Salta
    Navega cap endavant per accedir als resultats suggerits

    Què passa si l'hoste no es presenta a l'allotjament?

    Si el teu hoste decideix cancel·lar una reserva activa o no apareix, aplicarem la política de cancel·lació i se't tramitarà el cobrament corresponent. Si has ofert estades anteriorment, t'enviarem el cobrament després de la cancel·lació. Si és el primer cop i és una de les primeres reserves, pot ser que retinguem el cobrament durant 30 dies després de la confirmació de la reserva. Llegeix més informació sobre els cobraments.

    Una reserva es considera activa quan es mostra com a Confirmada a la secció Reserves.

    Comunicació abans que arribi el viatger

    Si tens problemes per contactar amb el viatger abans que arribi, et recomanem que t'hi intentis posar en contacte utilitzant un altre mitjà. Trobaràs les seves dades de contacte disponibles a l'itinerari del viatge.

    Opcions per posar-te en contacte amb l'hoste

    • Funció de missatgeria d'Airbnb: cerca l'hoste a la secció Missatges i envia-li un missatge. Rebrà una alerta de missatges al correu electrònic i una notificació a l'aplicació d'Airbnb, si l'utilitza.
    • Telèfon: ves a la secció Reserves, selecciona la reserva i truca al número de telèfon que apareix a la llista.

    Tingues en compte que moltes persones no tenen accés al telèfon o no disposen d'un número de telèfon alternatiu mentre viatgen. També pot ser que estiguin viatjant o que pateixin retards que afectin l'hora d'arribada.

    Has rebut l'ajuda que buscaves?