Salta
    Navega cap endavant per accedir als resultats suggerits
    Consells dels gestors d'immobles sobre com allotjar hostes avui dia

    Consells dels gestors d'immobles sobre com allotjar hostes avui dia

    En un seguit de sessions en línia, els amfitrions amb més experiència ens van explicar les seves millors estratègies.
    Escrit per Airbnb el dia 24 d’abr. de 2020
    Lectura de 4 minuts
    S'ha actualitzat el dia 30 d’abr. de 2020

    Aspectes destacats

    • Els gestors d'immobles ens han explicat el que més els funciona avui dia.

      • Planteja't actualitzar el títol i la descripció de l'anunci per destacar l'equipament i els serveis que ofereixes, la possibilitat de fer estades més llargues o el que vulguis.

      • Explicar com has millorat les pautes de neteja també t'ajudarà molt a fer que els hostes estiguin més tranquils.

      Durant les darreres setmanes hem treballat de valent per ajudar els amfitrions que han patit els efectes de la COVID-19 compartint les novetats en les nostres polítiques, explicant els nous programes i eines, i destacant les tendències de viatge que estem veient a Airbnb. Però hem pensat que et seria d'ajuda que altres amfitrions t'expliquessin com han aconseguit continuar allotjant hostes en una època tan complicada.

      Aquest mes hem fet trobades en línia amb alguns dels nostres gestors d'immobles per poder entendre encara millor l'impacte que ha tingut la COVID-19 en la seva activitat com a amfitrions. Ens han donat consells molt valuosos sobre com es pot continuar allotjant hostes en aquesta situació. Continua llegint si vols descobrir què fan alguns gestors d'immobles per mitigar els efectes negatius que ha patit la seva activitat i per continuar rebent hostes.

      Amplia el marge de reserva habitual. «Hem allargat la temporada», diu un dels nostres amfitrions. «Normalment tanquem l'endemà del Dia del Treball, però hem decidit obrir fins al 15 d'octubre.» Si t'és possible continuar allotjant hostes més enllà de les teves dates habituals, tens més possibilitats d'atraure viatgers interessats en dates fora de la temporada en què obres habitualment.

      Anima els hostes a canviar les reserves per a més endavant i considera la possibilitat d'oferir dies addicionals gratis o altres descomptes. «He intentat animar els hostes a canviar les reserves en comptes de cancel·lar-les», ens diu un amfitrió. «Una altra iniciativa va ser oferir-los una setmana gratis en temporada baixa, que no tenim tanta feina, i els va encantar. Només han de pagar les despeses de neteja.»

      Actualitza el títol i la descripció del teu anunci per destacar que ofereixes estades més llargues. Hi ha moltes persones fent malabars amb el teletreball i la canalla a casa. Si busquen un allotjament, en voldran un que sigui apte per a famílies i per treballar-hi. «He canviat els títols dels anuncis. Tenim un munt de propietats amb jardins privats, cosa que busquen els propietaris d'animals i la gent amb canalla que volen tenir un espai propi», ens explica un amfitrió.

      «Una de les primeres coses que vaig fer va ser canviar el títol de l'anunci per "refugi privat amb jardí tancat" i sembla que va funcionar», afegeix. «Assegura't d'incloure al títol qualsevol equipament o servei que creguis que pot ser important per a algú que ha de teletreballar.» Un altre gestor d'immobles hi està d'acord: «La majoria de reserves que entren avui dia són per a estades més llargues».

      Explica de quina manera has millorat les pautes de neteja. Si segueixes mesures addicionals per netejar i desinfectar el teu espai, fes-ho constar a la descripció de l'anunci. «Fem mans i mànigues per especificar que ens prenem la neteja i la desinfecció dels pisos seriosament», diu un gestor d'immobles. «Digues als possibles viatgers que has fet tot el que has pogut per garantir que els teus allotjaments estiguin nets i desinfectats, i així possiblement es quedin molt més tranquils.»

      Ajuda les persones que ara mateix no poden compartir habitatge amb les seves famílies. «Hi ha persones que necessiten distanciar-se físicament de la gent amb qui conviuen i els estem oferint allotjament. Això, per ara, ens ha funcionat», ens diu un amfitrió. Durant aquesta situació, es pot oferir ajuda de moltes maneres; per exemple, allotjant professionals de suport contra la COVID-19 amb el nostre programa d'allotjaments d'emergència o oferint allotjaments per a persones que conviuen amb familiars d'edat avançada i volen viure separats d'ells de forma temporal.

      Repensa el teu pla de màrqueting i ajusta les tarifes. Una gestora d'immobles ens explica que està sobrevivint gràcies a abaixar les tarifes de manera estratègica. «Hem refet la nostra estratègia de màrqueting», explica. «Simplement intentem adaptar-nos a la situació acceptant hostes amb unes tarifes a preu de cost o fins i tot inferiors. Més o menys, tenim una ocupació del 80 % a preu de cost, i en dono les gràcies.»

      Una altra amfitriona hi està d'acord: «Ajusta les tarifes», diu. «Hi ha gent que té goteres o que han de treballar des de casa amb fills que han de fer les tasques de l'escola, i no tenen prou espai. Així que vaig decidir oferir algunes de les meves propietats, però a uns preus molt més baixos a causa de la situació del mercat.»

      Comunica't amb els hostes. Ara és un bon moment per mantenir una comunicació fluida amb els hostes perquè pugueu arribar a un acord. «Parlem amb cada hoste de manera individualitzada sobre els reembossaments», ens explica un amfitrió. Si parles amb els hostes, tens més possibilitats que et recordin i tornin a reservar el teu allotjament quan torni la normalitat en el sector de viatges.

      Fes algunes millores a l'allotjament. «He animat els propietaris, i a mi mateix, a fer algunes millores: canviar els terres o fer coses que t'obliguen a bloquejar alguns dies al calendari», diu un gestor d'immobles. Ara és l'hora de tirar endavant tots aquells projectes que tenies al cap per millorar el teu espai: repinta alguna habitació, crea una zona exterior que sigui ben acollidora...

      Anima't: pensa que la gent continua necessitant allotjaments temporals. «Tinc un pilot en un allotjament vacacional i s'hi quedarà 14 dies abans de tornar a casa per si de cas estigués malalt», ens ha dit un amfitrió. «Un dels meus hostes està en procés de separació i necessitava un allotjament per a ell sol. Hi ha persones que necessiten un habitatge temporal moblat ara mateix per motius ben diversos.»

      Si tens dubtes, pots revisar la teva política de cancel·lació. Si ofereixes cancel·lacions flexibles, els hostes podran reservar l'allotjament amb tota tranquil·litat. Més informació

      Aspectes destacats

      • Els gestors d'immobles ens han explicat el que més els funciona avui dia.

        • Planteja't actualitzar el títol i la descripció de l'anunci per destacar l'equipament i els serveis que ofereixes, la possibilitat de fer estades més llargues o el que vulguis.

        • Explicar com has millorat les pautes de neteja també t'ajudarà molt a fer que els hostes estiguin més tranquils.

        Airbnb
        24 d’abr. de 2020
        T'ha resultat útil?

        Potser també t'interessa

        Potser també t'interessa