Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Com es fa?
Viatger

Si tens cap problema durant l'estada

Tens 72 hores per comunicar qualsevol problema a l'amfitrió o a Airbnb des del moment en què en passis a tenir constància.

Documenta el problema i envia un missatge a l'amfitrió

T'expliquem quins passos has de seguir:

  • Documenta el problema: si pots, fes fotos o vídeos, per exemple, dels equipaments o serveis que falten o que no funcionen.
  • Envia un missatge a l'amfitrió: si vols resoldre qualsevol assumpte durant l'estada, el més pràctic és posar-te en contacte amb l'amfitrió. El més probable és que pugui ajudar-te a posar-hi remei. Pots enviar un missatge al teu amfitrió directament des de la safata d'entrada per posar-lo en situació.
  • Demana un reembossament: si, arran d'aquest problema, has de sol·licitar un reembossament, és més probable que l'amfitrió accepti la petició si primer en pacteu l'import. Envia una sol·licitud de reembossament a l'amfitrió des del Centre de resolucions i fes-li arribar els detalls del problema juntament amb les fotos o el vídeo.

Demana ajuda a Airbnb per resoldre el problema

Ens agrada que els amfitrions i els hostes ho resolgueu tot pel vostre compte, però som conscients que no sempre és possible. Si el teu amfitrió no pot resoldre el problema, no respon o rebutja la sol·licitud de reembossament, fes-nos-ho saber: clica o toca l'opció Demana ajuda a la pàgina de la reserva. Un membre del nostre equip intervindrà per ajudar-vos a resoldre el problema.

Si detectem que el problema està cobert per AirCover per a viatgers, t'ajudarem a trobar un allotjament semblant, en funció de la disponibilitat que hi hagi i amb un preu comparable. Si no hi ha cap allotjament similar disponible o prefereixes no fer cap altra reserva, t'enviarem un reembossament total o parcial.

Si et trobes en una situació d'emergència o corres perill

Si et trobes en una situació d'emergència o si la teva seguretat personal es veu amenaçada, posa't en contacte immediatament amb la policia o amb emergències. Si no saps el telèfon dels serveis d'emergència locals, pots fer servir Airbnb per trucar-los.

Si tens qualsevol altre problema de seguretat, pots posar-te en contacte amb nosaltres a través de la línia de protecció les 24 hores. Contacta'ns per telèfon, correu electrònic o xat per obtenir suport prioritari per part d'agents de seguretat especialitzats.

Si hi ha algun problema relacionat amb els allotjaments compartits a la teva comunitat

Per qüestions relacionades amb els allotjaments compartits a la teva comunitat, posa't en contacte amb el nostre servei d'assistència al veïnat.

T'hem ajudat amb aquest article?

Articles relacionats

Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't