Si tens cap problema durant l'estada
Tens 72 hores per comunicar qualsevol problema a l'amfitrió o a Airbnb des del moment en què en passis a tenir constància.
Documenta el problema i envia un missatge a l'amfitrió
T'expliquem quins passos has de seguir:
- Documenta el problema: si pots, fes fotos o vídeos, per exemple, dels equipaments o serveis que falten o que no funcionen.
- Envia un missatge al teu amfitrió: per qualsevol assumpte que et calgui resoldre durant l'estada, el més pràctic és posar-te en contacte amb l'amfitrió. El més probable és que pugui ajudar-te a posar-hi remei. Pots enviar un missatge al teu amfitrió directament des de la safata d'entrada per posar-lo en situació.
- Demana un reembossament: si, arran d'aquest problema, has de sol·licitar un reembossament, és més probable que l'amfitrió accepti la petició si primer en pacteu l'import. Envia una sol·licitud de reembossament a l'amfitrió des del Centre de resolucions i fes-li arribar els detalls del problema juntament amb les fotos o el vídeo.
Demana ajuda a Airbnb
Sempre ens agrada que amfitrions i hostes solucionin els problemes directament. Ara bé, som conscients que de vegades no és possible. Si el teu amfitrió no pot resoldre el problema, no respon o rebutja la sol·licitud de reembossament, fes-nos-ho saber: clica o toca l'opció Demana ajuda a la pàgina de la reserva. Un membre del nostre equip intervindrà per ajudar-vos a resoldre el problema.
Si detectem que el problema està cobert per AirCover per a viatgers, t'ajudarem a trobar un allotjament semblant, en funció de la disponibilitat que hi hagi i amb un preu comparable. Si no hi ha cap allotjament similar disponible o prefereixes no fer cap altra reserva, et farem un reembossament total o parcial.
Si et trobes en una situació d'emergència o si la teva seguretat personal es veu amenaçada, posa't en contacte immediatament amb la policia o amb emergències. Si no et saps els seus números de telèfon, els pots trobar al Centre de seguretat de l'aplicació d'Airbnb. Per qüestions relacionades amb els allotjaments compartits a la teva comunitat, posa't en contacte amb el nostre servei d'assistència al veïnat. Si tens qualsevol altre problema de seguretat, pots fer servir la línia de protecció les 24 hores. Posa't en contacte amb nosaltres per telèfon, correu electrònic o xat.
Articles relacionats
- Viatger
AirCover per a viatgers
Totes les reserves inclouen AirCover per a viatgers. Si hi ha un problema greu amb l'allotjament a Airbnb que l'amfitrió no pot resoldre, t'… - Viatger
Cancel·lar la reserva durant l'estada
La Política de canvi de reserva i reembossament pot aplicar-se en situacions en què l'allotjament o l'equipament i els serveis no són els qu… - Viatger
Política de canvi de reserva i reembossament
Consulta la Política de canvi de reserva i reembossament.