De vegades es tenen imprevistos i pot ser que un amfitrió hagi de cancel·lar una reserva, ja sigui per a un allotjament, un servei o una experiència. En aquests casos, no és el viatger qui s'ha d'ocupar de la cancel·lació, sinó l'amfitrió.
Si l'amfitrió t'informa que no es podrà fer càrrec de la teva estada, no cancel·lis tu la reserva. Envia-li un missatge i demana-li que la cancel·li. D'aquesta manera, compliràs els requisits per rebre un reembossament íntegre.
Si l'amfitrió cancel·la la reserva d'un allotjament, un servei o una experiència abans de l'arribada o l'hora d'inici, rebràs un reembossament íntegre.
Per als allotjaments, si falten menys de 30 dies per a l'arribada, t'ajudarem a reservar-ne un de similar a un preu comparable, en funció de la disponibilitat. Més informació sobre què passa quan l'amfitrió cancel·la la reserva d'un allotjament.
Si tens un servei reservat en un allotjament i l'amfitrió de l'allotjament cancel·la la reserva, hauràs de posar-te en contacte amb l'amfitrió del servei per trobar una alternativa o bé cancel·lar el servei.