Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Normatives • Amfitrió

Polítiques de cancel·lació per al teu anunci (Itàlia)

Aquest article s'ha traduït automàticament.

De vegades, les coses sorgeixen i els hostes han de cancel·lar la reserva. Perquè les coses funcionin bé, pots triar les polítiques de cancel·lació de l'anunci: una per a estades curtes i una altra per a estades llargues. A l'hora de fer-ho, informa't sobre com establir la política de cancel·lació de l'anunci.

Per a estades de menys de 28 nits, els amfitrions poden triar quines opcions de cancel·lació poden oferir als hostes. Per a estades de 28 nits o més, s'aplica automàticament la política de cancel·lació per a estades llargues. Les polítiques següents només s'apliquen a les reserves a Itàlia. Visita aquesta pàgina per obtenir informació sobre les polítiques de cancel·lació de la resta de reserves. S'apliquen condicions addicionals a les polítiques de cancel·lació.

Polítiques de cancel·lació estàndard per a les estades curtes

La teva política de cancel·lació estàndard s'aplica a totes les reserves de fins a un màxim de 27 nits consecutives. Pots triar una de les polítiques de cancel·lació estàndard següents:

  • Flexible
    • Els hostes poden cancel·lar la reserva fins a 24 hores abans de l'arribada per rebre'n el reembossament íntegre. En aquest cas, no et correspon cap cobrament.
    • Si la cancel·len més tard, la primera nit no és reembossable, excepte les comissions.
    • Si els hostes cancel·len la reserva durant l'estada, és possible que compleixis els requisits per rebre un reembossament parcial.
      • En cas de cancel·lació abans de les 12:00 (hora local), et reembossarem les nits restants, sense incloure-hi les comissions.
      • En cas de cancel·lació després de les 12:00 (hora local), et reembossarem les nits restants, sense incloure-hi la nit d'aquell dia ni les comissions.
  • Moderat
    • Els hostes poden cancel·lar la reserva fins a 7 dies abans de l'arribada per rebre'n el reembossament íntegre. En aquest cas, no et correspon cap cobrament.
    • Si la cancel·len més tard, rebràs un reembossament del 50% del preu total per nit, així com un reembossament íntegre de les comissions.
    • Si els hostes cancel·len la reserva durant l'estada, és possible que compleixis els requisits per rebre un reembossament parcial.
      • En cas de cancel·lació abans de les 12:00 (hora local), et reembossarem el 50% del valor restant de la reserva, sense incloure les comissions.
      • En cas de cancel·lació després de les 12:00 (hora local), et reembossarem el 50% del valor restant de la reserva, sense incloure-hi la nit d'aquell dia ni les comissions.
  • Estricta
    • Els hostes poden cancel·lar la reserva fins a 30 dies abans de l'arribada i rebràs un reembossament íntegre
    • Si cancel·la la reserva en un termini de 30 dies abans de l'arribada, rebràs el 50% de totes les nits, així com un reembossament íntegre de les tarifes.
    • Si els hostes cancel·len la reserva durant l'estada, és possible que compleixis els requisits per rebre un reembossament parcial.
      • En cas de cas abans de les 12:00 (hora local), et reembossarem el 50% del valor restant de la reserva, sense incloure les comissions.
      • En cas de cancel·lació després de les 12:00 (hora local), et reembossarem el 50% del valor restant de la reserva, sense incloure-hi la nit d'aquell dia ni les comissions.

Les polítiques de cancel·lació estàndard següents només estan disponibles per a alguns amfitrions mitjançant invitació:

  • Molt estricta de 30 dies
    • Els hostes han de cancel·lar la reserva fins a 30 dies abans de l'arribada per rebre un reembossament complet de totes les nits, incloent-hi totes les comissions.
    • Si la cancel·len més tard, rebràs el 100% de l'import corresponent a totes les nits.
  • Molt estricta de 60 dies
    • Els hostes han de cancel·lar la reserva, com a mínim, 60 dies abans de l'arribada per rebre un reembossament íntegre de totes les nits, incloent-hi totes les comissions.
    • Si la cancel·len més tard, rebràs el 100% de l'import corresponent a totes les nits.

Política de cancel·lació per a estades llargues per a estades llargues

La política per a estades llargues s'aplica automàticament a totes les reserves de 28 nits o més.

  • Durada llarga durada
    • Per rebre un reembossament íntegre, els hostes han de cancel·lar la reserva com a mínim 30 dies abans de l'arribada
    • Si un hoste cancel·la més tard, rebràs el 100% del pagament del primer mes.
    • Si els hostes cancel·len la reserva durant l'estada, és possible que compleixis els requisits per rebre un reembossament parcial.
      • Si cancel·les la reserva abans de les 12:00, hora local, i les 30 nits següents de la reserva no són reembossables. Si queden menys de 30 nits a la reserva, totes les nits no són reembossables.
      • La cancel·lació després de les 12:00 (hora local) i aquella nit, així com les pròximes 30 nits de la reserva, no són reembossables. Si queden menys de 30 nits a la reserva, totes les nits no són reembossables.

Condicions addicionals per a les polítiques de cancel·lació

Límit a les 12:00

Els viatges comencen a les 12 del migdia (hora local) de l'anunci el dia d'arribada, independentment de l'hora d'arribada programada de l'hoste. Tots els períodes de cancel·lació anteriors a un viatge es calculen en funció d'aquesta hora límit de les 12:00 (hora local) del teu anunci. Per a les cancel·lacions durant un viatge, l'hora màxima de cancel·lació és a les 12:00 (hora local) de l'allotjament. Després de les 12 del migdia de cada dia, les conseqüències de la cancel·lació poden ser diferents.

Reembossament de les tarifes

Les tarifes per nit i les tarifes de servei són reembossables en determinades circumstàncies, tal com es descriu a cada política. Les despeses de neteja i les comissions de servei d'Airbnb no es reembossaran en el cas de les cancel·lacions fetes després de les 12:00 (hora local de l'allotjament) en la data d'arribada programada.

Impostos

Airbnb reembossarà els impostos que recapiquem que estiguin relacionats amb els imports reembossats als hostes i enviarà els impostos pendents de la part no reembossable de les reserves cancel·lades a l'autoritat fiscal corresponent.

Problemes amb l'amfitrió o l'allotjament

Si un hoste té algun problema amb un amfitrió o un allotjament, ha de posar-se en contacte amb Airbnb en un termini de 24 hores després de l'arribada. Si hi ha algun problema en la nostra Política de canvi de reserva i reembossament, és possible que l'hoste compleixi els requisits per rebre un reembossament parcial o íntegre.

Relació amb altres polítiques

La política de cancel·lació d'un amfitrió està subjecta a, i pot ser anul·lada per, la Política de reserva i reembossament, la Política d'esdeveniments molestos o les cancel·lacions per part d'Airbnb per qualsevol altre motiu permès en virtut de les Condicions del servei.

Fes oficial les cancel·lacions

Només es cancel·la oficialment una reserva un cop l'hoste hagi seguit els passos de la pàgina de cancel·lacions d'Airbnb i hagi rebut la confirmació. Un hoste pot trobar la pàgina de cancel·lacions a la secció Els teus viatges del lloc web i l'aplicació d'Airbnb.

Involucrar a Airbnb

Airbnb té la definició final en qualsevol disputa entre amfitrions i hostes en relació amb l'aplicació d'aquestes polítiques de cancel·lació.

T'hem ajudat amb aquest article?
Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't