Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Com es fa?

Sol·licita o envia pagaments a través del Centre de resolucions

Un amfitrió ha d’enviar un reembossament parcial a un hoste per un servei que falta; un viatger ha d’enviar un pagament a l'amfitrió perquè ha trencat una tassa de cafè… En aquests casos en què s’han de demanar diners després d’una estada o una experiència, el centre de resolucions facilita la gestió.

Sol·licitar un pagament a l'amfitrió o a l'hoste a través del Centre de resolucions

  1. Fes un clic al Centre de resolucions i a Sol·licita un pagament.
  2. Cerca la reserva i fes clic a Selecciona.
  3. A la secció Per quin motiu fas aquesta sol·licitud?, tria el motiu que millor descrigui per què sol·licites el pagament.
  4. Indica la quantitat que vols sol·licitar
  5. Puja fitxers adjunts opcionals i afegeix una nota.
  6. Fes un clic a Següent i, després, a Sol·licita.

Enviar un pagament a l'amfitrió o a l'hoste a través del Centre de resolucions

  1. Fes un clic al Centre de resolucions i a Envia un pagament.
  2. Cerca la reserva i fes clic a Selecciona.
  3. A Què vols pagar amb aquest import?, tria el motiu que millor descrigui per què l'envies.
  4. Introdueix l'import del pagament i afegeix una nota.
  5. Fes clic a Següent.
  6. Selecciona un mètode de pagament i fes un clic a Confirma i paga.

Si la data de sortida de la reserva va ser fa més de 60 dies

Només pots enviar una nova sol·licitud al Centre de resolucions fins a 60 dies després de la data de sortida de l'estada.

Pots respondre a una sol·licitud que ja existeixi al Centre de resolucions, com ara per pagar la totalitat de l'import, per pagar-ne una part o per rebutjar la sol·licitud, quan han passat més de 60 dies després de la sortida, sempre que la sol·licitud s'hagi enviat en els 60 dies posteriors a la sortida.

Si l'estada encara no ha començat

Els amfitrions poden fer servir el Centre de resolucions per enviar diners a un hoste abans de l'arribada, sempre que es tracti d'un reembossament parcial. Els hostes poden enviar pagaments a un amfitrió abans de l'arribada, però no poden sol·licitar-li diners fins que la reserva no comenci.

Si un hoste cancel·la una reserva abans de l'arribada i l'amfitrió ha acceptat fer un reembossament íntegre, tant l'hoste com l'amfitrió poden enviar-la:

  • L'hoste pot sol·licitar un reembossament íntegre a l'amfitrió a través del Centre de resolucions.
  • L'amfitrió pot posar-se en contacte amb l'equip d'assistència a la comunitat d'Airbnb per fer un reembossament íntegre a l'hoste.

Si l'arribada de l'estada ja s'ha fet

Després de l'arribada, tant els amfitrions com els hostes poden fer servir el Centre de resolucions per enviar-se o sol·licitar-se diners.

Si un hoste cancel·la una reserva després de l'arribada, l'amfitrió pot enviar un reembossament íntegre a l'hoste a través del Centre de resolucions.

Si la reserva és una estada en un hotel

És possible que el Centre de resolucions no estigui disponible per a algunes estades en hotels. En aquests casos, els hostes que han reservat estades en hotels i els seus amfitrions hauran de resoldre directament les sol·licituds de pagament.

T'hem ajudat amb aquest article?

Articles relacionats

Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't