Com es fa?
•
Amfitrió
Què passa si l'hoste no es presenta a l'allotjament
Què passa si l'hoste no es presenta a l'allotjament
Ho tenies tot a punt per rebre els hostes, però no es van presentar. No pateixis: t'enviarem el pagament de la reserva cancel·lada, tal com estipula la política de cancel·lació.
Si és la primera vegada que allotges viatgers, és possible que retinguem el pagament durant 30 dies després de la confirmació de la reserva. Més informació sobre els cobraments
Posa't en contacte amb els hostes
Et recomanem que et posis en contacte amb els hostes abans que arribin a l'allotjament. Trobaràs les seves dades a l'itinerari del viatge.
- Missatge d'Airbnb: busca el missatge dels teus hostes i escriu-los. Els avisos dels missatges s'envien a la seva adreça electrònica i com a notificacions a l'aplicació d'Airbnb.
- Telèfon: trobaràs els números de telèfon a la secció Reserves.
Recorda que molta gent no pot fer servir el telèfon mentre és de viatge. També pot ser que hagin patit algun retard que els impedeix arribar a l'hora prevista.
T'hem ajudat amb aquest article?
Articles relacionats
- Amfitrió
Si un hoste no respon a la sol·licitud de modificació d'una estada
Si no reps resposta dels hostes i la teva sol·licitud és important o urgent, pots enviar-los un missatge per demanar-los que acceptin o rebu… - Amfitrió
Què faig si un hoste m'incomoda?
Si un hoste ha infringit alguna de les teves normes de la casa o creus que perilla la teva seguretat a causa de la seva actitud, pots rebutj… - Administrador de viatges
Només els organitzadors de viatges poden modificar les reserves que hagin fet per a altres persones?
Sí, només els organitzadors de viatges poden modificar o cancel·lar una reserva que hagin fet.
Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't