Com es fa?
•
Amfitrió
Rebutjar una sol·licitud d'estada
Rebutjar una sol·licitud d'estada
De vegades hi ha imprevistos que fan que no puguis revisar totes les sol·licituds que reps. No pateixis: t'expliquem com pots gestionar-ho.
- Rebutja la sol·licitud abans que caduqui, és a dir, en un termini de 24 hores. Així el teu índex de resposta no baixarà! És un dels factors que t'ajuden a aconseguir la categoria de Superhost.
- Decideix si vols mantenir les dates bloquejades o desbloquejar-les perquè altres hostes puguin reservar-les.
- Has canviat d'opinió? Tampoc passa res. Només has de demanar a l'hoste que t'enviï una nova sol·licitud de reserva o, si vols sorprendre'l, pots enviar-li una oferta especial o una invitació per reservar l'allotjament.
També pots rebutjar una consulta. Així, l'hoste no podrà enviar-te cap sol·licitud.
Abans de rebutjar una sol·licitud, consulta la Política d'Airbnb contra la discriminació. Tingues en compte que rebutjar moltes sol·licituds pot afectar el teu índex de reserva i la posició que ocupa l'anunci a les cerques.
T'hem ajudat amb aquest article?
Articles relacionats
- Amfitrió
Com respondre a una sol·licitud?
Tens 24 hores per acceptar o rebutjar una sol·licitud d'estada abans no caduqui. - Amfitrió
Per què es demana als amfitrions que responguin en menys de 24 hores?
Si respons ràpidament a les sol·licituds de reserva, les consultes i altres missatges, estàs ajudant a generar confiança dins de la nostra c… - Amfitrió
Respondre a una consulta
Respon en un termini de 24 hores Normalment, els hostes que envien una consulta ho fan per poder tenir més informació abans d'enviar la sol·…
Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't