Modificar les descripcions de l'anunci després que un hoste hi hagi fet una reserva
You can update your listing description or amenities after a guest books a reservation; however, guests with pending or confirmed reservations won’t see any updates or changes you’ve made to your listing.
Guests search for and book listings that meet their specific travel needs, and they may be disappointed if the place they booked isn’t exactly as described in the listing. If you’ve removed an amenity your upcoming guest was expecting, message your guest immediately. If they no longer wish to keep the reservation, you'll be responsible for cancelling it so your guest can re-book elsewhere.
It’s important that your listing is accurate and it’s a good idea to periodically review it to update your listing details so you can deliver a great stay and maintain good reviews.
Articles relacionats
- Viatger
Afegir viatgers a la teva reserva o eliminar-los
Pots afegir o eliminar hostes del teu itinerari fins a l'inici de l'estada. Consulta la informació de l'estada per fer aquests canvis. - Viatger
Cancel·lar la reserva durant l'estada
La Política de canvi de reserva i reembossament pot aplicar-se en situacions en què l'allotjament o l'equipament i els serveis no són els qu… - Amfitrió
Polítiques de cancel·lació per al teu anunci
La política de cancel·lació adient depèn de tu i del teu allotjament. Pots triar entre la Política de cancel·lació flexible, la Política de …