Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Com es fa?
Viatger

Saber l'import del reembossament

En la major part dels casos, l'import del reembossament depèn de la política de cancel·lació de la reserva i de la data de cancel·lació.

Pots trobar la quantitat del reembossament i la política de cancel·lació de la teva reserva quan comencis a cancel·lar la teva estada o experiència.

També pots trobar informació sobre la política de cancel·lació de la reserva anant a Viatges i seleccionant la teva estada, o bé al correu electrònic de confirmació de la reserva.

Pagament a terminis amb Klarna

Per als residents als Estats Units i al Canadà estem introduint dos nous plans de pagament a terminis amb Klarna. Klarna accepta totes les targetes de dèbit i de crèdit principals, com Visa, Discover, Maestro i Mastercard. No s'accepten targetes de prepagament.

Més informació sobre els pagaments a terminis amb Klarna.

Més informació

  • Pagament parcial: si només has pagat una part de l'estada per avançat, és possible que l'import del reembossament sigui inferior al que esperes i que mai no superi el que has pagat.
  • Terminis del reembossament: és molt probable que el reembossament no t'arribi de manera immediata, encara que el tramitem tan bon punt cancel·lis la reserva.
  • Límit de temps per fer la cancel·lació: l'hora límit per poder cancel·lar la reserva es regeix sempre per la zona horària de la destinació.
  • Cupons: els cupons no són reembossables.
  • Tarifes de servei: les tarifes de servei per a reserves d'allotjaments no són reembossables si cancel·les la reserva un cop s'ha acabat el període de reembossament gratuït.

Casos especials

Pot ser que tinguis dret a rebre un reembossament íntegre o d'un import superior al reembossament que et correspondria d'acord amb la política de cancel·lació de l'amfitrió si:

COVID-19

Si has hagut de modificar els plans a causa de la COVID-19, comprova si la Política per a casos de força major s'aplica a la teva reserva.

Per obtenir un reembossament d'una reserva d'un allotjament cancel·lada a causa de la COVID-19, cal tenir una prova de la malaltia o l'exposició al virus durant els 14 dies previs a l'arribada. Per exemple:

  • Un positiu en la prova de la COVID-19
  • Una nota del metge
  • Una notificació del govern local que indiqui que hi has estat exposat
  • Una captura de pantalla de la notificació d'una aplicació de rastreig de contactes
  • Un positiu en la prova d'un membre de la teva unitat familiar
T'hem ajudat amb aquest article?

Articles relacionats

Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't