De vegades, les coses sorgeixen i els hostes han de cancel·lar la reserva. Perquè les coses funcionin bé, pots triar les polítiques de cancel·lació de l'anunci: una per a estades curtes i una altra per a estades llargues. A l'hora de fer-ho, informa't sobre com establir la política de cancel·lació de l'anunci.
Per a estades de menys de 28 nits, els amfitrions poden triar quines opcions de cancel·lació poden oferir als hostes. Per a estades de 28 nits o més, s'aplica automàticament la política de cancel·lació per a estades llargues. Les polítiques següents només s'apliquen a les reserves a Itàlia. Visita aquesta pàgina per obtenir informació sobre les polítiques de cancel·lació de la resta de reserves. S'apliquen condicions addicionals a les polítiques de cancel·lació.
La teva política de cancel·lació estàndard s'aplica a totes les reserves de fins a un màxim de 27 nits consecutives. Pots triar una de les polítiques de cancel·lació estàndard següents:
Les polítiques de cancel·lació estàndard següents només estan disponibles per a alguns amfitrions mitjançant invitació:
La política per a estades llargues s'aplica automàticament a totes les reserves de 28 nits o més.
Límit a les 12:00
Els viatges comencen a les 12 del migdia (hora local) de l'anunci el dia d'arribada, independentment de l'hora d'arribada programada de l'hoste. Tots els períodes de cancel·lació anteriors a un viatge es calculen en funció d'aquesta hora límit de les 12:00 (hora local) del teu anunci. Per a les cancel·lacions durant un viatge, l'hora màxima de cancel·lació és a les 12:00 (hora local) de l'allotjament. Després de les 12 del migdia de cada dia, les conseqüències de la cancel·lació poden ser diferents.
Reembossament de les tarifes
Les tarifes per nit i les tarifes de servei són reembossables en determinades circumstàncies, tal com es descriu a cada política. Les despeses de neteja i les comissions de servei d'Airbnb no es reembossaran en el cas de les cancel·lacions fetes després de les 12:00 (hora local de l'allotjament) en la data d'arribada programada.
Impostos
Airbnb reembossarà els impostos que recapiquem que estiguin relacionats amb els imports reembossats als hostes i enviarà els impostos pendents de la part no reembossable de les reserves cancel·lades a l'autoritat fiscal corresponent.
Problemes amb l'amfitrió o l'allotjament
Si un hoste té algun problema amb un amfitrió o un allotjament, ha de posar-se en contacte amb Airbnb en un termini de 24 hores després de l'arribada. Si hi ha algun problema en la nostra Política de canvi de reserva i reembossament, és possible que l'hoste compleixi els requisits per rebre un reembossament parcial o íntegre.
Relació amb altres polítiques
La política de cancel·lació d'un amfitrió està subjecta a, i pot ser anul·lada per, la Política de reserva i reembossament, la Política d'esdeveniments molestos o les cancel·lacions per part d'Airbnb per qualsevol altre motiu permès en virtut de les Condicions del servei.
Fes oficial les cancel·lacions
Només es cancel·la oficialment una reserva un cop l'hoste hagi seguit els passos de la pàgina de cancel·lacions d'Airbnb i hagi rebut la confirmació. Un hoste pot trobar la pàgina de cancel·lacions a la secció Els teus viatges del lloc web i l'aplicació d'Airbnb.
Involucrar a Airbnb
Airbnb té la definició final en qualsevol disputa entre amfitrions i hostes en relació amb l'aplicació d'aquestes polítiques de cancel·lació.