Si l'amfitrió et cancel·la la reserva
Tot i que no és habitual, de vegades l'amfitrió es veu obligat a cancel·lar la reserva. Si es dona el cas, som conscients que pot suposar-te un canvi de plans important. No et preocupis: si l'amfitrió cancel·la la reserva abans de l'arribada, rebràs un reembossament complet.
Què passa amb el teu reembossament si l'amfitrió cancel·la la reserva?
Si l'amfitrió cancel·la la reserva abans de l'arribada, rebràs un reembossament complet, incloent-hi les tarifes de servei. El reembossament s'enviarà al mètode de pagament que vas fer servir en fer la reserva.
Si falten més de 30 dies per a l'arribada, t'enviarem el reembossament immediatament. Si falten menys de 30 dies per a l'arribada, ens posarem en contacte amb tu per saber si vols que tramitem el reembossament de forma immediata.
El temps que tardis a rebre els diners dependrà del teu banc o la teva entitat financera. Consulta els terminis habituals per als reembossaments.
Nota: si ets hoste, vius als Estats Units i la reserva s'ha cancel·lat durant els 30 dies previs a l'arribada, és possible que tinguis l'opció de rebre el reembossament en forma de crèdit per a reserves a Airbnb, que podràs fer servir per fer una altra reserva de manera immediata. Més informació sobre com funciona el crèdit per a reserves. |
Ajuda per fer una reserva nova si falten menys de 30 dies per a l'arribada
Totes les reserves a Airbnb inclouen AirCover per a viatgers, l'assistència per a viatgers que tenen problemes amb la reserva; per exemple, si l'amfitrió la cancel·la quan falten menys de 30 dies per a l'arribada. Si es produeix una cancel·lació d'aquest tipus, t'ajudarem a reservar un allotjament similar a un preu comparable, en funció de la disponibilitat.
Com t'avisarem si l'amfitrió cancel·la la reserva?
En cas de cancel·lació, rebràs un correu electrònic amb tota la informació, incloent-hi la informació sobre el reembossament.
Què has de fer si l'amfitrió et demana que cancel·lis la reserva?
Si l'amfitrió t'informa que no es podrà fer càrrec de la teva estada, no cancel·lis tu la reserva. Envia-li un missatge i demana-li que la cancel·li. D'aquesta manera, compliràs els requisits per rebre un reembossament íntegre.
Articles relacionats
- Viatger
Què has de fer si l'amfitrió et demana que cancel·lis la reserva?
Si l'amfitrió no pot allotjar-te, et recomanem que no cancel·lis tu la reserva, sinó que l'hi demanis a l'amfitrió. D'aquesta manera, no per… Com funcionen les cancel·lacions?
De vegades hi ha imprevistos i has de cancel·lar la reserva. Perquè tot vagi sobre rodes, t'expliquem com s'ha de cancel·lar una reserva.- Viatger
AirCover per a viatgers
Totes les reserves inclouen AirCover per a viatgers. Si hi ha un problema greu amb l'allotjament a Airbnb que l'amfitrió no pot resoldre, t'…