Host_guarantee_120-26150cd37e16db6d314301096f101580

La Garantia per a l'amfitrió de €800.000

Tranquil·litat assegurada.

Sempre, en cada reserva.

La teva tranquil·litat no té preu: literalment. Per això, totes les reserves realitzades a través d'Airbnb estan cobertes per la nostra Garantia per a l'amfitrió, però a tu no et costarà absolutament res. Dorm com un liró.

Protecció sense precedents

Valorem molt els nostres amfitrions, i ens agrada demostrar-ho amb fets: per això, els oferim una protecció de fins a €800.000. Es tracta d'un import excepcional al sector de viatges, però a Airbnb tenim cura de la nostra comunitat, i tu en formes part.

Tranquil·litat absoluta

Volem crear una comunitat en què la seguretat i la confiança siguin valors essencials. Per això, amb la Garantia per a l'amfitrió, la propietat dels amfitrions que compleixin els requisits quedarà coberta fins a €800.000 si algun hoste d'Airbnb hi causa danys. Aquestes situacions no són habituals, però d'aquesta manera comptaràs amb la màxima protecció.

Què cobreix la garantia?

La Garantia per a l'amfitrió t'ofereix una cobertura de danys de fins a €800.000 arreu del món. El pagament de la garantia està subjecte a certes condicions, limitacions i exclusions. Trobaràs més informació a les Condicions de la Garantia per a l'amfitrió.

El formulari per a la sol·licitud de pagament de la Garantia per a l'amfitrió es pot enviar a través del centre de resolucions o posant-se en contacte directament amb el servei d'atenció al client.

Els amfitrions que reclamin el pagament de la Garantia per a l'amfitrió accepten cooperar amb Airbnb i les seves companyies asseguradores. Això implica que accepten proporcionar documentació sobre les pèrdues que reclamin i accedir al fet que es realitzi una inspecció en el cas improbable que sigui necessari.

Què no entra a la cobertura?

La Garantia per a l'amfitrió no substitueix les pòlisses dels propietaris o llogaters, i no cobreix els següents elements:

  • diners en metàl·lic i títols-valors
  • animals
  • responsabilitat personal
  • zones comunes o compartides

Alguns elements, com les joies, els articles de col·leccionista i les obres d'art, compten amb una protecció més limitada. Per aquest motiu, sempre recomanem als amfitrions que s'emportin aquests objectes de valor o els guardin durant les estades i que considerin la possibilitat de contractar una assegurança específica per protegir-los. La Garantia per a l'amfitrió no cobreix el deteriorament per ús raonable.

Preguntes freqüents

Com funciona el procés de la Garantia per a l'amfitrió d'Airbnb?

En cas d'emergència, l'amfitrió primer ha de posar-se en contacte amb la policia, els serveis d'emergència o les autoritats pertinents i després amb Atenció al client.

Quan el cas no és una emergència, l'amfitrió s'ha de posar en contacte amb l'hoste per informar-lo del problema i intentar solucionar-lo abans de presentar una reclamació oficial.

Si no aconsegueixen arribar a un acord, l'amfitrió haurà de consultar la Condicions de la Garantia per a l'amfitrió amb deteniment i comprovar si compleix els requisits per poder enviar la seva sol·licitud a Airbnb.

Els amfitrions han d'enviar la seva sol·licitud en un termini de 14 dies després de la sortida de l'hoste o abans que comenci la pròxima reserva, allò que succeeixi abans.

Si la sol·licitud s'envia dins el termini, en 24 hores l'amfitrió rebrà un correu electrònic de confirmació, així com diversos correus de seguiment amb els passos següents (per exemple, la documentació de l'amfitrió o de l'hoste que necessitarem).

Un cop hàgim rebut la informació necessària tant per part de l'amfitrió com de l'hoste, analitzarem tota la documentació, avaluarem la sol·licitud de pagament i ens posarem en contacte amb l'amfitrió quan hàgim finalitzat el procés.

