Saber l'import del reembossament
En la major part dels casos, l'import del reembossament depèn de la política de cancel·lació de la reserva i de la data de cancel·lació.
Pots trobar la quantitat del reembossament i la política de cancel·lació de la teva reserva quan comencis a cancel·lar la teva estada o experiència.
També pots trobar informació sobre la política de cancel·lació de la reserva anant a Viatges i seleccionant la teva estada, o bé al correu electrònic de confirmació de la reserva.
Pagament a terminis amb Klarna
Per als residents als Estats Units i al Canadà estem introduint dos nous plans de pagament a terminis amb Klarna. Klarna accepta totes les targetes de dèbit i de crèdit principals, com Visa, Discover, Maestro i Mastercard. No s'accepten targetes de prepagament.
Més informació sobre els pagaments a terminis amb Klarna.
Més informació
- Pagament parcial: si només has pagat una part de l'estada per avançat, és possible que l'import del reembossament sigui inferior al que esperes i que mai no superi el que has pagat.
- Terminis del reembossament: és molt probable que el reembossament no t'arribi de manera immediata, encara que el tramitem tan bon punt cancel·lis la reserva.
- Límit de temps per fer la cancel·lació: l'hora límit per poder cancel·lar la reserva es regeix sempre per la zona horària de la destinació.
- Cupons: els cupons no són reembossables.
- Tarifes de servei: les tarifes de servei per a reserves d'allotjaments no són reembossables si cancel·les la reserva un cop s'ha acabat el període de reembossament gratuït.
Casos especials
Pot ser que tinguis dret a rebre un reembossament íntegre o d'un import superior al reembossament que et correspondria d'acord amb la política de cancel·lació de l'amfitrió si:
- Has de cancel·lar la reserva per un cas de força major.
- Has de cancel·lar la reserva per un dels motius recollits a la Política de canvi de reserva i reembossament d'Airbnb.
- En el transcurs de l'estada tens algun problema que quedi cobert per la Política de canvi de reserva i reembossament d'Airbnb.
COVID-19
Si has hagut de modificar els plans a causa de la COVID-19, comprova si la Política per a casos de força major s'aplica a la teva reserva.
Per obtenir un reembossament d'una reserva d'un allotjament cancel·lada a causa de la COVID-19, cal tenir una prova de la malaltia o l'exposició al virus durant els 14 dies previs a l'arribada. Per exemple:
- Un positiu en la prova de la COVID-19
- Una nota del metge
- Una notificació del govern local que indiqui que hi has estat exposat
- Una captura de pantalla de la notificació d'una aplicació de rastreig de contactes
- Un positiu en la prova d'un membre de la teva unitat familiar
Articles relacionats
- Viatger
Consulta la política de cancel·lació del teu amfitrió
L'import del reembossament depèn de la política de cancel·lació de l'amfitrió i del dia i l'hora en què cancel·lis la reserva. - Viatger
Què es reembossa quan es cancel·la una reserva?
Més informació sobre el reembossament per la cancel·lació d'una estada o una experiència. - Viatger
Cancel·lar la reserva d'una estada
Pots cancel·lar la reserva o modificar-la a través de l'apartat Viatges.