
Superhost: reconèixer la millor hospitalitat
El programa de Superhosts reconeix i premia els amfitrions més ben valorats i amb més experiència d'Airbnb.
Comprova el progrés que has fet
Els avantatges per als Superhosts
Com a Superhost, podràs gaudir d'una major visibilitat, recompenses exclusives i tindràs més probabilitats d'obtenir ingressos. És la nostra manera d'agrair-te la fantàstica feina que fas com a amfitrió.

Rep més hostes
Captar l'atenció dels hostes pot fer que els Superhosts rebin més reserves, i això es tradueix en més ingressos.

Aconsegueix un reconeixement especial
Els hostes tenen clar que els Superhosts són els millors amfitrions que poden trobar. Els correus electrònics promocionals que enviem i el distintiu de Superhost els ajuden a destacar encara més.

Accedeix a recompenses exclusives
Els Superhosts guanyen un cupó d'Airbnb amb un valor de 100 dòlars cada any que mantenen la categoria. A més, quan conviden un nou amfitrió a registrar-se, els Superhosts reben un 20 % addicional a part de la bonificació habitual per recomanació.
Com puc obtenir la categoria de Superhost?
Cada 3 mesos comprovem si durant l'últim any has complert els criteris següents.* Si ho has fet, obtindràs o mantindràs la categoria de Superhost.

Puntuació general de 4,8 o més
Els Superhosts tenen una puntuació general mitjana de 4,8 o superior basada en les avaluacions dels hostes a Airbnb que van rebre l'any anterior. Els hostes saben que gaudiran d'una hospitalitat excepcional per part d'aquests amfitrions.

Més de 10 estades
Els Superhosts han completat com a mínim 10 estades durant el darrer any o han allotjat hostes durant 100 nits repartides en un mínim de 3 estades completades. Els hostes es poden sentir segurs allotjant-se a l'espai d'un amfitrió amb experiència.

Índex de cancel·lació inferior a l'1 %
Els Superhosts cancel·len menys de l'1 % de les reserves, sense comptar els casos de força major. Això significa que els amfitrions amb menys de 100 reserves l'any no en cancel·len cap. Els hostes reserven amb més confiança si les cancel·lacions són una excepció.

Índex de resposta del 90 %
Els Superhosts responen al 90 % dels missatges nous en un termini de 24 hores. Així doncs, quan els hostes et fan preguntes, saben que rebran una resposta ràpida.
Responem a les teves preguntes
Què passa si he de cancel·lar una reserva per una emergència?
Si has de cancel·lar una reserva a causa d'una emergència o d'un motiu inevitable, comprova si aquest motiu està cobert com a cas de força major. En cas afirmatiu, podràs estalviar-te les penalitzacions i la cancel·lació no afectarà els requisits per accedir a la categoria de Superhost. Aquí tens més informació sobre la Política per a casos de força major d'Airbnb.
No t'oblidis de posar-te en contacte amb Airbnb per presentar una reclamació durant els 14 dies següents a la cancel·lació de la reserva (o abans que arribi el proper hoste). És possible que hagis d'enviar documentació a Airbnb perquè la revisin.He de rebre hostes durant més d'un any per obtenir la categoria de Superhost?
No hi ha antiguitat mínima per aconseguir la categoria de Superhost. Si compleixes tots els criteris, quan arribi el període d'avaluació (que té lloc cada 3 mesos), rebràs la categoria de Superhost.
Cada vegada que fem l'avaluació per comprovar que compleixes els criteris de Superhost, revisarem la teva activitat com a amfitrió del darrer any per verificar el teu rendiment.He de sol·licitar la categoria?
Si compleixes els requisits del programa abans de la data d'avaluació, et convertiràs en Superhost de forma automàtica.Aquí trobaràs més informació sobre com convertir-te en Superhost.
Un cop finalitzi el període d'avaluació, et farem arribar els resultats. El distintiu de Superhost pot tardar fins a una setmana a aparèixer al teu anunci.