Salta
    Navega cap endavant per accedir als resultats suggerits

    Quina és la política de cancel·lació de l'estada?

    Nota: si has de cancel·lar una reserva a causa de la pandèmia de COVID-19, pots consultar aquest article sobre les opcions que tens.

    Pots consultar la informació sobre la cancel·lació d'una reserva a la part superior de la pàgina de l'anunci i durant el procés de reserva, abans de pagar. Si cancel·les la reserva, l'import del reembossament dependrà de la política de cancel·lació de l'amfitrió i de la data de cancel·lació (les hores són sempre les de la zona horària on es troba l'allotjament).

    Després de fer la reserva

    Després de fer la reserva, pots consultar-ne la política i les opcions de cancel·lació que tens a Viatges:

    1. Ves a Viatges i busca l'estada que t'interessa.
    2. Toca o fes clic a Mostra la informació de l'estada.
    3. Desplaça't cap avall fins a la Política de cancel·lació.

    Si vols saber quin reembossament et pertoca exactament en aquest moment, comença el procés de cancel·lació de la reserva i te'n mostrarem un desglossament detallat.

    Com s'estableixen les polítiques?

    Els amfitrions estableixen polítiques de cancel·lació per a estades de menys de 28 dies. La Política de cancel·lació per a estades llargues s'aplica a totes les estades de 28 dies com a mínim. Alguns amfitrions també ofereixen la possibilitat d'escollir entre una tarifa reembossable i una de no reembossable per al seu allotjament.

    Cancel·lacions a causa d'emergències o de problemes amb l'allotjament

    Si has de cancel·lar la reserva per una emergència i el motiu és algun dels que s'estipula a la nostra Política per a casos de força major, sol·licita un reembossament íntegre per a casos de força major.

    Si no es pot accedir a l'allotjament, està brut, no és segur o hi ha algun animal que l'hoste no menciona a la descripció de l'anunci, rebràs un reembossament o t'ajudarem a trobar un altre allotjament.

    Si un amfitrió no pot o no vol solucionar un problema, posa't en contacte amb nosaltres en un termini màxim de 24 hores després d'haver detectat el problema. En els casos en què es compleixin els requisits, cancel·larem la reserva i farem un reembossament.

    Més informació sobre la Política de reembossament a l'hoste d'Airbnb.

    Reembossament de les tarifes

    • Despeses de neteja: en cas que hi hagi despeses de neteja, es reembossen sempre que cancel·lis la reserva abans de l'arribada.
    • Tarifa de servei d'Airbnb: en cas que hi hagi una tarifa de servei d'Airbnb, només es reembossa si cancel·les la reserva durant el període de cancel·lació gratuïta de la reserva en qüestió. La tarifa de servei tampoc es reembossa si les dates de la reserva cancel·lada s'encavalquen amb les d'una altra de les teves reserves o si ja has rebut 3 reembossaments de la tarifa de servei en els darrers 12 mesos.
    • Tarifes de la propietat pagades a l'allotjament: si un hotel o un altre amfitrió professional cobra tarifes de la propietat un cop a l'allotjament, és l'amfitrió qui decideix què fer amb el reembossament de la tarifa.
    Articles relacionats
    Has rebut l'ajuda que buscaves?