Què faig si un hoste m'incomoda?
Recorda: en cas d'emergència, o si la teva seguretat personal es veu amenaçada, posa't en contacte immediatament amb la policia o el servei d'emergències locals.
Tu poses les normes al teu allotjament, és així de senzill. Si un hoste infringeix alguna de les teves normes de la casa o adopta un comportament que et sembla perillós, pots rebutjar la sol·licitud o cancel·lar la reserva.
Abans d'acceptar una sol·licitud de viatge
Consulta aquests consells de seguretat per ajudar-te a conèixer millor els possibles hostes, per preparar el teu allotjament perquè tot surti bé i per protegir-te.
Tingues en compte que rebutjar la sol·licitud de viatge d'una persona en concret no tindrà cap impacte negatiu en el posicionament de l'anunci. Tanmateix, la posició als resultats de cerca es podria veure afectada si rebutges sol·licituds amb freqüència.
Després de confirmar la reserva
Si ja has confirmat la reserva, pots cancel·lar-la.
Descobreix si el teu cas et permet cancel·lar la reserva sense penalitzacions, com ara si has esbrinat que l'hoste està organitzant una festa no autoritzada o si porta gossos quan el teu anunci especifica que no s'admeten animals de companyia.
T'informem de tot el que cal saber sobre les penalitzacions per cancel·lació.
Marca com a sospitós qualsevol missatge inapropiat
Si el missatge d'un hoste t'incomoda, ens ho pots comunicar marcant-lo com a sospitós. Només has d'obrir el fil de missatges i fer clic o tocar la icona amb forma de bandera que trobaràs al costat del missatge que vols que revisem.
Si necessites consell per saber com afrontar els reptes de la teva activitat com amfitrió i posar-te a punt pel que pugui venir, consulta el Centre de recursos.
Articles relacionats
- Amfitrió
Què passa si l'hoste no es presenta a l'allotjament
Si el teu hoste cancel·la la reserva o no es presenta, s'aplicarà la teva política de cancel·lació i cobraràs l'import corresponent. - Amfitrió
Si un hoste no respon a la sol·licitud de modificació d'una estada
Si no reps resposta dels hostes i la teva sol·licitud és important o urgent, pots enviar-los un missatge per demanar-los que acceptin o rebu… - Amfitrió
Com pots cancel·lar una reserva com a amfitrió sense patir conseqüències?
Si un amfitrió ha de cancel·lar una reserva per un motiu vàlid, col·laborarem amb ell i ajudarem els hostes a trobar un altre allotjament, s…