Data de vigència: 6 de febrer del 2025
Si un amfitrió cancel·la una reserva abans de l'arribada, l'hoste té dret a un reembossament íntegre i, si escau, Airbnb ajudarà a trobar un allotjament similar, en funció de la disponibilitat i amb un preu comparable.
Normalment, Airbnb convertirà el pagament original de l'hoste en un crèdit de reserva per facilitar la reserva immediata, però els hostes sempre poden sol·licitar un reembossament al seu mètode de pagament original. Si el crèdit de la reserva no s'utilitza després de 72 hores, l'import del crèdit es reembossarà al mètode de pagament original de l'hoste.
Els hostes han de denunciar els problemes de reserva en un termini de 72 hores després del descobriment. Si determinem que un problema amb la reserva ha afectat l'estada d'un hoste, enviarem un reembossament total o parcial a l'hoste, o ajudarà l'hoste a trobar un allotjament similar, en funció de la disponibilitat a preus similars. L'ajuda per tornar a fer la reserva o reembossar l'import depèn de diversos factors, com ara la gravetat del problema amb la reserva, l'impacte en l'hoste, la part de l'estada afectada, si l'hoste abandona l'allotjament, si l'hoste abandona l'allotjament, altres factors atenuants i la força de les proves proporcionades del problema amb la reserva.
El terme "Problema de reserva" fa referència a aquestes situacions:
Per sol·licitar un canvi de reserva o un reembossament, l'hoste que ha fet la reserva ha de posar-se en contacte amb nosaltres o amb el seu amfitrió en un termini de 72 hores després de descobrir el problema de la reserva. Les sol·licituds han de comptar amb proves rellevants, com ara fotografies, vídeos o confirmació de les condicions per part de l'amfitrió, que utilitzarem per ajudar a determinar si s'ha produït un problema de reserva.
Si un amfitrió cancel·la una reserva o un altre problema de reserva interromp l'estada d'un hoste, l'amfitrió no rebrà cap cobrament o el cobrament es reduirà en l'import reembossat a l'hoste.
En la majoria de casos, intentarem confirmar la preocupació d'un hoste amb l'amfitrió. Els amfitrions també poden impugnar l'afirmació d'un hoste sobre un problema de reserva posant-se en contacte amb nosaltres.
Aquesta Política és aplicable en la mesura màxima permesa per la llei, cosa que pot implicar garanties que no es poden excloure. Quan s'aplica aquesta Política, controla i té precedència sobre la política de cancel·lació de la reserva. Abans d'enviar-nos una sol·licitud, sempre que sigui possible, l'hoste ha de notificar-ho a l'amfitrió i intentar resoldre el problema de la reserva directament amb l'amfitrió. En relació amb la resolució del problema, els hostes poden sol·licitar reembossaments directament als amfitrions a través del Centre de resolucions. Podem reduir l'import de qualsevol reembossament o ajustar l'ajuda per tornar a fer una reserva en virtut d'aquesta Política per reflectir qualsevol reembossament o qualsevol altra compensació proporcionada directament per un amfitrió. Com a part de proporcionar ajuda per tornar a reservar, podem, però no estem obligats a pagar o contribuir al cost dels allotjaments nous. També podem oferir als hostes l'opció d'aplicar el valor d'una reserva cancel·lada a nous allotjaments o de rebre crèdit de viatge, en lloc d'un reembossament en efectiu.
Si un hoste demostra que la denúncia puntual d'un problema de reserva no va ser factible, podem permetre informar tard del problema de reserva d'aquesta Política. Els problemes de reserva causats per l'hoste, els companys de viatge o els seus convidats o animals de companyia no estan coberts per aquesta Política. Enviar una sol·licitud fraudulenta suposa un incompliment de les Condicions del servei i pot comportar la cancel·lació del compte.
Les nostres decisions en virtut d'aquesta Política són vinculants, però no afecten altres drets contractuals o legals que puguin estar disponibles. No es veurà afectat cap dret que tinguin els viatgers o els amfitrions a emprendre accions legals. Aquesta Política no és una assegurança i cap hoste o amfitrió ha pagat cap prima. Tots els drets i obligacions en virtut d'aquesta Política són personals per a l'hoste que fa la reserva i l'amfitrió de la reserva i no es poden transferir ni assignar. Qualsevol canvi en aquesta Política es farà d'acord amb les nostres Condicions del servei. Aquesta política s'aplica als allotjaments, però no a les reserves d'experiències o de serveis.