Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Com es fa?
Viatger

Pagar pels danys

Els accidents són poc habituals, però poden passar. Si tu, una persona que has convidat o un animal de companyia causeu danys durant una estada, avisa l'amfitrió de seguida.

L'amfitrió pot enviar-te una sol·licitud de reembossament a través del Centre de resolucions per cobrir els danys. Tindràs 24 hores per respondre-hi.

Què has de fer si trenques o fas malbé alguna cosa durant l'estada?

Si es trenca o es fa malbé alguna cosa durant l'estada, has d'avisar l'amfitrió de seguida. La millor manera de fer-ho és enviant-li un missatge a través del lloc web o l'aplicació d'Airbnb, per si el nostre equip d'assistència a la comunitat necessita consultar-ho en un futur. Si pots proporcionar fotos, molt millor.

Si avises l'amfitrió de seguida que hi ha danys, tindrà el màxim de temps possible per reparar-ho abans que arribi el pròxim hoste. D'aquesta manera, tu i l'amfitrió també podeu trobar una solució més fàcilment sense haver de demanar la mediació d'Airbnb.

Si l'amfitrió t'envia una sol·licitud de reembossament a través del Centre de resolucions

Si l'amfitrió creu que tu ets responsable dels danys, dels objectes que han desaparegut o de les despeses extra per haver de fer una neteja més a fons, pot enviar-te una sol·licitud de reembossament a través del Centre de resolucions. Tens 24 hores per respondre-hi.

  • Si pagues la totalitat de l'import, la sol·licitud es tancarà.
  • Si pagues una part de l'import, rebutges la sol·licitud o no hi respons, és possible que l'amfitrió demani la mediació d'Airbnb o de la nostra asseguradora.

Airbnb pot intervenir per revisar la sol·licitud

Si l'amfitrió demana la mediació d'Airbnb, un membre del nostre equip d'assistència a la comunitat determinarà si ets responsable dels danys i si l'import que l'amfitrió sol·licita és raonable. Ho farà revisant les proves que ha proporcionat l'amfitrió, així com qualsevol comentari que hagis inclòs en la teva resposta inicial a la sol·licitud de l'amfitrió. També pot ser que algú es posi en contacte amb tu o amb altres persones que puguin tenir informació sobre la reclamació per danys de l'amfitrió.

És possible que hagis de fer un pagament

Tindràs l'oportunitat d'enviar voluntàriament un pagament o de fer una reclamació. Si no envies el pagament o la reclamació a temps, o si la reclamació no s'accepta, se't cobrarà l'import corresponent a través del teu mètode de pagament (això no és aplicable a les estades a la Xina, el Japó o l'Índia). Tingues present que no se't cobrarà mai sense previ avís i que sempre tindràs l'oportunitat de presentar una reclamació abans i després que se't cobri. Tindràs 60 dies per presentar una reclamació després que t'hagin cobrat l'import corresponent.

Que hi hagi danys durant una estada no agrada a ningú, però aquest procés està dissenyat per trobar una solució com més justa millor. Per obtenir més informació, consulta les Condicions del servei i les Condicions del servei de pagaments.

T'hem ajudat amb aquest article?

Articles relacionats

  • Amfitrió

    Protecció contra danys per a l'amfitrió

    La Protecció contra danys per a l'amfitrió, que forma part d'AirCover per a amfitrions, proporciona una protecció de fins a 3 milions de dòl…
  • Viatger

    Dipòsits de seguretat

    Tant Airbnb com els amfitrions poden exigir l'abonament d'un dipòsit de seguretat. Per fer-ho es poden basar en les característiques de l'al…
  • Viatger

    Com em pot ajudar el Centre de resolucions?

    El Centre de resolucions et permet sol·licitar o enviar un pagament en relació amb la teva estada a Airbnb. Tant els hostes com els amfitrio…
Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't