Com presento una sol·licitud de pagament de la Garantia per a l'amfitrió d'Airbnb?

Per poder enviar la sol·licitud de pagament de la Garantia per a l'amfitrió, llegeix atentament les condicions que trobaràs a Garantia per a l'amfitrió i posa't en contacte amb l'hoste per notificar-li la teva queixa, ja que moltes vegades els hostes i els amfitrions resolen el problemes per ells mateixos a través del nostre centre de resolucions. Si tu i l'hoste no us poseu d'acord, actualitza el cas al centre de resolucions explicant la situació. Recull com més informació millor i envia-li a Airbnb, com per exemple fotos, rebuts, informes de la policia i qualsevol altre tipus de documentació que demostri la propietat, els danys o pugui servir com a estimació del valor dels objectes danyats. Un cop rebem la informació suficient, ho revisarem i avaluarem el pagament sol·licitat segons les nostres condicions de la garantia per a l'amfitrió.

Hauria de tenir un dipòsit de seguretat? Com es combinaria amb la Garantia per a l'amfitrió?

La Garantia per a l'amfitrió no cobreix el deteriorament per ús raonable. La Garantia per a l'amfitrió està pensada per a casos excepcionals en què es produeixin grans desperfectes. Per cobrir accidents més petits, com ara que es trenqui un vidre, els amfitrions poden afegir un dipòsit de seguretat al seu anunci.

Per afegir un dipòsit de seguretat, vés a Gestiona el teu anunci i canvia la configuració del dipòsit de seguretat a la secció Preus i condicions. Fes servir la pestanya Amfitrió per accedir-hi ràpidament.

Què he de fer abans d'enviar una sol·licitud de pagament?

Posa't en contacte amb el teu hoste per expressar la teva queixa. Sovint, els amfitrions i els hostes aconsegueixen resoldre els incidents sense intermediaris.

Si no aconsegueixes arribar a un acord amb l'hoste, et recomanem que facis una denúncia a la policia. Sempre és una opció aconsellable i, per a les sol·licituds de pagament que superin els $300 USD, és una documentació necessària.

Reuneix tanta documentació com sigui possible per enviar-la juntament amb al teu formulari. A continuació trobaràs alguns dels documents i altra informació que ens poden ser útils a l'hora de tramitar la teva sol·licitud de pagament amb rapidesa:

  • Fotografies dels danys que es reclamen
  • Un informe policial per als danys que superen els $300 USD
  • rebuts o qualsevol altre document que demostri el valor de mercat o el cost indicat
  • documentació que demostri la propietat de l'objecte
  • qualsevol altra documentació que creguis que ens pot ajudar a tramitar la teva sol·licitud

Si tens dubtes sobre si l'incident en qüestió estarà cobert per la Garantia per a l'amfitrió, o si tens alguna altra pregunta, pots posar-te en contacte amb Atenció al client.

Hauria de tenir assegurança de propietari o d'arrendatari?

La Garantia per a l'amfitrió no és una assegurança i no substitueix les pòlisses dels propietaris o dels llogaters. A més, recomanem als amfitrions que es plantegin la possibilitat de contractar una assegurança independent que cobreixi objectes de valor com joies, obres d'art o articles de col·leccionista. A Condicions de la Garantia per a l'amfitrió trobaràs més informació.

Sempre recomanem encaridament als nostres amfitrions que revisin i comprenguin les condicions i la cobertura de la seva assegurança, ja que no totes cobreixen els danys o la pèrdua de propietats causats per un hoste que hagi reservat l'espai de l'assegurat.

Quin és el períde de temps de tramitació de la meva sol·licitud?

La durada del procés varia en funció de la gravetat del cas, la qualitat de la documentació presentada i la cooperació de l'amfitrió i l'hoste. Tot i això, quan rebem una sol·licitud, fem tot el possible per solucionar la incidència en una setmana.