Modificacions, cancel·lacions i reembossaments
Modificacions, cancel·lacions i reembossaments
De vegades es produeixen imprevistos i tu o l'hoste heu de fer un canvi de plans. Perquè tot vagi sobre rodes, et donem informació útil sobre com cancel·lar una reserva, què passa si ho fas i com utilitzar el Centre de resolucions.
- Com es fa?
Si l'hoste cancel·la la reserva
Si el teu hoste cancel·la la reserva, t'enviarem una notificació i de forma automàtica les dates corresponents passaran a estar disponibles … - Com es fa?
Com pot cancel·lar una reserva l'amfitrió?
Com a amfitrió, pots cancel·lar una reserva quan vulguis. Ara bé, si falten menys de 24 hores per a l'arribada, és possible que l'opció de c… - Polítiques per a la comunitat
Política sobre cancel·lacions per part de l'amfitrió
Com que les cancel·lacions poden desbaratar els plans dels hostes i afecten la confiança que dipositen en la comunitat d'Airbnb, quan un amf… - Com es fa?
Com puc modificar una reserva com a amfitrió?
Pots enviar una sol·licitud de modificació a l'hoste. Si l'accepta, s'actualitzarà la reserva. - Com es fa?
Com respondre a una sol·licitud de modificació de l'estada d'un hoste
Si l'hoste vol fer algun canvi a la reserva un cop confirmada (per exemple, escurçar o allargar l'estada), ha d'enviar-te una sol·licitud de… - Com es fa?
Enviar un reembossament a l'hoste
La manera de fer un reembossament a un hoste varia en funció de si és abans o després de l'estada. - Com es fa?
Com em pot ajudar el Centre de resolucions?
El Centre de resolucions et permet sol·licitar o enviar un pagament en relació amb la teva estada a Airbnb. Tant els hostes com els amfitrio…