Com es fa?
•
Amfitrió
Enviar un reembossament a l'hoste
Enviar un reembossament a l'hoste
Són coses que poden passar als millors amfitrions: la wifi no dona senyal o la banyera d'hidromassatge no està prou calenta. Si hi ha cap problema que ha perjudicat els hostes, pots enviar-los un reembossament íntegre o parcial abans, durant o després de l'estada. Els avisarem immediatament i processarem el reembossament en un termini de 48 hores.
Tingues present que, un cop envies l'import, es considera que la transacció és definitiva.
Reembossaments abans de l'arribada
Per fer un reembossament a un hoste abans de la data d'arribada, entra a Reserves, selecciona una reserva i fes un clic o un toc a l'opció Envia o sol·licita un pagament.
Per fer un reembossament a un hoste:
- Fes un clic al Centre de resolucions i clica Envia diners.
- Selecciona l'hoste a qui vols enviar els diners i fes clic a Següent.
- A l'apartat Tria un motiu, tria el cas que descrigui millor la teva situació pel que fa al reembossament.
- Fes clic a Següent.
- Introdueix l'import del reembossament i afegeix un missatge per a l'hoste.
- Fes clic a Següent i després a Envia.
- Toca Perfil i, després, fes un toc a Canvia al mode d'amfitrió
. - Fes un toc a Totes les reserves i selecciona la reserva que vols.
- Selecciona l'opció Envia o sol·licita un pagament.
- Toca l'opció Envia diners i, després, Següent.
- A l'apartat Tria un motiu, selecciona el cas que descrigui millor la teva situació pel que fa al reembossament i toca Següent.
- Introdueix l'import del reembossament i afegeix un missatge per a l'hoste.
- Toca Següent i després Envia.
- Toca Perfil i, després, fes un toc a Canvia al mode d'amfitrió
. - Fes un toc a Totes les reserves i selecciona la reserva que vols.
- Selecciona l'opció Envia o sol·licita un pagament.
- Toca l'opció Envia diners i, després, Següent.
- A l'apartat Tria un motiu, selecciona el cas que descrigui millor la teva situació pel que fa al reembossament i toca Següent.
- Introdueix l'import del reembossament i afegeix un missatge per a l'hoste.
- Toca Següent i després Envia.
- Fes un toc al Centre de resolucions i toca Envia diners.
- Selecciona l'hoste a qui vols enviar els diners i toca Següent.
- A l'apartat Tria un motiu, tria el cas que descrigui millor la teva situació pel que fa al reembossament.
- Toca Següent.
- Introdueix l'import del reembossament i afegeix un missatge per a l'hoste.
- Toca Següent i després Envia.
Els amfitrions hauran d'enviar un reembossament o una sol·licitud en un termini de 60 dies a partir de la data de sortida.
T'hem ajudat amb aquest article?
Articles relacionats
- Amfitrió
Si l'hoste cancel·la la reserva
Si el teu hoste cancel·la la reserva, t'enviarem una notificació i de forma automàtica les dates corresponents passaran a estar disponibles … - Amfitrió
El teu cobrament si un hoste cancel·la la reserva
Si un hoste cancel·la la reserva (sigui abans o en el transcurs de l'estada), automàticament rebrà un reembossament d'acord amb la política … Modificacions, cancel·lacions i reembossaments per als amfitrions
De vegades sorgeixen imprevistos i tu o l'hoste heu de canviar de plans. Perquè tot vagi sobre rodes, aquí tens informació que et pot fer se…
Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't