Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Polítiques per a la comunitat

Política d'avaluacions d'Airbnb

Aquest article s'ha traduït automàticament.

Una de les maneres en què Airbnb fomenta la confiança entre amfitrions i hostes és a través del nostre procés d'avaluació per a estades i experiències, que ajuda a la nostra comunitat a prendre decisions informades sobre reserves i amfitrions i ofereix als hostes i amfitrions un comentari sincer per ajudar-los a millorar. La nostra política d'avaluacions té l'objectiu d'ajudar a garantir que els comentaris proporcionats a través del nostre sistema d'avaluacions siguin autèntics, de confiança i útils per a la nostra comunitat.

Les avaluacions han de ser imparcials, contenir informació rellevant que reflecteixi l'experiència real de l'avaluador durant l'estada o l'experiència i seguir la nostra Política de continguts.

Les avaluacions han de ser imparcials

  • Els membres de la comunitat d'Airbnb no poden coaccionar, intimidar, extorsionar, amenaçar, incentivar o manipular una altra persona en un intent d'influir en una avaluació, com ara prometre una compensació a canvi d'una avaluació positiva o conseqüències amenaçadores en cas d'una avaluació negativa.
  • És possible que no es proporcionin ni es retenin avaluacions a canvi d'alguna cosa de valor, com ara un descompte, un reembossament, una avaluació recíproca o la promesa de no prendre mesures negatives contra l'avaluador. Tampoc no es poden utilitzar per intentar enganyar o enganyar Airbnb o una altra persona. Per exemple, els hostes no han d'escriure avaluacions tendencioses o no autèntiques com a forma de represàlia contra un amfitrió que aplica una política o norma.
  • Les avaluacions només es poden proporcionar en relació amb una estada o una experiència real. Per exemple, els amfitrions no poden acceptar una reserva falsa a canvi d'una avaluació positiva, utilitzar un segon compte per deixar-se una avaluació o coordinar-se amb altres persones per manipular el sistema d'avaluacions.
  • Les avaluacions no es poden utilitzar amb el propòsit de fer mal a la competència. Per exemple, els amfitrions no poden publicar avaluacions tendencioses dels anuncis amb els quals estan afiliats o competir directament.

Les avaluacions han de ser rellevants

  • Les avaluacions han de proporcionar informació rellevant sobre l'experiència de l'avaluador amb l'amfitrió, l'hoste, l'estada o l'experiència que ajudi a altres membres de la comunitat a prendre decisions informades sobre la reserva i l'amfitrió.
  • Si un hoste no es va presentar per a la seva estada o experiència, o ha hagut de cancel·lar la reserva per circumstàncies no relacionades amb aquesta estada o experiència, és possible que eliminem la seva avaluació.

Les avaluacions han de seguir la nostra política de contingut

Les avaluacions no poden contenir continguts explícits, discriminatoris, nocius, fraudulents, il·legals o d'altres tipus que infringeixin la nostra Política de continguts.

Informar d'avaluacions d'acord amb aquesta política

Si vols que no compleixis aquesta política, posa't en contacte amb nosaltres.

Si una avaluació infringeix aquesta política, és possible que eliminem aquesta avaluació, incloent-hi les puntuacions associades i altres continguts. Ens prenem seriosament l'eliminació de qualsevol avaluació i només ho fem quan hi ha una infracció clara d'aquesta política. En funció de la naturalesa de la infracció, també podem restringir, suspendre o eliminar el compte d'Airbnb associat.

Aquesta política es pot aplicar de manera diferent en diferents llocs per reflectir el que la legislació local permet o requereix. 

Respondre a les avaluacions

Tot i que esperem que tots els membres de la comunitat publiquin avaluacions que representin la seva experiència genuïna i continguin informació precisa, normalment no meditem en conflictes en relació amb la veritat de les avaluacions. En lloc d'això, permetem que les persones publiquin respostes a les avaluacions.

Eliminar una avaluació que has escrit

Si has escrit una avaluació que ja s'ha publicat, pots posar-te en contacte amb nosaltres per demanar-nos que l'eliminem.

T'hem ajudat amb aquest article?

Articles relacionats

  • Com es fa?

    Respondre a una avaluació

    Pots publicar una resposta a les avaluacions que t'escriguin altres usuaris, però no pots eliminar cap avaluació. Les avaluacions només s'eliminaran si incompleixen la nostra Política d'avaluacions.
  • Polítiques per a la comunitat

    Política de continguts d'Airbnb

    Llegeix informació sobre el contingut que no està permès a Airbnb i com funciona la Política de continguts.
  • Com es fa?

    Avaluacions d'hostes i amfitrions sobre els allotjaments

    La nostra comunitat es basa en l'honestedat i la transparència de les avaluacions. Els amfitrions i els hostes escriuen avaluacions quan s'ha completat l'estada. Aquí trobaràs informació sobre com funcionen les avaluacions d'allotjaments.
Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't