Una de les maneres en què Airbnb fomenta la confiança entre amfitrions i hostes és a través del nostre procés d'avaluació per a estades i experiències, que ajuda a la nostra comunitat a prendre decisions informades sobre reserves i amfitrions i ofereix als hostes i amfitrions un comentari sincer per ajudar-los a millorar. La nostra política d'avaluacions té l'objectiu d'ajudar a garantir que els comentaris proporcionats a través del nostre sistema d'avaluacions siguin autèntics, de confiança i útils per a la nostra comunitat.
Les avaluacions han de ser imparcials, contenir informació rellevant que reflecteixi l'experiència real de l'avaluador durant l'estada o l'experiència i seguir la nostra Política de continguts.
Les avaluacions no poden contenir continguts explícits, discriminatoris, nocius, fraudulents, il·legals o d'altres tipus que infringeixin la nostra Política de continguts.
Si vols que no compleixis aquesta política, posa't en contacte amb nosaltres.
Si una avaluació infringeix aquesta política, és possible que eliminem aquesta avaluació, incloent-hi les puntuacions associades i altres continguts. Ens prenem seriosament l'eliminació de qualsevol avaluació i només ho fem quan hi ha una infracció clara d'aquesta política. En funció de la naturalesa de la infracció, també podem restringir, suspendre o eliminar el compte d'Airbnb associat.
Aquesta política es pot aplicar de manera diferent en diferents llocs per reflectir el que la legislació local permet o requereix.
Tot i que esperem que tots els membres de la comunitat publiquin avaluacions que representin la seva experiència genuïna i continguin informació precisa, normalment no meditem en conflictes en relació amb la veritat de les avaluacions. En lloc d'això, permetem que les persones publiquin respostes a les avaluacions.
Si has escrit una avaluació que ja s'ha publicat, pots posar-te en contacte amb nosaltres per demanar-nos que l'eliminem.