Com es fa?
•
Amfitrió d'experiències
Com fer un reembossament a un participant en una experiència a Airbnb?
Com fer un reembossament a un participant en una experiència a Airbnb?
If you need to refund a guest for your online or in-person Experience, you can do so through the Resolution Center or from your Calendar.
Guest cancellations within the cancellation window
If a guest cancels within your cancellation window, they'll receive an automatic refund within 10 business days, so you don't need to do anything.
Per fer un reembossament a un hoste:
- Fes un clic al Centre de resolucions i clica Envia diners.
- Selecciona l'hoste a qui vols enviar els diners i fes clic a Següent.
- A l'apartat Tria un motiu, tria el cas que descrigui millor la teva situació pel que fa al reembossament.
- Fes clic a Següent.
- Introdueix l'import del reembossament i afegeix un missatge per a l'hoste.
- Fes clic a Següent i després a Envia.
- Toca Perfil i, després, fes un toc a Canvia al mode d'amfitrió
. - Fes un toc a Totes les reserves i selecciona la reserva que vols.
- Selecciona l'opció Envia o sol·licita un pagament.
- Toca l'opció Envia diners i, després, Següent.
- A l'apartat Tria un motiu, selecciona el cas que descrigui millor la teva situació pel que fa al reembossament i toca Següent.
- Introdueix l'import del reembossament i afegeix un missatge per a l'hoste.
- Toca Següent i després Envia.
- Toca Perfil i, després, fes un toc a Canvia al mode d'amfitrió
. - Fes un toc a Totes les reserves i selecciona la reserva que vols.
- Selecciona l'opció Envia o sol·licita un pagament.
- Toca l'opció Envia diners i, després, Següent.
- A l'apartat Tria un motiu, selecciona el cas que descrigui millor la teva situació pel que fa al reembossament i toca Següent.
- Introdueix l'import del reembossament i afegeix un missatge per a l'hoste.
- Toca Següent i després Envia.
- Fes un toc al Centre de resolucions i toca Envia diners.
- Selecciona l'hoste a qui vols enviar els diners i toca Següent.
- A l'apartat Tria un motiu, tria el cas que descrigui millor la teva situació pel que fa al reembossament.
- Toca Següent.
- Introdueix l'import del reembossament i afegeix un missatge per a l'hoste.
- Toca Següent i després Envia.
Host cancellations
If you need to cancel your Experience at any time, locate it in your calendar, and select Cancel Experience. Guests will receive an automatic refund within 10 business days.
Learn more about canceling an Experience as a Host.
T'hem ajudat amb aquest article?
Articles relacionats
Modificacions i cancel·lacions
T'ajudarem a organitzar-te amb les cancel·lacions i les modificacions, i t'explicarem què passa quan es fan canvis.Gestiona l'experiència
Rep consells i troba eines importants per ajudar-te a gestionar les reserves i el calendari.Com puc cancel·lar la reserva de la meva experiència?
Durant el procés de cancel·lació, podràs revisar l'import del reembossament abans de confirmar els canvis.
Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't