Com es fa?
•
Viatger
Què has de fer si un amfitrió no respon?
Què has de fer si un amfitrió no respon?
Si un amfitrió no respon a una sol·licitud de reserva
Tret que hagis triat un allotjament amb Reserva immediata, els amfitrions tenen 24 hores per acceptar o rebutjar les sol·licituds. Més informació sobre el temps de resposta de l'amfitrió.
Si un amfitrió no contesta un cop confirmada la reserva
Quan tinguis una reserva confirmada, es mostrarà el número de telèfon de l'amfitrió al fil de missatges de l'estada. Pots enviar-li un missatge o bé obrir l'aplicació d'Airbnb i trucar-li. Llegeix més informació sobre com posar-te en contacte amb els amfitrions.
Si no tens del tot clares les instruccions per a l'arribada, et recordem que les trobaràs 48 hores abans de la data d'arribada a la pàgina de l'itinerari de la reserva.
Si no ha funcionat cap mètode de comunicació i no pots contactar amb l'amfitrió, posa't en contacte amb nosaltres.
T'hem ajudat amb aquest article?
Articles relacionats
- Viatger
Contactar amb els amfitrions
Si vols més informació sobre un espai o una experiència abans de fer la reserva, pots enviar un missatge a l'amfitrió a través d'Airbnb. - Viatger
Temps de resposta de l'amfitrió
Els amfitrions disposen d'un termini de 24 hores per acceptar o rebutjar oficialment una sol·licitud de reserva. Rebràs un missatge de corre… - Viatger
On són les instruccions per a l'arribada?
Trobaràs les instruccions per a l'arribada a la informació de la reserva. A més, t'enviarem un recordatori per correu electrònic amb aquesta…