Aquesta Política només s'aplica a les reserves Luxe que es facin abans del 2 de novembre del 2023. Les reserves reservades a partir del 2 de novembre del 2023 estan subjectes a la nostra Política de canvi de reserva i reembossament.
Data de vigència: 29 d'abril del 2022
Aquesta Política de tornada a fer la reserva i el reembossament de Luxe explica com t'ajudarem a tornar a fer la reserva i a gestionar els reembossaments per a les reserves de Luxe quan un amfitrió cancel·la una reserva o un altre problema de viatge afecta una estada. Aquesta Política s'aplica a més de l'Acord de reserva per a hostes Airbnb Luxe.
Si un amfitrió cancel·la una reserva abans de l'arribada, ajudarem l'hoste a trobar i reservar allotjaments similars al màxim. Si no podem trobar allotjaments similars o si l'hoste decideix no fer una reserva nova, rebrà un reembossament íntegre.
S'han de notificar altres problemes de viatge posant-nos en contacte amb el servei d'atenció al client com a màxim 72 hores després del descobriment. Si determinem que un problema de viatge ha interromput l'estada, en funció de les circumstàncies, podem proporcionar-te un reembossament íntegre o parcial. També podem ajudar l'hoste a trobar allotjaments similars o millors. L'import reembossat, si n'hi ha, depèn de la gravetat del problema de viatge, de l'impacte en l'hoste, de la part de l'estada afectada i de si l'hoste deixa l'allotjament. Si l'hoste abandona l'allotjament a causa d'un problema de viatge i es posa en contacte amb nosaltres, t'ajudarem a trobar allotjaments similars o millors per a les nits que quedin de l'estada.
El terme «Problema de viatge» fa referència a aquestes situacions:
Per complir els requisits per rebre ajuda per tornar a fer una reserva o rebre un reembossament, l'hoste que hagi fet la reserva pot sol·licitar una sol·licitud posant-se en contacte amb el servei d'assistència. Les reclamacions s'han de presentar com a màxim 72 hores després de la descoberta del problema de viatge i s'han de recolzar per proves rellevants, com ara fotografies o la confirmació de les condicions per part de l'amfitrió. Determinarem si s'ha produït un problema de viatge avaluant les proves disponibles.
Si un amfitrió cancel·la una estada, l'amfitrió haurà de reembossar els pagaments que se li faci en relació amb l'estada. Quan incurem en costos per ajudar un hoste a trobar o reservar allotjaments similars o millors a causa de la cancel·lació per part d'un amfitrió o d'un altre problema de viatge, tindrem dret a recuperar aquestes despeses de l'amfitrió d'acord amb les nostres Condicions, polítiques i qualsevol acord amb els nostres amfitrions.
En la majoria de casos, intentarem confirmar la reclamació d'un hoste amb l'amfitrió. Els amfitrions també poden impugnar un problema de viatge posant-se en contacte amb l'assistència.
Aquesta política s'aplica a totes les reserves Luxe que s'han fet abans del 2 de novembre del 2023. Les reserves de Luxe es fan a través de la plataforma d'Airbnb i la gestiona Luxury Retreats. Tingues en compte que la Política de canvi de reserva i reembossament d'Airbnb i la Política per a esdeveniments disruptius d'Airbnb no s'apliquen a les reserves Luxe que es facin abans del 2 de novembre del 2023. Quan s'aplica aquesta Política, també controla i té precedència sobre la política de cancel·lació de la reserva.
Abans d'enviar una reclamació, l'hoste ha de notificar al servei d'atenció al client d'Airbnb o al gestor de l'allotjament per intentar resoldre el problema de viatge directament. Podem reduir l'import de qualsevol reembossament o ajustar qualsevol assistència a la reserva en virtut d'aquesta Política per reflectir qualsevol reembossament o qualsevol altra compensació proporcionada directament per un amfitrió. Com a part de proporcionar ajuda per tornar a reservar, podem, però no estem obligats a pagar o contribuir al cost dels allotjaments nous. També podem oferir als hostes l'opció d'aplicar el valor d'una reserva cancel·lada a allotjaments nous o de rebre crèdit de viatge, en lloc de rebre un reembossament en efectiu.
Si un hoste demostra que no era factible informar a temps d'un problema de viatge, és possible que permetem informar tard del problema de viatge d'acord amb aquesta Política. Els problemes de viatge causats per l'hoste, els viatgers o els seus convidats o animals de companyia no estan coberts per aquesta Política. Enviar una reclamació fraudulenta infringeix les Condicions del servei i pot comportar la cancel·lació del compte.
Les nostres decisions en virtut d'aquesta Política són vinculants, però no afecten altres drets contractuals o legals que puguin estar disponibles. No es veurà afectat cap dret que tinguin els viatgers o els amfitrions a emprendre accions legals. Aquesta Política no és una assegurança i cap hoste o amfitrió ha pagat cap prima. Tots els drets i obligacions en virtut d'aquesta Política són personals per a l'hoste de la reserva i l'amfitrió de la reserva i no es poden transferir ni assignar. Qualsevol canvi d'aquesta Política es farà d'acord amb les Condicions del servei. Aquesta Política s'aplica a les reserves de Luxe, però no s'aplica a les reserves d'allotjaments ni a les experiències.
Si tens cap dubte sobre la Política de canvi de reserva i reembossament de Luxe, posa't en contacte amb l'equip d'assistència.