Com es fa?
•
Viatger
Què has de fer si l'amfitrió et demana que cancel·lis la reserva?
Què has de fer si l'amfitrió et demana que cancel·lis la reserva?
De vegades es tenen imprevistos i pot passar que un amfitrió hagi de cancel·lar una reserva. En aquests casos, no és l'hoste qui s'ha d'ocupar de la cancel·lació, sinó l'amfitrió.
Què has de fer si l'amfitrió et demana que cancel·lis la reserva?
Si l'amfitrió t'informa que no es podrà fer càrrec de la teva estada, no cancel·lis tu la reserva. Envia-li un missatge i demana-li que la cancel·li. D'aquesta manera, compliràs els requisits per rebre un reembossament íntegre.
Què passa si l'amfitrió cancel·la la reserva?
Si l'amfitrió cancel·la la reserva abans de l'arribada, rebràs un reembossament complet. Si falten menys de 30 dies per a l'arribada, t'ajudarem a reservar-ne un de similar a un preu comparable, en funció de la disponibilitat. Més informació sobre què passa quan l'amfitrió cancel·la la reserva.
T'hem ajudat amb aquest article?
Articles relacionats
- Viatger
Si l'amfitrió et cancel·la la reserva
Si l'amfitrió cancel·la la reserva, rebràs un reembossament íntegre. Si la cancel·lació es produeix quan falten menys de 30 dies per a l'arr… - Amfitrió
Política sobre cancel·lacions per part de l'amfitrió
Com que les cancel·lacions poden desbaratar els plans dels hostes i afecten la confiança que dipositen en la comunitat d'Airbnb, quan un amf… - Viatger
Seguretat per a amfitrions i hostes
Per garantir la seguretat de les estades, les experiències i les interaccions, determinades activitats i comportaments no estan permesos a l…