alguna cosa inesperada durant l'estada, primer et recomanem que enviïs un missatge a l'amfitrió per parlar d'una solució. És probable que t'ajudin a arreglar-ho immediatament. Si vols sol·licitar un reembossament o cancel·lar la reserva, podem ajudar-te a iniciar una sol·licitud amb l'amfitrió.
En general, et recomanem que primer parlis amb l'amfitrió. Pots enviar un missatge a l'amfitrió directament per parlar d'una solució. Si arribes a un acord amb l'amfitrió en relació amb una resolució, és més probable que s'aprovi la teva sol·licitud. Si l'amfitrió ja ha solucionat el problema i pots continuar amb l'estada, omet els passos següents.
Si encara has de cancel·lar la reserva durant l'estada, podem ajudar-te a iniciar una sol·licitud per resoldre el problema amb l'amfitrió. Quan ho facis, pots demanar a l'amfitrió que solucioni el problema, sol·licita un reembossament parcial o sol·licitar la cancel·lació de la reserva i rebre un reembossament íntegre. Si accepta la teva sol·licitud, el reembossament s'enviarà al mètode de pagament que vas utilitzar quan vas fer la reserva. Si l'amfitrió ho rebutja o no respon, pots demanar a Airbnb que t'ajudi.
En les circumstàncies excepcionals en què un esdeveniment a gran escala a la teva destinació impedeixi completar la reserva, és possible que compleixis els requisits per rebre un reembossament d'acord amb la Política d'esdeveniments importants d'Airbnb.