PROTECCIÓ PER A L'AMFITRIÓ

Assegurança de protecció per a l'amfitrió

En el cas poc probable que, en el transcurs d'una estada amb cobertura al teu allotjament, algú es faci mal o es produeixin danys a les seves pertinences personals, els amfitrions poden comptar amb la protecció d'una assegurança de responsabilitat civil de fins a 1 milió de dòlars.

En el cas poc probable que, en el transcurs d'una estada amb cobertura al teu allotjament, algú es faci mal o es produeixin danys a les seves pertinences personals, els amfitrions poden comptar amb la protecció d'una assegurança de responsabilitat civil de fins a 1 milió de dòlars.

Disponible per als amfitrions d'arreu del món*
Protegeix els amfitrions des de l'arribada fins a la sortida
No hi ha res igual en el sector dels viatges

* No cobreix els amfitrions que ofereixen estades a través d'Airbnb Travel, LLC, els amfitrions a la Xina continental, els amfitrions al Japó ni els amfitrions d'experiències.

Què cobreix?

L'Assegurança de protecció per a l'amfitrió pot cobrir:

  • La teva responsabilitat legal per lesions corporals a viatgers o a altres persones.
  • La teva responsabilitat legal per danys a la propietat dels viatgers o d'altres persones.
  • La teva responsabilitat legal per danys a les zones comunes, com els vestíbuls de l'edifici i les propietats veïnes, produïts per un viatger o altres persones.

L'Assegurança de protecció per a l'amfitrió no cobreix:

  • Danys o lesions derivats d'una acció intencionada (quan no és un accident).
  • Pèrdua d'ingressos.
  • Danys a l'allotjament o a les teves pertinences (poden estar protegits per la Garantia per a l'amfitrió a Airbnb*).

* La Garantia per a l'amfitrió a Airbnb no està relacionada amb l'Assegurança de protecció per a l'amfitrió ni amb Airbnb UK Services Limited.

El nostre objectiu principal és promoure una comunitat segura i de confiança arreu del món.

El nostre objectiu principal és promoure una comunitat segura i de confiança arreu del món.

Com que també he estat hoste abans, 
no tenia tantes preocupacions. Sabia que l'allotjament estaria assegurat i també que els hostes serien respectuosos.”
Com que també he estat hoste abans, 
no tenia tantes preocupacions. Sabia que l'allotjament estaria assegurat i també que els hostes serien respectuosos.”

Uslan, amfitrió a Londres

Uslan, amfitrió a Londres

Com que també he estat hoste abans, 
no tenia tantes preocupacions. Sabia que l'allotjament estaria assegurat i també que els hostes serien respectuosos.”
Com que també he estat hoste abans, 
no tenia tantes preocupacions. Sabia que l'allotjament estaria assegurat i també que els hostes serien respectuosos.”

Uslan, amfitrió a Londres

Uslan, amfitrió a Londres

El procés de reclamació

1. S'emplena el comunicat d'incidència.

Quan un amfitrió, un hoste o un tercer es posi en contacte amb l'equip d'assistència a la comunitat, Airbnb l'informarà del procés per presentar una reclamació.

2. L'asseguradora designa un perit, que s'encarrega de revisar la reclamació.

Un cop emplenat el comunicat d'accident, un perit de l'asseguradora es posarà en contacte amb tu per analitzar la reclamació i recopilar informació.

3. S'investiga la reclamació.

En aquest procés intervé una tercera part, el perit, que resol la reclamació d'acord amb les condicions de la pòlissa de l'Assegurança de protecció per a l'amfitrió i la legislació i les normatives aplicables en la jurisdicció que correspongui.

L'Assegurança de protecció per a l'amfitrió està subjecta a unes condicions i a unes exclusions determinades. 
Si en vols més informació, baixa't un resum complet del programa.

Responem a les teves preguntes

He de fer res per poder gaudir de la cobertura de l'Assegurança de protecció per a l'amfitrió?

No. En acceptar publicar una propietat a Airbnb o continuar anunciant una propietat a Airbnb, els amfitrions* accepten la cobertura que els ofereix l'Assegurança de protecció per a l'amfitrió en cas d'incidents durant les estades que es facin a través d'Airbnb. Tingues en compte que l'Assegurança de protecció per a l'amfitrió està subjecta a les condicions i exclusions de la pòlissa.

Els amfitrions que vulguin deixar de rebre la cobertura de l'Assegurança de protecció per a l'amfitrió han de seguir els passos següents:

  • [Envia'ns un correu electrònic] (mailto:hpi-opt-out@airbnb.com) des de l'adreça electrònica associada al teu compte d'amfitrió.
  • Escriu el teu nom complet i el número de telèfon associats al teu compte d'amfitrió.
  • Escriu el títol exacte de l'anunci.

Tingues en compte que l'adreça electrònica de per donar-se de baixa només serveix per tramitar les sol·licituds de baixa.

* No s'aplica als amfitrions que ofereixen allotjaments a través d'Airbnb Travel, LLC, als amfitrions a la Xina continental, als amfitrions al Japó ni als amfitrions d'experiències.

Estàs a punt per començar a rebre hostes?

Estàs a punt per començar a rebre hostes?