Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Com es fa?
Amfitrió

Recuperar una reserva que has cancel·lat

De vegades, després de cancel·lar la reserva del teu hoste, la situació canvia i pots allotjar-lo. D'altres, l'hoste ha cancel·lat la reserva però vol recuperar-la.

Les reserves cancel·lades no es poden revertir ni recuperar, però pots posar-te en contacte amb l'hoste i demanar-li que torni a reservar l'allotjament.

Si has cancel·lat la reserva del teu hoste

Tingues en compte que és possible que l'hoste ja hagi reservat un altre allotjament o que no vulgui tornar a reservar el teu espai.

Tot i això, pots enviar-li un missatge i preguntar-li si vol tornar a reservar l'espai i si accepta les teves condicions (per exemple, el preu per nit i la política de cancel·lació). Una vegada hàgiu arribat a un acord, pots enviar-li una oferta especial amb la informació de reserva convinguda. L'hoste disposarà de 24 hores per acceptar l'oferta especial i, quan ho faci, la reserva es confirmarà automàticament.

Perquè et sigui més fàcil aconseguir la reserva, pots enviar-li l'oferta especial amb un descompte per compensar les molèsties que pot haver-li causat la cancel·lació.

Si l'hoste ha cancel·lat la reserva

Si l'hoste ha cancel·lat la reserva però t'ha dit que li agradaria recuperar-la, pot tornar a fer una reserva sempre que el teu allotjament encara estigui disponible.

Pot reservar l'allotjament amb el procés habitual, o bé pots enviar-li una oferta especial amb la informació de la reserva que hàgiu acordat. L'hoste disposarà de 24 hores per acceptar l'oferta especial i, quan ho faci, la reserva es confirmarà automàticament.

Oferir a l'hoste un reembossament per la cancel·lació d'una reserva

Si l'hoste no ha rebut un reembossament íntegre a causa de la teva política de cancel·lació i perquè va cancel·lar l'estada quan faltava poc per a l'arribada, pots enviar-li una oferta especial amb un descompte per compensar el que ja ha pagat.

Una altra opció és que li enviïs un reembossament per la cancel·lació de la reserva a través del Centre de resolucions. Més informació sobre com enviar un reembossament a l'hoste.

T'hem ajudat amb aquest article?

Articles relacionats

Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't